Ja en toen in ze met haar goede been uitgegleden in de badkamerquote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En ze had haar been ook al gebroken?
ik doe mee, ik doe mee, ik doe meequote:Op donderdag 3 november 2005 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik open hierbij de actieweek RoelRaus! als tegenhanger van de Robvertrekweek die al eerder is geopend....
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
"je wimpers en je wenkbrauwen zijn echt top!"
nou, Lies, dat is fijn om te horen!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef -Delta- het volgende:
Wat enig al die middelbareschool berichtjes van Lieske.
Voel me ineens weer 15
Ik heb de internetuitzending aan, vertel....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de streams nu aan?
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!
Nee, eerst Rob, die had al weg moeten zijn, maar zit er nog dankzij fraude van BBquote:
Is inderdaad weinig boeiend. Die top 3 valt ook vaak tegen. Als er een bewoners uit gaat is het interview nog wel aardig maar vandaag niet dus!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de livestream uitgezet.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske leest vast tussen de regels door: maar je huid niet!! En wat ben je dik geworden!!
Ze huilt om een brief van thuis, dat heeft idd nog niemand in dat huis gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de streams nu aan?
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.![]()
rustig aan we beginnen met robquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
Dido en Roel zijn mijn favorietjes en die gaan er toch niet uit!!!
Menno wegwezen dus
Nee joh, Rob wegwezenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
Dido en Roel zijn mijn favorietjes en die gaan er toch niet uit!!!
Menno wegwezen dus
Pffft, het geeft wel aan tussen wat voor meuten ze daar zit en ze zelf is, blijkbaar maakte ze zich zorgen over haar onzichtbare wimpers en wenkbrauwen of zoquote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Lieske zat weer eens te huilen. Niets nieuws dus, behalve voor BlaBlub.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef area51 het volgende:
Ik heb de internetuitzending aan, vertel....
Menno is een gluiperd, die mag er uit.quote:
Dan horen ze zichzelf.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Wat horen ze nu in het huis, Kunnen ze de livestream horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |