En een SCHOP!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
HOP
Leuke foto... nóg leuker bijschrift!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: het is de bank from hell... nathalie denkt... gelukkig zit ik er nu niet op.
[afbeelding]
Dat Robbie nu nog eens door Menno op de feiten van vorige week is gedrukt en weigert te geloven dat er mensen zijn in nederland die 'm niet motten!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Leg es uit TT Bommie!
Ik kan het wel goed verstaan eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat praat Ingrid toch onduidelijk.
Duh...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Leg es uit TT Bommie!
Ben ik de enige die zich ergert aan dat continue gebruik van het woord "irriteert" wanneer dit grammaticaal incorrect is?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan dat continu gebruik van het woord voelsprieten ???
Hoezo dan? Ze heeft aan niemand een hekel, in tegenstelling tot de rest in het huis. Dan krijg je, ook weer in vergelijking met de anderen, al snel een zwakke reden. Tja...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
zo is het wel maar ze mag het wel iets beter motiveren
Ze mogen van mij allemaal oprotten..quote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Rob moet dood.
Wees blij, als je alles zou verstaan, zou je pas echt moeten kotsen van het wichtquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat praat Ingrid toch onduidelijk.
Dank je angelquote:Op donderdag 3 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuke foto... nóg leuker bijschrift!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |