Never.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:37 schreef style het volgende:
Nu begin je eng te worden, straks wil je Joost ook nog in de finale.![]()
allamans vriendinnetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Naat wilt weer bij alle teams horen![]()
alsjeblieft niet zeg... dat red ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze om 08:00 moeten gaan sporten!![]()
Hoogmoed waanzinquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido heeft een stoornis, ik weet alleen niet wat voor stoornis...
Ja daarom, ik heb nog nooit iemand zien blijven staan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef style het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken ook en ik doe het zelf ook als iemand wegloopt
Lijkt me ook vrij logisch![]()
Denk je dat de anderen in het huis dat ook gedaan zouden hebben? Ik denk het niet. Die waren gewoon verslagen op de bank blijven zitten. Ik volg jou wel trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Echt ik volg jou soms echt van geen kant.
Iedereen die ik ken loopt de ander achterna in ruzies, maar goed...
Ja, kan ook. Maar het zou haar sieren daar eens eerlijk over te zijn ipv iedereen met een hooghartige air te benaderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het is juist een gebrek aan zelfvertrouwen, Dido is zo onzeker als de pest.![]()
Ik vond Lieske ook verrassend sterk. Vind het typisch dat jij van jouw kant geen énkel begrip kunt opbrengen voor iemand die eerder die avond is neergesabeld en tegenover een meerderheid de discussie aangaat. Zo iemand moet dan van jou blijkbaar cool blijven, en het is zwak en schandalig als je dan even je emoties laat gaan en wegloopt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze liep weg omdat ze het weerwoord van Liske niet wilde aanhoren. Was typisch een voorbeeld van iemand die even snel wil zeggen wat ze ervan vindt en dan snel wegloopt.
Ik vond het zelf zéér bijzonder dat Lieske er meteen achteraan ging. Ook dat is iets wat zeer weinig mensen zouden hebben gedaan. Maar daar ben jij het natuurlijk weer niet mee eens.
Als je iemand even aanvalt en dan wegloopt, dan heb je wat mij betreft de discussie al verloren.
er is te lang geen scud raket op haar doos afgevuurdquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denk je dat als bv Rob boos is, hij niet iemand achterna gaat, als iemand bij hem wegloopt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat de anderen in het huis dat ook gedaan zouden hebben? Ik denk het niet. Die waren gewoon verslagen op de bank blijven zitten. Ik volg jou wel trouwens.
er zullen toch wel fokkers zijn die dat herkennen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voor de kenners:quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:40 schreef Muerte het volgende:
Rob doet me hier denken aan een gier die wacht tot zijn prooi weerloos op de grond ligt.
[afbeelding]
Jij snapt er echt geen fuck van. Dat is wel duidelijk. Maar denk maar wat je denken wilt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Begrijp ik hierbij, dat de grote haat vorige week naar Naat toe nu verruilt is voor een ander?![]()
Jij switched wat af, ik moet weer ff goed bijlezen geloof ik
scherpquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef Coos het volgende:
er zullen toch wel fokkers zijn die dat herkennen?![]()
Ik snap wel dat ze baalt genomineerd te zijn. Helemaal omdat we het hier over Dido hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Lieske ook verrassend sterk. Vind het typisch dat jij van jouw kant geen énkel begrip kunt opbrengen voor iemand die eerder die avond is neergesabeld en tegenover een meerderheid de discussie aangaat. Zo iemand moet dan van jou blijkbaar cool blijven, en het is zwak en schandalig als je dan even je emoties laat gaan en wegloopt.
Gelukkig "vloog" Lieske er "keihard" achteraan, wat "zéér bijzonder" was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |