Zei ze dat tegen Joost??????????/quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Joost. Er wordt NU over je gesproken, dus je moet even de huiskamer in. Want jij bent degene die het meest scheinheilig is geweest."![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik op pag.1quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:28 schreef avonne het volgende:
Ingrid komt Joost halen omdat ze nu over hem in de kamer praten dat hij schijnheilig is geweest.
.... gaat ie nou of niet? waar is menno?
Op zich wel, maar dat had ze niet gedaan als Ingrid er niet over was begonnen. Dat zegt ze nu zelf trouwens ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik vind het stoer dat Dido uberhaupt op deze manier de confrontatie aangaat.
Het was veel taktischer geweest om dit 1 op 1 uit te praten.
Maar daar zal wel niet veel waardering voor zijn bij jou, vrees ik.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef BlaBlub het volgende:![]()
Lieske: "Ja, het is misschien wel een beetje een kut reden, moet ik dan Rob nomineren omdat hij maar 1 been heeft"
![]()
![]()
Ze weet nooit wanneer ze moet stoppen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef Lkw het volgende:
Lieske, ga nou niet kruipen, stom mens. Houd de rug recht recht, want je praat walgelijk, maar je hebt wel gelijk nu
Ga jij mij vertellen dat je dat een stoere actie vond dan, dat ze wegliep zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen? Zeer terecht dat Lieske er achteraan vloog.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge.![]()
Ik weetr dat je über-begripvol kan zijn, maar ik merk er weinig van momenteel.
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dat had ze niet gedaan als Ingrid er niet over was begonnen. Dat zegt ze nu zelf trouwens ook.
Ik lach ook krom van het lachenquote:
Dido is nu ook veel te driftig (op haar manier). Als je Chantal wilt confronteren moet je kalm en nuchter zijn, anders loopt ze met je weg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Chantal weet haar huid weer te redden
Jaaaaaaaaaaa!!! Eerste slachtoffer nu: Nathalie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Ik vind Lieske zich overigens príma verdedigen.
Ook Dido lijkt enige redelijkheid in te zien nu, in haar argumenten.
Als Dido in het huis blijft, dan gaat haar stem naar Chantal.
..... weet Chantal nu. Dus gaat Chantal de komende week een charme-offensief beginnen tegen Dido. Zeker weten.
denk 'duim'quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef newsman het volgende:
Ingrid, er staan glazen in de kast waarom moet je uit een bidon zuipen
Jammer, dat het verder tegen Ingrid altijd zo'n zacht ei'tje isquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
OMG, wat een heerlijke nacht!![]()
En ik vind Menno echt een topper! Heerlijk die 'ik heb schijt aan jullie'-mentaliteit!![]()
Menno is weer gestegen in mijn lijstje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
En ik vind Menno echt een topper! Heerlijk die 'ik heb schijt aan jullie'-mentaliteit!![]()
Vond het ook goed van Dido. Jammer dat ze haar emoties niet minder in de hand had, anders had ze ze wel aangekund.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.
Joh Scan, doe nou niet zo halsstarrig, en geef Dido gewoon een klen beetje credit als ze het verdient.
Ik heb ook schijt aan hem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Er achteraan "vloog"quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen dat je dat een stoere actie vond dan, dat ze wegliep zonder Lieske een enkel weerwoord te gunnen? Zeer terecht dat Lieske er achteraan vloog.
Knap dat ze er over begon toen Ingrid het vroeg. Zéér zwak dat ze snel wegliep toen ze haar zegje gedaan had. Lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het ook inslikken, en taktisch denken dat het beter is om er morgen op door te gaan.
Joh Scan, doe nou niet zo halsstarrig, en geef Dido gewoon een klen beetje credit als ze het verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |