Men in Black?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
In welke film werd dit ding gebruikt?
[afbeelding]
quote:
Leuk galgje woord Sherquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:04 schreef Sheridana het volgende:
Een beeldschermontregelaarstaaf? De mijne viel net nl. spontaan uit....
Was inderdaad een inkoppertje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
je let even niet op en de makkelijkste vraag die er te bedenken is komt langs![]()
toch echt es wat vaker op die F5 knop drukken.... zucht...
Da's een film ja, maar slechts halverwege het antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef 7eVeNL het volgende:
FaceOff?
Welterusten Sheri, slaap lekkerquote:
En wat deed Peggy Sue?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:21 schreef BwennieBren het volgende:
Welterusten Sheri, slaap lekker
Is het misschien die film Peggy Sue?
Trusten!quote:
Vlijmscherp.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:22 schreef Joana het volgende:
Peggy Sue got married!
Hihiquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vlijmscherp.![]()
Tja. Beetje in dubio. Eigenlijk gaf Bwennie het antwoord al. Maar ja, ze wist de titel ook best wel volledig en ze heeft al zoveel puntjes gesprokkeld vanavond...
Joana + 1
Ja ik wist ff de volledige titel niet meer maar het was in ieder geval een film voordat Cage zijn tanden heeft gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vlijmscherp.![]()
Tja. Beetje in dubio. Eigenlijk gaf Bwennie het antwoord al. Maar ja, ze wist de titel ongetwijfeld ook wel volledig en ze heeft al zoveel puntjes gesprokkeld vanavond...
Oh, wat erg... Ik heb die film nou nog stééds niet gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:27 schreef Joana het volgende:
Hihi![]()
Wat is het beroep van Mr. Incredible in het saaie dagelijks leven?
Welterusten Artyquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, wat erg... Ik heb die film nou nog stééds niet gezien.![]()
Dus een mooi moment om af te taaien.
Yup hij was een expert in schadeclaims, hij zat dus in de verzekeringen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:31 schreef het volgende:
[..]
Welterusten Arty![]()
Was Mr. INcredible geen verzekeringsman?
Joehoe!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:36 schreef Joana het volgende:
[..]
Yup hij was een expert in schadeclaims, hij zat dus in de verzekeringen.
+1 BwennieBren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:13 schreef REFUSED het volgende:
Hij is uit The X-Files en speelt ook nog een rol in Spider. Ik moet de film nog ergens hebben liggen maar iemand anders kop hem maar in
Mocht Patch al hard aan het werk zijn...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:38 schreef Mennosson het volgende:
Zoolander -Mulder
The House of Mirth -Scully
Basic Instinct -Skinner
It -CS Man
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef dolle_hond het volgende:
nurse betty?
Sheridana +1quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef Sheridana het volgende:
Frailty?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:52 schreef Patch het volgende:
John Neville,
ken hem uit Urban Legend en Baron von Munchhausen en natuurlijk uit The X-Files, serie & movie
Ik zou niet meer van hem op kunnen noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |