Heb even de tracklist gegoogled:quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef tonks het volgende:
Iemand stubbs the zombie soundtrack al gehoord? veel indie erop!
Ik heb niet echt een tussenstand, meer een centrale lijst met tracks (voornamelijk singles) die ervoor in aanmerking komen. Aan het einde van het jaar plaats ik deze dan op een rijtje. Maar naar alle waarschijnlijkheid o.a. met The Wedding Present - Interstate 5, Shining - Goretex Weather Report, Out Hud - It's For You, Madrugada - The Kids Are on High Street, Doves - Black & White Town, Amon Tobin - The Lighthouse, Thee More Shallows - Freshman Thesis, BSS - 7/4 (Shoreline) in de hoogste regionen, als ook de 5 (!) singles die The Arcade Fire dit jaar al heeft uitgebracht, voornamelijk van hun album van vorig jaar. En nog wat Sufjan Stevens, niet te vergeten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
Wat is je tussenstand momenteel?
Geen idee, en nu ook niet zo veel zin in om het uit te zoeken. Maar het zal wel in het verlengde liggen van het albumlijstje dat ik eerder dit jaar in het "tussenstandstopic" had gepost, met wat 'logische' aanvullingen als Broken Social Scene, Tocotronic, Thee More Shallows, The Fall, The Egg, dEUS, World/Inferno Friendship Society en wellicht zelfs nog Eels en Franz Ferdinand.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Okee. En je albumlijstje?
Heb een keer een akoestische sessie van de beste man bij mogen wonen en dat was werkelijk een van de saaiste optredens die ik ooit heb gezien. De nummers op zich waren zeker niet onaardig, maar ze werden op een enorm zouteloze manier uitgevoerd. Dit heeft me zo afgeschrikt dat ik me eigenlijk nooit verder heb verdiept in z'n muziek. Maar aangezien iedereen wel eens een slechte dag heeft en het volgens jou een aanrader is, ga ik er toch eens naar op zoek.quote:Op zondag 6 november 2005 17:58 schreef Grobbel het volgende:
Luistert er hier trouwens ook iemand naar John Guilt?
quote:. All music in this Collection is from trade-friendly artists and is strictly noncommercial,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |