ingrid is zijn zwakke punt idd.... jammer van iemand die het verder zo goed speelt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Laat Ingrid toch links liggen Menno
Nee joh, Ingrid is z'n microfoon naar de rest van de groep.... alles wat hij aan Ingrid verteld wordt doorverteld aan de leider van kamp twee (Chantal)quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Laat Ingrid toch links liggen Menno
Dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet iemand kennen die de nominaties in de DBK heeft gehoord.
Zie ook hier: Het BB5 Nominatiespel/Nominatietopic
Dat kan ik nog volgen. Maar als hij nu al zegt te weten dat Menno donderdag eruit gaat is het dus zeker dat het allemaal doorgestoken kaart is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet iemand kennen die de nominaties in de DBK heeft gehoord.
Zie ook hier: Het BB5 Nominatiespel/Nominatietopic
Iedereen roddelt ja. Maar ik dacht dat jij ook wel vond dar er bepaalde bewoners meer en kwaadaardiger roddelen dan o.a. Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dua ga het dan vooral niet anderen verwijten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga slapen, tot morgen maar weer
Toedeledoki en welterusten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ga slapen, tot morgen maar weer
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het hier al eens vermeld is, maar het lijkt me wel breaking news:
Rob heeft écht een reden om op Menno te stemmen
quote:
Wel vaag idd alles goed voorspelt om 17:09quote:Op donderdag 3 november 2005 17:09 schreef tanjalies het volgende:
menno 4 x
dido 3 x
roel 1 x
rob 1 x
Ik spreek je na de uitzending hier wel weer
zo begin ik het idd ook te zien na netquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee joh, Ingrid is z'n microfoon naar de rest van de groep.... alles wat hij aan Ingrid verteld wordt doorverteld aan de leider van kamp twee (Chantal)
Zo heeft hij rechtstreeks invloed op Chantal en haar acties...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |