Nee, en ik was nog wel zo benieuwd wat Lieske nou zei dat Dido dat riep.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
Geen Dido die Lieske een teringwijf noemt
Ik miste het slaapkamergeroddel tussen Dido en Ingrid over Lieske ook iddquote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
Erg jammer.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
Net als Chantal die het over 'eerlijkheid' heeft.quote:
Vreemd dat BB dit er uit laat. Zal wel niet in het script passen!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef BlaBlub het volgende:
Gelukkig hebben ze een grote tuinquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Erg jammer.
En elk mugje wat Menno betreft wordt opgeblazen tot olifant.
Dido moet vooral lief en leuk overkomen en daar past teringwijf niet in.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef BBscanner het volgende:
Vreemd dat BB dit er uit laat. Zal wel niet in het script passen!![]()
Ik vind dit niet echt een positieve uitzending voor Dido.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Dido moet vooral lief en leuk overkomen en daar past teringwijf niet in.
En terecht. Zo positief is Dido ook nietquote:Op donderdag 3 november 2005 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een positieve uitzending voor Dido.![]()
Chantal eet als een neushoorn.quote:
Ja een poes om te aaien.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
En toch heeft Lieske wat schattigs![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |