abonnement Unibet Coolblue
pi_31940855
Al een tijd nu zit ik met m'n eigen Big Brother dillemma, ik mag dus echt compleet helemaal niemand in deze Big Brother. Ten eerste zijn ze echt veel teveel met zichzelf bezig, ten tweede:

Roel - Heeft zichzelf onbeschrijvelijk belachelijk gemaakt met zijn Dido-verafGoding.

Lieske - Lekker wijf dat wel hoor, maar echt geen ruk te melden.

Chantal - Een vieze oude spons en een roddeltante.

Joost - Zoals de wind waait waait mn rokje meeloper. Kwam erachter dat meelopen met Menno momenteel niet zo gunstig meer voor hem is dus doet maar mee met Menno-bashing.

Ingrid - Ik kan nog steeds zweren dat dat wijf een omgebouwde kerel is, echt een manwijf die psychisch gewoon niet helemaal spoort.

Dido - Uitzendburo-trut.

Rob - Een ontiegelijke zaadpaal en matennaaier. Buk voorover en hij likt zichzelf zo bij je binnen, niemand schijnt dit echter door te hebben. Chantal heeft ook een handje van inlikken, Dido was vanavond met de nominatieronde net een omgekeerde postzegel, eerst bovenop rammen en dan van achter likken.

Menno - Door Joost in zijn bek te spuwen en andere capriolen heeft ie zichzelf ook niet echt geliefd bij me gemaakt, maar hij is nu de underdog dus daarmee kan die nog een greintje sympathie bij me opwekken, echter meer dan een greintje is het niet.

Natalie - Ook een enorme uitzendburo trut, meer nog dan Dido zelfs, ze kan echt zo in een uitzendburo neergezet worden als intercedente en de hele dag "leuk telefoneren" en gebak vreten.

Dat was het wel zo'n beetje. Zullen allicht wel fans van deze types hier zijn, maar ik heb het dus ook puur over m'n eigen probleem. Echt leuk maakt het Big Brother er niet op, want ik zou dus op niemand stemmen. Een stelletje eikels en zaadslurpende trutten zijn het.
  donderdag 3 november 2005 @ 21:51:47 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_31941010
Amen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_31941176
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Amen
Thanx, oh ja, die live uitzendingen zijn ook KUT. Weinig te melden iedere keer, en die internet uitzending ziet er amateuristisch en onvoorbereid uit. Kan me indenken dat mensen die daadwerkelijk ervoor betalen bij Tiscali er ook de balen van hebben.

Ruud en Bridget zijn het grootste Big Brother fiasco-presentatieduo sinds Patty Bradt. Zelfs Patty Brardt was nog leuker. Lachen toen ze strak van de coke over die tafel heen viel.
pi_31941204
jij beschrijft het perfect

daarom stel ik voor dat de grootste idioot mag winnen

Hup rop
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_31941225
quote:
Dido - Uitzendburo-trut.
Perfect verwoord.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31941250
ik ben het idd wel met je eens dat ruud en bridget GEEN goed presentatie duo is, ik vind bridget een topwijf maar erger me elke x dood aan ruud en heb het id dat bridget ook niet goed weet wat ze met hem aanmoet en het "spelletje" maar een beetje mee speelt.

nee hij is leuk op de radio maar op tv bakt hij er niets van!
  donderdag 3 november 2005 @ 21:59:22 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_31941278
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]


Ruud en Bridget zijn het grootste Big Brother fiasco-presentatieduo sinds Patty Bradt. Zelfs Patty Brardt was nog leuker. Lachen toen ze strak van de coke over die tafel heen viel.
Oke, hier ben ik het niet mee eens. Patty was leuk, maar ik vind Bridget het beter doen eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_31941313
Mirrorman

Wat is het eigenlijke probleem? Doe net als ik.. stelsematig negeren van talpa/big brother op TV hoef je je ook niet te ergeren aan de kutkwaliteit van de uitzendingen of hoe de bewoners zich mis- of gedragen.
pi_31941419
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Perfect verwoord.
Dank je. Het is een woord dat ik al jaren gebruik om dit type wijf te omschrijven. Emile Ratelband noemt dit soort typen vrouw altijd "gebakjes" vind ik ook nog wel een goeie.
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
ik ben het idd wel met je eens dat ruud en bridget GEEN goed presentatie duo is, ik vind bridget een topwijf maar erger me elke x dood aan ruud en heb het id dat bridget ook niet goed weet wat ze met hem aanmoet en het "spelletje" maar een beetje mee speelt.

nee hij is leuk op de radio maar op tv bakt hij er niets van!
Ik erger me dood aan die gast. Sinds die Pim door zijn kanis geschoten heeft zien worden is hij absoluut niet grappig meer.

Vroeger vond ik em tof op TMF en idd de radio, maar zoals die zichzelf nu zoals vanavond ook excuseerd elke keer als een kleuter met "grapje!" en "geintje!" is echt in en in sneu.
pi_31941493
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:00 schreef Garin84 het volgende:
Mirrorman

Wat is het eigenlijke probleem? Doe net als ik.. stelsematig negeren van talpa/big brother op TV hoef je je ook niet te ergeren aan de kutkwaliteit van de uitzendingen of hoe de bewoners zich mis- of gedragen.
Tegen beter weten in.... ik weet het. Ik krijg idd sowieso al een tamme erectie van dat hele Talpa.
pi_31959741
Zit wat in
pi_31960601
Dido: Hopen dat ze een rijke vent trouwt later, want met haar kwaliteiten wordt het onmogelijk ooit zelf geld in het laatje te brengen.

Menno: Verwarde sportschoolnicht in de ontkenningsfase.

Lieske: Ruggegraatloos dom gansje.

De hele groep bij elkaar: Een schaamte opwekkende vertegenwoordiging van het menselijk ras.

Voor de rest: volledig eens met de omschrijving van TS.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_31961061
Chantal
pi_31961261
Ik snap jouw probleem niet zo, je vindt de bewoners allemaal kut, dat weet je zelfs per persoon prima te motiveren, de uitzendingen zijn niets, de presentatoren zijn ook al niks, Talpa is niks.
Ik denk dat jij zelf het grootste probleem bent. Welke halve zool gaat er dan in vredesnaam nog kijken als ie het allemaal zo erg vindt?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:00:02 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_31961302
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen. Behalve dat ik je smiley gebruik wat karig vind, dat heb ik ook wel eens beter gezien. Maar misschien is dat ook een gevolg van de absolute non-persoonlijkheden in dat huis, het zijn zulke nono´s dat je ze niet eens echt kan haten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31962376
Ik snap je betoog wel... ik zelf heb wel mijn favorieten... maar wat je zegt over de presentatie snap ik niet helemaal... naar mijn mening is het rommelige karakter van de presentatie juist de kracht... Ze maken het elkaar soms moeilijk wat tot komische situaties leid... ik lig in ieder geval vaak dubbel om vooral Ruud... maar goed... meningen verschillen Ik hou dus echt niet van strakke presentaties en vet goed voorbereide presentaties... liever het rommelige.. is veel interresanter
pi_31970847
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef Pinball het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen. Behalve dat ik je smiley gebruik wat karig vind, dat heb ik ook wel eens beter gezien. Maar misschien is dat ook een gevolg van de absolute non-persoonlijkheden in dat huis, het zijn zulke nono´s dat je ze niet eens echt kan haten.
Ik moet wel zeggen dat mijn immer intense HAAT jegens Roel en Dido momenteel wel op een bijna climaxisch hoogtepunt is. Oh het koningspaartje is zo verontwaardigd om de nominaties. En ze blijven er maar tegen iedereen over zeiken. Als ik vlieske was geweest had ik Dido geantwoord:

"HOER!!!! GODVERGETEN SOMPIGE ZAADSLET, IK BEN JE SNODE PLANNEN ZAT MAAR IK HEB JE DOOR! IK HEB JE DOOR JIJ GEBAKVRETENDE OESTER!!!!" En dan was ik keihard psychotisch lachend weg geholt. Levert dan ook weer pluspunten op bij Ingrid, die zelf ook via TBS in het Big Brother huisje is gekomen.

Menno moet overigens ook eens iedereen in het huis uitschelden, maar wellicht dat ik daar later nog wat inspiratie over krijg.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:17:53 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31970912
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:


"HOER!!!! GODVERGETEN SOMPIGE ZAADSLET, IK BEN JE SNODE PLANNEN ZAT MAAR IK HEB JE DOOR! IK HEB JE DOOR JIJ GEBAKVRETENDE OESTER!!!!" En dan was ik keihard psychotisch lachend weg geholt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:23:22 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_31971047
Wat is er mis met Roel

Vanwaar die haat
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31971091
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met Roel

Vanwaar die haat
Ik erger mij soms aan zijn houding
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:28:23 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_31971187
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:25 schreef ThomasBerge het volgende:

Ik erger mij soms aan zijn houding
Diep dat eens uit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31971308
Ben het er mee eens. Knsap niet dat ze dit uitgevreten stukje televisie nu weer uitzenden.
pi_31971383
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef APK het volgende:

[..]

Diep dat eens uit.
Zoals bij die weekopdracht. Dan zit hij er maar een beetje nonchalant bij, met die houding van mij interesseert het niet. Dan denk ik soms, kom op Roel doe eens een beetje actief mee. Vandaar dat ik sommige mensen wel kan begrijpen die Roel niet leuk vinden.

Maar doorgaans heb ik weinig problemen met hem.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:41:06 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_31971565
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Zoals bij die weekopdracht. Dan zit hij er maar een beetje nonchalant bij, met die houding van mij interesseert het niet. Dan denk ik soms, kom op Roel doe eens een beetje actief mee. Vandaar dat ik sommige mensen wel kan begrijpen die Roel niet leuk vinden.
De weekopdracht is gehaald en Roel deed actief mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:44:13 #25
242 Pinball
Electric Monk
pi_31971650
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Lijkt me overigens geweldig, Lieske die haar onschuld afwerpt en helemaal losgaat tegen Dido met de meest verschrikkelijke lompe scheldwoorden en een reeks dodelijke ziektes die ook Ingrid en Chantal wit weg doen trekken. 10 minuten aan een stuk vloeken en schelden zonder haar gebruikelijke gestotter.
En dan afsluiten met: "En als één van jullie bitches mij nog 1 keer onderbreekt ruk ik de kop van je romp en die flikker ik over het hek, snappen jullie dat?"
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')