je bent zeker geen lekker wijf??quote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef Markster het volgende:
GODVERDOMME die wil ik. Maar ik heb geen geld en al een mobiel.
mmm dat weet ik niet, ik heb dit gedaan:quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef Zpottr het volgende:
Aan de kleur kan ik niets veranderen maar je kunt je telefoon toch gewoon benaderen via iSync of niet?
prachtig bod genoteerd, je weet waar je aan begint he?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Koenijntje het volgende:
220 geboden bij deze
versturen zowieso pas als ik geld heb ontvangen. en als we niet face to face vandaag kunnen afhandelen wacht ik nog even tot zondag.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef Koenijntje het volgende:
Ja hoor dat weet ik wel
Kun je hem niet opsturen? (woon in Helmond, en komt dan helemaal goed via ptt:)
Zou hem wel graag zsm willen, zit nu met een Nokia 1100, het enige wat die heeft is een zaklampje![]()
Mail me anders even (koenijntje@hotmail.com (kunj e hem morgen nog versturen misschien
nee, uiteraard zit er geen oplader bij. je moet de phone aan je fiets binden en door middel van kinetische energie opladen...quote:Op donderdag 3 november 2005 22:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
Zit er een oplader bij? Dan pik ik hem morgen op bij Alexander voor 215¤. (Verzendkosten zijn 5,50...)
en die garantie? 12 of 24 maanden?
hierbij nog meer nuttige info over de phone, weer 20 eurootjes waardestijging!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt via iSync wel degelijk je w800i synchroniseren en via bluetooth bestanden uitwisselen. Je kunt de phone zelfs gebruiken als afstandsbediening voor FrontRow op je Mac.![]()
Enneuh die 'barebone' phones van gsmtrack komen wel vaker zonder oplader. Voor 230 pik ik hem vandaag nog op bij Alexander. mail me ff op jaymzhimself@hotmail.comquote:Op vrijdag 4 november 2005 04:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij nog meer nuttige info over de phone, weer 20 eurootjes waardestijging!
nou nou barebone, ding is overcompleet hoor, alles erop en eraan, dus ook een laderquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Enneuh die 'barebone' phones van gsmtrack komen wel vaker zonder oplader. Voor 230 pik ik hem vandaag nog op bij Alexander. mail me ff op jaymzhimself@hotmail.com
Hey, bedankt voor het nog meer opdrijven van de prijs.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
man je kan veel meer voor dat ding vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |