Al gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef DaisyDuke het volgende:
En iedereen al druk jaarlijstjes aan 't maken?
Bij 3voor12 kunnen wel alweer gaan stemmen op de "Song v/h jaar"!
Wat een rotstembiljetquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat was je lijstje?
Oei... weet ik niet meer... ff denken... Magic Numbers, The Arcade Fire, Death Cab For Cutie, Devendra Banhart en Teenage Fanclub dacht ik me te herinneren. Ik weet in elk geval dat ik 5 erg weinig vond...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat was je lijstje?
Eens!quote:
Dat had ik ook, bij bijvoorbeeld BRMCquote:Maar ja, er staan nog vele andere nummers tussen, en ook vaak de verkeerde nummers van de Bands/artiesten (zoals bij de Decemberists)
Ik vind dat een geweldig nummer vorig jaar te weinig kans heeft gemaakt door een gebrek aan nerdsquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef Z het volgende:
Ik vind dat ik niet meer op de Arcade Fire kan stemmen aangezien in die vorig jaar in m'n eindlijst had. Je bent een muziek nerd of niet.
Precies. Zooo 2004! Hetzelfde geldt voor LCD Soundsystem & Annie, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef Z het volgende:
Ik vind dat ik niet meer op de Arcade Fire kan stemmen aangezien in die vorig jaar in m'n eindlijst had. Je bent een muziek nerd of niet.
Volgens AMG is vitalic wel van 2005. Jammer dat La Rock er niet instond van Vitalic. Daar had ik zeker op gestemd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:51 schreef Z het volgende:
Ik ga dit stemmen:
118. Maxïmo Park: Apply Some Pressure
193. Vitalic: My Friend Dario
10. Art Brut: Modern Art
86. Isolée: Schrapnell
147. Quasimoto: Bullyshit
Ik vermoed overigens dat Vitalic eigenlijk ook van 2004 is maar ach.
quote:Caribou - Yeti
M.I.A. - Bucky Done Gun
Danger Doom - Sofa King
Isolée - Schrapnell
Mugison - Sad as a Truck
Het nummer van Annie waar je op kon stemmen is trouwens wel van dit jaar, van haar DJ Kicks plaat - al vind ik er maar weinig aan. En dat Arcade Fire nummer is op zich wel dit jaar pas op single uitgebracht, dus zo erg is het ook weer niet - zal hoogstwaarschijnlijk ook wel in mijn jaarlijstje terecht komen uiteindelijk, naast de andere 4 (!) AF-singles die dit jaar zijn uitgebracht. Mijn principes gaan op zich best ver, zeker qua albums, maar wat singles betref knijp ik nog wel eens een oogje toe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Precies. Zooo 2004! Hetzelfde geldt voor LCD Soundsystem & Annie, wat mij betreft.
Waar is dit een referentie aan, Z? Ik kwam op AMG een band tegen die "I love you but I have chosen darkness" heette, maar daar had ik verder nog nooit van gehoord. Verwijst het naar hen, of naar een of andere songtitel?quote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef Z het volgende:
I Love You But I Have Chosen Indie.
Lijkt me duidelijk.
Volgens mij is die agenda op de eerste pagina nog het meest recent. Dit topic is ook zo belachelijk hard gegaan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb in ieder geval een nieuw topic klaarstaan. Weet iemand nog op welke pagina de meest recent opgestelde concertagenda staat? En waren er nog andere dingen die aan de openingspost moesten worden toegevoegd?
Misschien is de regel: iedereen maximaal 1 post per dag per persoon een idee voor de OPquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Volgens mij is die agenda op de eerste pagina nog het meest recent. Dit topic is ook zo belachelijk hard gegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |