Op het moment dat je nu een basispas hebt, dan wordt dat omgezet naar de Mijnpostbank pas en die kost een 10tje per jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef Eastwood het volgende:
@Eix: Lees... Dan zal je begrijpen dat het eenmalig 10 euro is en dat het voor de rest aan je huidige paket ligt. Misschien de voorwaarden en al ff bekijken.
verder super coole actie![]()
mijn twijfels:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Coool.
Dikke TVP, ik ga er ook een maken zodra ik tijd heb.
Mail de postbank erover!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef Skaai het volgende:
Dat is niet te hopen zeg, anders heb ik zometeen dikke pech
Zuid Frankrijk, Provence. Het meer (dat overigens echt zo blauw is, dus niet gephotoshopt) heet "Lac de St. Croix"quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef brighton het volgende:
[..]
De tweedeWaar is dat ergens...?
Bij aanvraag al? Bij de Rabobank is het volgens mij zo dat de oude niet meer werkt zodra je de nieuwe een keer gebruikt hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef moussy het volgende:
dat bedoel ik niet. Ik moest laatst een nieuwe, omdat er een scheurtje in mijn pas zat en die werd bij aanvraag direct geblokkeerd
Dat is bij een vervangende pas. Ze blokkeren deze voornamelijk omdat mensen deze aanvragen in geval van verlies e.d.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:03 schreef moussy het volgende:
Let op! Zodra Postbank de opdracht ontvangen heeft, zal uw oude pas geblokkeerd worden. Als u toch geld wilt opnemen van uw Girorekening, kunt u met uw oude, geblokkeerde pas en een geldig legitimatiebewijs geld opnemen op het postkantoor
dit is dus wat je te lezen krijgt als je een vervangende pas aan wil vragen via de gewone site.
gaat automogischquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand of je studentenrekening automatisch overgaat op een gewone rekening.
Kreeg namelijk net een brief van de postbank dat ik al een tijdje geen stufi meer heb ontvangen (logisch als ik nu werk) maar als dit dan toch automatisch gaat dan kan ik ook wel ff een nieuwe pas gaan ontwerpen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Nou hier mijn ontwerp
[afbeelding]
't is een gewone giropas, ja dus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Kan je er ook echt mee pinnen?
jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Kan je er ook echt mee pinnen?
OK ik doe meequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't een gewone giropas, ja dus.
Dat had ik gezien ja, maar aan de andere kant is Darth Vader geen filmster maar een personage uit een film. Ze zullen het wel afkeuren, maar ik kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
kijk eerst even goed naar de regels op de postbanksite: dingen als beroemdheden, copyrightbeschermde dingen e.d. mogen niet.
Tsja ik moet zeggen dat ik er een heleboel mooie tussen zie zitten, hoe zullen ze gaan beoordelen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien kijkt die kerel die dat beoordeelt wel alleen naar de Fabeltjeskrant
Zij willen natuurlijk ook niet flauw doen, maar in mijn geval zou LucasArts dat wel 'ns kunnen doenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja ik moet zeggen dat ik er een heleboel mooie tussen zie zitten, hoe zullen ze gaan beoordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |