Sorry ik kan die inkoppertjes niet laten liggen.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Sorry ik kan die inkoppertjes niet laten liggen.
Waarquote:Op donderdag 3 november 2005 19:17 schreef Messenga het volgende:
KUT FB! Mn profiel is al geactiveerd
Ik vul tig keer dat profiel in, druk ik op aanpassen, krijg ik : Gefelicteerd! [Dankjewelquote:
volgens mij had bijna iedereen daar last van de afgelopen weken.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vul tig keer dat profiel in, druk ik op aanpassen, krijg ik : Gefelicteerd! [Dankjewel] Je profiel is geactiveerd! klik hier om terug te gaan naar de index.. dan staat er niks in mn FB, kutding
Heb medelijden met jequote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, wat ik allemaal al niet moet doorstaan![]()
![]()
Toets binnenkort?quote:
Door overdadig gebruik van "quote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, wat ik allemaal al niet moet doorstaan![]()
![]()
Eerst de tekst veranderen dan updaten, en dan pas later je fotoquote:Op donderdag 3 november 2005 19:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vul tig keer dat profiel in, druk ik op aanpassen, krijg ik : Gefelicteerd! [Dankjewel] Je profiel is geactiveerd! klik hier om terug te gaan naar de index.. dan staat er niks in mn FB, kutding
Ze hebben van die vleesetende, en als jeje vinger daarin stopt klappen ze dichtquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Palau het volgende:
Intratuin is heel relaxed jaDie planten enzo...
Net als in de DD met die torrenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ze hebben van die vleesetende, en als jeje vinger daarin stopt klappen ze dichtEcht amusant.
Ff proberenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Eerst de tekst veranderen dan updaten, en dan pas later je foto![]()
stomfotoboek![]()
ooh Buppiequote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Ja, Imberr...vertel het maar....dat je mij zovindt.
Dead_Doll misschien?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef Chanandler het volgende:
Wat is DD?
quote:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat zovelen mij zo geweldig vinden?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:33 schreef Chanandler het volgende:
Get a room part deux
Het stinkt hier een beetjequote:Op donderdag 3 november 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat zovelen mij zo geweldig vinden?![]()
Als je zoveel zelfkennis hebt zou ze zelf ook wel weten dat het beter is om bescheiden te blijven.quote:
vandaar de PI enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je zoveel zelfkennis hebt zou ze zelf ook wel weten dat het beter is om bescheiden te blijven.
quote:
quote:
Tis moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ikquote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je zoveel zelfkennis hebt zou ze zelf ook wel weten dat het beter is om bescheiden te blijven.
Waar is dat ook alweer vanquote:Op donderdag 3 november 2005 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tis moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik![]()
Van wie zou ze dat hebben?quote:
Cabaret hequote:
nee, afwerken op doel..., dat is best leuk als je 9 van de 10 ballen ver over jastquote:
Ach, dat is het makkelijkstequote:Op donderdag 3 november 2005 21:03 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, afwerken op doel..., dat is best leuk als je 9 van de 10 ballen ver over jast![]()
het partijtje was wel leuk.., ik stond op doel![]()
linksbuiten ;')quote:Op donderdag 3 november 2005 21:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, dat is het makkelijkste
Ik ben normaal altijd Rechtsmid. jij?
Ah, rotplaatsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef JPM01 het volgende:
[..]
linksbuiten ;')
en niet links buiten het veld
ik kan niet op het middenveld, daar ben ik een ramp. en verdedigen gaat juist ook goed.quote:
Dan maar linksback?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik kan niet op het middenveld, daar ben ik een ramp. en verdedigen gaat juist ook goed.
Misschien slecht in de omschakelingquote:Op donderdag 3 november 2005 21:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan maar linksback?
Hoezo een ramp op Middenveld ?
omg!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef Chanandler het volgende:
omg, die breezers toch
[afbeelding]
Dit weekend wel denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Cerror, en moet weer eens een fotoshop topic komen, dan ga je weer geniale dingen maken![]()
Alleen heb ik de fantastie niet dat soort topics te bedenken
ik ben te traag met die omschakelingquote:Op donderdag 3 november 2005 21:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan maar linksback?
Hoezo een ramp op Middenveld ?
Hier, dat zei ik preciesquote:Op donderdag 3 november 2005 21:12 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ben te traag met die omschakeling![]()
Ah, dat is mijn sterke punt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:12 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ben te traag met die omschakeling![]()
maarja 22 oktober wel mijn eerste 2 doelpunten in 1,5 jaar gescoord. En dat op een voor mij emotionele plek
Haha wojoooquote:Op donderdag 3 november 2005 20:30 schreef Chanandler het volgende:
omg, die breezers toch
[afbeelding]
quote:
Dat is ergquote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef JPM01 het volgende:
nog ff en ik geraak in de 10.000 post grens en dan is JPM01 niet meer![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef JPM01 het volgende:
zo ik heb de 100 post grens vandaag weer eens overschreden![]()
Hoezo dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef JPM01 het volgende:
nog ff en ik geraak in de 10.000 post grens en dan is JPM01 niet meer![]()
nee precies, ik heb tijdens de oefenwedstrijd 2 keer op linkshalf gestaan en er werd alleen maar gemekkerd op elkaar. daar heb ik geen zin in. Geef mij maar lekker een plek voorin.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan eigenlijk ook niet veel anders zijn
dan neem ik een nieuwe usernamequote:
raak maar aan.., 100% zeker dat je een klap op je bek terug krijgtquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
Voorspelbaar +1
Man, wat klink je stoer.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef JPM01 het volgende:
[..]
raak maar aan.., 100% zeker dat je een klap op je bek terug krijgt![]()
Leren hierzo..quote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Chanandler het volgende:
Saaite hier. OP msn. Overal. Wat een kkleven
quote:
Ga is uit, donderdag avond = studenten avondquote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Chanandler het volgende:
Saaite hier. OP msn. Overal. Wat een kkleven
Ik zei de vorige pagina al halloquote:
Succesquote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
WHAAAAAAAAA VERDOMME NOG 500 BLZ LEREN AAAAAARGHT KUT SCHOOL KUT PAUPERS AAARGH![]()
![]()
WHAAAAAAA FUCK LIJERS
![]()
En ze woont in Geleenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ze is 1,50 meter we weten het!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb al 3 stemmen gekregen voor: Beste FP-moderator
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ze is 1,50 meter we weten het!!
leuk.. bedankt enzo..quote:
Moet ik het plaatje nog posten?quote:
placebo - scared of girlsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef Boeman het volgende:
nog suggesties welk liedje ik moet gaan draaien?
Jij blijquote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja 2 straten bij mijn oma vandaan![]()
ik stem wel op je, ken verder alleen R@b namelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op dit moment 1eMaar ben bang dat et niet genoeg is.
Wat liefquote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik stem wel op je, ken verder alleen R@b namelijk
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef Chanandler het volgende:
ik zegget lekker nie![]()
× ..Inge.. × Alcohol w0uteeeeer!! t spijt me!!! vergeehf mee!! zegt:
waar kunnen we stemmen dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kunnen we nog op je stemmen, zo ja hoe dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Walibi! (8)quote:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waar kunnen we stemmen dan?![]()
stfu kuthondquote:
Ik ga toevallig deze zaterdag jaquote:
Ik hou van je sletquote:Op donderdag 3 november 2005 21:42 schreef Boeman het volgende:
Te Quiero Puta! lalalala ':)
Hi modjequote:
Ah vlakbij de vesting.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:44 schreef Fwnk het volgende:
Voegt een chick me toe, woont ze in jipsingboertange.!!!
Wtf!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:44 schreef Fwnk het volgende:
Voegt een chick me toe, woont ze in jipsingboertange.!!!
Halloquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn nieuwe bureau staat in elkaarAlleen nog op de kop aangezien ik hem niet alleen overeind krijg en ik ook nog moet stofzuigen
En hoi
Hehe, ik stuur je wel een kaartjequote:Op donderdag 3 november 2005 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
J.
Het lijkt mij daar zo mooi
Succes imberr!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wtf!![]()
ik moet gaan trouwens.. daag mensen![]()
![]()
Weltrusten enzo.. en wens me succes voor morgenpww
![]()
Daagquote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wtf!![]()
ik moet gaan trouwens.. daag mensen![]()
![]()
Weltrusten enzo.. en wens me succes voor morgenpww
![]()
Doenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hehe, ik stuur je wel een kaartje
Van mijn nieuwe bureau zal ik morgen ff posten als de boel staat. Mijn oude zal ik zo ff posten. Het is btw meer een tafelbureau, dus geen klassiek bureau met laadjes enzo...quote:Op donderdag 3 november 2005 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo![]()
Foto straks van je nieuwe bureau?![]()
Moet je je adres even doorgeven.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Chanandler het volgende:
Gaat er iemand naar NYC?
Jaguarized toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Chanandler het volgende:
Gaat er iemand naar NYC?
Werk jij bij Walibi?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Lizz-n het volgende:Als we toch al aan het zwaaien zijn
Ik ga dr ook vandoor![]()
IJsland, Australië (Sydney en Melbourne en Darwin) en Helsinki (en de rest van Finland natuulkquote:Op donderdag 3 november 2005 21:46 schreef Palau het volgende:
Ha, ik heb een hele lijst waar ik naartoe wil
* Zwaaitquote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Lizz-n het volgende:Als we toch al aan het zwaaien zijn
Ik ga dr ook vandoor![]()
12 cent p/p vragenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef JPM01 het volgende:
zo me pa heeft weer wat inkt verbruikt met z'n fotos![]()
22 december.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
En het adres geef ik je wel eens via MSN/mail. Wanneer ging je?
Bourtange.quote:
Als je een canon printer hebt kun je bij www.gistron.nl voor 2.90 inkt bestellenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef JPM01 het volgende:
zo me pa heeft weer wat inkt verbruikt met z'n fotos![]()
Geldt ook voor epson printers!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je een canon printer hebt kun je bij www.gistron.nl voor 2.90 inkt bestellenheel erg goedkoop
![]()
HeYyj NueCk0n ? (k)(k)(l)(l)(k)(k) hzvvj wjnmk jbeesmquote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef Chanandler het volgende:
Mensen, noem es even wat versier lines die ik kan gebruiken op msn
Is prima!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je van te voren mijn adres krijgt!
hoe versier jij dan 12 jarige meisjes op msnquote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
HeYyj NueCk0n ? (k)(k)(l)(l)(k)(k) hzvvj wjnmk jbeesm
Bij mij is het 15 jaar of ouder.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoe versier jij dan 12 jarige meisjes op msn![]()
Jeetje. Het is echt gaaf !!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
moder8or, ik heb op je gestemd![]()
en hallo messenga![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
IJsland, Australië (Sydney en Melbourne en Darwin) Uk, NY, deel Scandinavie, Nieuw-Zeeland , Zuid-Amerika, USA, en nog een keer naar Thailand misschien
komop je bent zelf 15, die lat kan makkelijk naar 9 jaarquote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij is het 15 jaar of ouder.
Nominaties van Crewquote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef Chanandler het volgende:
Waar stemmen jullie op?
op die mafkees _moder8or_quote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef Chanandler het volgende:
Waar stemmen jullie op?
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
komop je bent zelf 15, die lat kan makkelijk naar 9 jaar![]()
Dag PUBerquote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Chanandler het volgende:
IK ga dr maar es van tussen.
Later PUBers
16 vriend.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
komop je bent zelf 15, die lat kan makkelijk naar 9 jaar![]()
wie heb je horen zeggen dat ik op jou ging stemmenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oh God. Nr 7 komt
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
let je wel op?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe ging het trainen/voetballen.
tis een blauw vinger dat moet je hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag Chanandler (kut nick trouwesn)
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef Messenga het volgende:
Nee modje, jij hebt een lekkere naam.
Mijn bureau (die ik binnenkort ga maken) maak ik helemaal zelf! En een mooie creatie heb ik al bed8quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
En het nieuwe bureau op z'n kop dus.
Das een hele verbeteringquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, en deze is een stuk groter! Mijn printer stond eerst op 2 dozen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das een hele verbetering![]()
Mooie kleur![]()
Mijn bureau wordt een ronde hoek bureauquote:Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze is een stuk groter! Mijn printer stond eerst op 2 dozen.Hopelijk kan ie straks op het bureau staan.
heeft me broer ookquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Ik had ook een tijdje een printer op mijn bureau staan, maar wat nemen die krengen veel ruimte inquote:Op donderdag 3 november 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze is een stuk groter! Mijn printer stond eerst op 2 dozen.Hopelijk kan ie straks op het bureau staan.
dat is de mijne alquote:Op donderdag 3 november 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn bureau wordt een ronde hoek bureau
Ik had je nog niet gezienquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien![]()
Hallo![]()
Ik ook! zal wel ff een fototje schieten binnenkort!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn bureau (die ik binnenkort ga maken) maak ik helemaal zelf! En een mooie creatie heb ik al bed8
Hey saawquote:
ik ben niet een van je favo fokkers?quote:
Je komt erbijquote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben niet een van je favo fokkers?
Ik ga vann8 Youp kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Messenga het volgende:
Zometeen Herman van Idols bij Jensen
SES.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Renesite sinds wanneer ben jij mod en waar enzo?
22.30?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Messenga het volgende:
Zometeen Herman van Idols bij Jensen
LEREN LUL! nu! anders vraag ik een ban voor je aanquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgen een tentamen, en moet nog 500 blz leren![]()
![]()
En dat ga ik niet redden enzo![]()
![]()
TERINGPAUPERS![]()
Leuke printer!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgen een toets Duits, en moet nog 5 woorden lijsten leren![]()
![]()
![]()
TERINGPAUPERS![]()
kut school
Dat wordt lastig jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
TERINGPAUPERS![]()
gewoon niet lerenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
TERINGPAUPERS![]()
DOE EENSCH LIEFquote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
LEREN LUL! nu! anders vraag ik een ban voor je aan![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuke printer!HP All-In-One?
Dan word je zelf ook geband.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
LEREN LUL! nu! anders vraag ik een ban voor je aan![]()
Tenminste 1 iemand die zietquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat wordt lastig ja![]()
Veel succes morgen dan![]()
Hallo M3rcury en C2C![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |