quote:Op donderdag 3 november 2005 23:52 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, moeten jullie niet in PUB posten ofzo?
Nee qu63 is een vent.quote:
Volgens mij moeten ze jou nog eens het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes goed uitleggen...quote:
Ja daar waren we inmiddels wel achter. Nu moet ie zb profiel nog veranderen natuurlijk.. Tenzij ie op deze 'leuke' misverstanden geilt natuurlijk..quote:
Als jij denkt dat planten en dieren met elkaar seks hebben dan heb jij het effe goed mis..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze jou nog eens het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes goed uitleggen...
Zoek op in het woordenboek: metafoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als jij denkt dat planten en dieren met elkaar seks hebben dan heb jij het effe goed mis..
Zoek op in het woordenboek: 'woordeboek'. Staat er niet in he?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoek op in het woordeboek: metafoor![]()
och gosh, een type-foutjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zoek op in het woordenboek: 'woordeboek'. Staat er niet in he?
Probeer het maar niet te bagataliseren!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
och gosh, een type-foutjebanwaardig!!
Zoek op in het woordenboek: bagataliserenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef Roolio het volgende:
[..]
Probeer het maar niet te bagataliseren!
Mên, mijn hersenen kunnen deze tegenstrijdigheid niet aan hoor..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef Nickthedick het volgende:
1. Wie is skive?
2. Beantwoord mijn vraag niet.
![]()
Ik dacht nog zo, zal ik het nazoeken..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zoek op in het woordenboek: bagataliseren
staat er niet in he?
iets over een pot, en een ketel.
Het had je na al die tijd afwezigheid gesierd een andere nick te kiezen!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik was dus eerder kut nick-jatter!
Vies mannetjequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik dacht nog zo, zal ik het nazoeken..
Maar vertel eens over die pot en die ketel? Klinkt wel interessant!
Ik heb toch tussendoor nog 2 andere nicks gehad!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het had je na al die tijd afwezigheid gesierd een andere nick te kiezen!
Soms ben ik wel lief hoor... soms, heel soms... koester dit moment!quote:
Ja dat las ik al in je fotoboek..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Soms ben ik wel lief hoor... soms, heel soms... koester dit moment!
Anders rot je effe op uit dit topic!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef skive het volgende:
daalijk krijg ik een checkt de park status roellie wat doe je me aan
wil je me beroemd hebben ofzo
ik denk (lees: weet zeker) dat daar nog wel iets meer voor nodig isquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:35 schreef skive het volgende:
daalijk krijg ik een checkt de park status roellie wat doe je me aan
wil je me beroemd hebben ofzo
want?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Anders rot je effe op uit dit topic!
sarcasmquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk (lees: weet zeker) dat daar nog wel iets meer voor nodig is
Inderdaad. De grootheidswaanzin..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk (lees: weet zeker) dat daar nog wel iets meer voor nodig is
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Inderdaad. De grootheidswaanzin..Dat is nou precies waaraan ik me iriteer bij hem!
zet dat er dan de volgende keer ff bij aubquote:
goede tip (nl)quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
zet dat er dan de volgende keer ff bij aub
voor de regel ajbquote:
welke?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zorg jij eens dat die miskukel heel snel uit de vrew wordt getrapt!
omdat jij op je pikkie getrapt bent?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zorg jij eens dat die miskukel heel snel uit de crew wordt getrapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |