ja ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
Eng hehquote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het luisteren naar Ruud en allemaal onbekende mannen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Ik denk dat de kerel van Chantal vanavond het huis in komt...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Ja!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Stream 3 heeft aardig wat vreemde stemmen...
Zou het overigens iets te maken kunnen hebben met de filmpjes die Chantal en Ingrid in de DBK hebben gezien en waar ze niet over mogen praten...
Daar hadden ze het deze week over, maar omdat ze er niet over mogen praten weet ik natuurlijk verder ook niets.quote:
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik dat gemist???quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Ze kan de eerste keus van Talpa of dat bemiddelingsbureau toch helemaal niks vinden. Dan moet je natuurlijk nog wel een paar reserve-kandidaten klaar hebben staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als dat waar is, kijkt er geen hond meer naar BB want ze hebben in de uitzending van 19.30 nog een oproep gedaan. Dan gelooft niemand meer dat het er eerlijk aan toe gaat.
Hoe weet je dat dan??quote:Op donderdag 3 november 2005 20:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat was opgevallen dat ze oog in oog moeten nomineren
Gewoon naar TRU sturen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Jumparound het volgende:
somminge mensen zien overal spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |