Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef MissHobje het volgende:
Go DidoGo Nathalie
Go Joost
![]()
![]()
Eindelijk krijgen ze sjankwal door
lieske heeft het nog liefste gezegd van de drie.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had ze al, gezien haar opmerkingen een paar dagen geleden. Maar Lieske is nog wel veilig denk ik. Chantal en Ingrid zijn eerst aan de beurt
Een van de beste quotes tot nu toequote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef Sonique het volgende:
Rob: "Ik weet het dat ik op de bank zit, maar ik lever een strijd terug" Doelend op Menno
Die woorden van Menno galmen nog steeds in Rob z'n hoofd 'Ik nomineer jou Rob, deze keer niet omdat we zo verschillend zijn, maar omdat ik weet dat ik van je kan winnen op de bank!'
dido stemt de volgende keer op chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef qonmann het volgende:
Natalie: Chantal is jaolers
So true
Jammer dat niemand Cantal genomineerd heeft
Maar wel heel erg 'right for all the wrong reasons'.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Zal Lieske de 'tering wijf' afzeikactie van Dido toch meegekregen hebben trouwens.
Ik denk het niet, maar een nominatie is nog niet vaak zó terecht geweest
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. janken schijnt het slecht te doen op fok. Ik zou die mensen die zich daar het hardst aan ergeren ook zo graag een keer 100 dagen in dat BB huis zien zitten. Echt
Jetzt geht loss!!! Eindelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef snakelady het volgende:
ah, ik weet niet naar welke stream ik moet kijken,op beide lullen ze over anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |