Dat schijnen ze vaak te vergeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef style het volgende:
Rob zit maar te zeuren dat hij steeds maar 1 stem krijgt van Menno, terwijl hij zelf ook steeds Menno nomineerd.![]()
maak daar maar de winnaar van BB5 van imoquote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef BBscanner het volgende:
De winnaar van deze ronde, imo!
[afbeelding]
Dan is dit echt mijn laatste bb geweest. Iemand die zo met een verborgen agenda in het huis zit mag wat mij betreft nooit winnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maak daar maar de winnaar van BB5 van imo
Samen met weet ik hoe veel NL'ers. Dagenlang een constante stroom van mensen geweest. Ben er ook geweest, maar stemmen op LPFquote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid is ook nog bij het huis van Fortuyn geweest nadat ie neergeschoten wastis een echte
als Rob vertrekt heeft ien og gelijk ook, de dames gaan elkaar nu nomineren en hetzelfde geldt voor Joost en Roel. Menno staat dan buiten spelquote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Menno denkt zeker te weten dat hij de volgende keer niet meer op de bank zit
Volgens hem wordt Chantal dan door flink wat mensen genomineerd.
O ja joh? Moeten we dat dan net zo serieus nemen als Dido, als ze zegt dat ze er klaar mee is?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is dit echt mijn laatste bb geweest.
En daar heeft hij die anderen mee geindoctrineerd, en dát zegt weer wat over hen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het hier al eens vermeld is, maar het lijkt me wel breaking news:
Rob heeft écht een reden om op Menno te stemmen
En hij heeft daar helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als Rob vertrekt heeft ien og gelijk ook, de dames gaan elkaar nu nomineren en hetzelfde geldt voor Joost en Roel. Menno staat dan buiten spel
inderdaad, die heeft zichzelf onthoofd vanavond door vanuit het niets ineens te besluiten om eens wat in het gezicht van iemand te zeggen ipv achter de rug. wat een mooie paradox eigenlijk....quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef BBscanner het volgende:
Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven, daarvoor ben ik haar heel erg dankbaar!
Bedankt Chantal![]()
De soep wordt nooit zo heet etc.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef BBscanner het volgende:
Chantal heeft vandaag haar eigen graf gegraven, daarvoor ben ik haar heel erg dankbaar!
Bedankt Chantal![]()
Grappig wel, net als één foute opmerking van Willem in BB1.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef BBscanner het volgende:
Je gaat er dus van uit dat Rob dan naar huis is! Zo niet dan zal het anders zijn maar denk dat je wel gelijk kan hebben. Menno zit safe als Rob weg is dat zegt hij zelf ook. Echter niet zo slim om dat aan Roel te gaan vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef avonne het volgende:
Nominaties volgende week week
Menno --> Chantal
Dido --> Chantal
Chantal ---> Dido
Roel ---> Joost
Joost ---> Roel
Lieske --> Dido
Ingrid ---> Dido
Nathalie --> Lieske
Menno is dan safe
Forum Opties | |
---|---|