je bent zeker geen lekker wijf??quote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef Markster het volgende:
GODVERDOMME die wil ik. Maar ik heb geen geld en al een mobiel.
mmm dat weet ik niet, ik heb dit gedaan:quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef Zpottr het volgende:
Aan de kleur kan ik niets veranderen maar je kunt je telefoon toch gewoon benaderen via iSync of niet?
prachtig bod genoteerd, je weet waar je aan begint he?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Koenijntje het volgende:
220 geboden bij deze
versturen zowieso pas als ik geld heb ontvangen. en als we niet face to face vandaag kunnen afhandelen wacht ik nog even tot zondag.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Koenijntje het volgende:
Ja hoor dat weet ik wel
Kun je hem niet opsturen? (woon in Helmond, en komt dan helemaal goed via ptt:)
Zou hem wel graag zsm willen, zit nu met een Nokia 1100, het enige wat die heeft is een zaklampje![]()
Mail me anders even (koenijntje@hotmail.com (kunj e hem morgen nog versturen misschien
nee, uiteraard zit er geen oplader bij. je moet de phone aan je fiets binden en door middel van kinetische energie opladen...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
Zit er een oplader bij? Dan pik ik hem morgen op bij Alexander voor 215¤. (Verzendkosten zijn 5,50...)
en die garantie? 12 of 24 maanden?
hierbij nog meer nuttige info over de phone, weer 20 eurootjes waardestijging!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt via iSync wel degelijk je w800i synchroniseren en via bluetooth bestanden uitwisselen. Je kunt de phone zelfs gebruiken als afstandsbediening voor FrontRow op je Mac.![]()
Enneuh die 'barebone' phones van gsmtrack komen wel vaker zonder oplader. Voor 230 pik ik hem vandaag nog op bij Alexander. mail me ff op jaymzhimself@hotmail.comquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij nog meer nuttige info over de phone, weer 20 eurootjes waardestijging!
nou nou barebone, ding is overcompleet hoor, alles erop en eraan, dus ook een laderquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Enneuh die 'barebone' phones van gsmtrack komen wel vaker zonder oplader. Voor 230 pik ik hem vandaag nog op bij Alexander. mail me ff op jaymzhimself@hotmail.com
Hey, bedankt voor het nog meer opdrijven van de prijs.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
man je kan veel meer voor dat ding vangen
wow had ik dat echt gewoon kunnen doen? shit hee, nu baal ik echt zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
hahah echt een ongeduldige verkoper ja. Hij had veel meer kunnen vangen. Hij had gewoon 325 moeten vragen dan was ie ook wel verkocht alleen iets minder snel. Ik had dat kreng ook wel gewild voor 250 euro. Maar ja amper de kans gehad. Hij zal wel krap hebben gezeten ofzo omdat ie zo ongeduldig was.
Tja ik vind 100 euro best veel geld. Had je toch iets leuks voor kunnen kopen. Maar ja wie ben ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wow had ik dat echt gewoon kunnen doen? shit hee, nu baal ik echt zeg![]()
jezus wat een commentaar allemaal! is iedereen zo teleurgesteld?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef Skv het volgende:
Haha, IJsmuts, als je je eigen raad nou op had gevolgd (tot zaterdag oid openlaten) had je 100 euro meer kunnen zuipen.
Maajra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |