Wel toevallig dat in zijn gebruikersnaam 2 namen zitten van deelnemers aan BB5... hoe lang zal hij dat al geweten hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar uit blijkt dus dat TanjaLies een insider is, hij werkt daar. Niemand wist toch de DBK nominaties.
Ze is er "helemaal klaar mee"... Dan weet je het welquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
Dido is toch maar aan het praten met de anderen![]()
Haar boosheid al wat gezakt?
(heb stukkie gemist door bezoek)![]()
Iemand die ws. een insider is en werkzaam is bij BB (mogelijk in de regie)quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
HuhhhhTanjaLies???
Nou ben ik ook de weg kwijt, wie of wat is dat nou weer?
Tis dus gewoon John zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef BBscanner het volgende:
Profiel TanjaLies
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 0000-00-00
Opleiding:
Beroep: TV producer
Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat ik schreef dat ik haar gedrag gisteren weer zo enorm walgelijk vond, dat ze gekelderd is in mijn lijstje. Vandaag was zomogelijk nog erger.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen roddelt ja. Maar ik dacht dat jij ook wel vond dar er bepaalde bewoners meer en kwaadaardiger roddelen dan o.a. Dido.
Maar goed, je bekent nu tenminste kleur. Want eergisteren stond Dido nog op de 3e plaats bij jou, beweerde je. Vond ik al wat ongeloofwaardig, gezien je posts. En nu mag ze van jou het huis uit. Da's tenminste eerlijk.
Ook hier op het forum is het spel nu echt begonnen.
Bedankt, en alle anderen ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef BBscanner het volgende:
Profiel TanjaLies
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Geboortedatum: 0000-00-00
Opleiding:
Beroep: TV producer
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zijn we hier met een spel bezig? Okee.
Ben benieuwd of ze ook zo gekelderd was in jouw lijstje als ze over Chantal geroddeld had ipv over Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat ik schreef dat ik haar gedrag gisteren weer zo enorm walgelijk vond, dat ze gekelderd is in mijn lijstje. Vandaag was zomogelijk nog erger.
Er zijn bewoners die idd erger roddelen dan Dido, maar Dido kan er zelf ook wat van. Pas geleden nog een walgelijk voorbeeld van gezien.
Ja, het enige grappige is dat Dido en Chantal niets rechtstreeks tegen elkaar zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef FuTilE het volgende:
Tsjongejonge, ze zitten alweer gebroederlijk om de tafel over trivialiteiten te lullen. Wat 'n stel duffe kneuzen is het ook...
En dat zal ook helaas niet veranderen, vandaar ook de opmerking van Ruud dat deze groep moeilijk boos te krijgen isquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef FuTilE het volgende:
Tsjongejonge, ze zitten alweer gebroederlijk om de tafel over trivialiteiten te lullen. Wat 'n stel duffe kneuzen is het ook...
tuurlijk wel.. die heeft verder toch alles gedelegeerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]John heeft helemaal geen tijd om te fokken joh
Indeed, ik ga pitten....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:15 schreef FuTilE het volgende:
Jij bent teveel met het spel bezig! En als ik naar je avatar kijk staan je ogen ook te agressief...Ik ga volgende keer heel nederland laten weten waarom ze jou eruit moeten stemmenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, dan had je geweten dat ik schreef dat ik haar gedrag gisteren weer zo enorm walgelijk vond, dat ze gekelderd is in mijn lijstje. Vandaag was zomogelijk nog erger.
Er zijn bewoners die idd erger roddelen dan Dido, maar Dido kan er zelf ook wat van. Pas geleden nog een walgelijk voorbeeld van gezien.
LOL... Grapjas.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Scan is gewoon vanaf dag niet zichzelf!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is er "helemaal klaar mee"... Dan weet je het wel![]()
Boos worden is niet goed voor hun imago, dan winnen ze niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat zal ook helaas niet veranderen, vandaar ook de opmerking van Ruud dat deze groep moeilijk boos te krijgen is
Gaan we dan ook elkaar nomineren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |