Ik zou haar er juist instemmen... dan gebeurt er tenminste nog wat. Anders word het helemaal een ingeslapen zooi. Je ziet wat haar nominatie veroorzaakt heeft vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chantal vliegt er ook gelijk uit als ze eindelijk eens op de bank komt.
Precies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
Zie je het is Dido's schuld. Zij had bij Chantal moeten komen praten.
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Kan iemand mij vertellen WHY THE FUCK die menno zo populair is op alle polls ?
Zijn er nog meer streamers die door zijn ballon heen prikken of zijn er juist mensen die het leuk vinden dat hij het spel zo speelt. Ik snap het nl niet waarom hij zo populair is.
Chantal, want zij zit (nog) niet op de bank.quote:
Ik snap het ook niet helemaal, omdat ze zelf altijd heeft gezegd, dat ze ook koninginnegedrag vertoond.quote:
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 door die ballon heen geprikt, heb hem nooit gemogen. Hij mag er (zoals altijd) komende exit dus van mij uit![]()
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Simpel. Hij speelt het spel 'straight'.
Oh wacht, dat had ik ook met Tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef style het volgende:
[..]
En dat heb ik dus vanaf dag 1 met Rob
Hij laat zich inderdaad flink inpalmen door Didoquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Roel heeft duidelijk niet door hoe je een strontvlieg tactisch van je weg moet houden, minpuntje voor Roel
Slaap lekker Ricaquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
TT![]()
Ik ga slapen, volgens mij is het schuim er nu wel vanaf![]()
![]()
Nee heb hem nog niet kunnen betrappen op manipulatie ed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Straight ?Heb je hem de afgelopen dagen niet joost zien bewerken de afgelopen dagen ?
Zo is het go Day... dido doet niet mee met de *algemene opinie&* in het huis en zit gelijk naast Menno op de bank. Go Dido En Menno... en laat de rest van de meelopers hun eigen spel spelenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:07 schreef Rica het volgende:
2.00 uur geweest, mooie tijd om af te haken. Trusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |