quote:He's one of the most prominent Latin-born performers of the pop era.
Nee, dit is een echte lantino.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:45 schreef Charmian het volgende:
Ry Cooder?
José Feliciano, maar ik reken 'm goed!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef Charmian het volgende:
Jose Felicianos? (maar die is volgens mij blind en dat is deze meneer niet)
Nee hoor, Feliciano is blind.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef Charmian het volgende:
of hoe heet die ene van the next teardrop will fall en zo
vraag ik me toch af met wie ik in de war ben met dat blind zijn
dus toch, hij ziet er helemaal niet blind uit op deze foto'squote:
Sheila & The black devotionquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef Charmian het volgende:
Wie zijn deze Black Eyed Peas uit de seventies?
[afbeelding]
quote:
Namens meneer Putty:quote:Op zondag 6 november 2005 03:38 schreef Charmian het volgende:
Robert Palmer
Dat is inderdaad het vreselijke album van Miss Antarctica...quote:Op zondag 6 november 2005 12:41 schreef bigshadow het volgende:
Is dat het album van Miss Antarctica?
Geen aanrader maak ik hieruit opquote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het vreselijke album van Miss Antarctica...
Bigshadow +1
Die kerel bij dat muziekprogramma op Nederland 3, toch?quote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef Berkery het volgende:
Ik zag hem net nog op de vroege zondagochtend TVLuka Bloom
Ja, 'Vrije geluiden' of iets dergelijksquote:Op zondag 6 november 2005 13:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die kerel bij dat muziekprogramma op Nederland 3, toch?
Close enoughquote:Op zondag 6 november 2005 14:28 schreef Neleos het volgende:
Dat is toch die knakker van die foute glamrock band uit de jaren '80 Twisted Sister of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |