SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
over het motief van marlena kan ik het volgende zeggen:Ook niet aan het einde van deze verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, dan moet ze wel onder invloed zijn ..Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef -Marlii- het volgende:
Hahaha, ik denk andersom, want Belgie loopt 2 jaar achter op de afleveringen in Nederland als ik me niet vergis
Ik niet, moet nu achter haar motief komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:31 schreef Smittend het volgende:
Aha... het was dus Marlena !! Dan kan ik weer rustig slapen.
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef lugum het volgende:
en afwachten wie er nog meer vermoord word(en)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Nee Marlena heeft wel degelijk alle "moorden" gepleegd, maar weet ze het zelf wel? denk ik nu!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Ik weet het niet, denk ergens diep van binnen dat het iemand anders is, maar dat Marlena alleen Tony dood wilde, dus dit kwam haar wel goed uit ..
je mag gerust een beetje hierheen sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja
je sig, als je de hele dag in de sneeuw hebt gezeten wil je dr graag vanaf![]()
Kan bijna niet verderquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef lugum het volgende:
[..]
je mag gerust een beetje hierheen sturen![]()
. en je moet ook niet in de sneeuw zitten
je moet sneeuwpoppen maken,sneeuwballen gooien, langlaufen....
zit je ver in het oosten? dan heb je geluk gehad dat de stroom niet uitviel (tijdens days)
Helemaal Stephen Kings: Carrie !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:40 schreef MasterHarmony het volgende:
jah bloed vanuit die emmer!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Aankomende week in DOOL:
-Nicole wordt gearresteerd
-Will vertelt zijn moeder dat ze gewoon bang is om afgewezen te worden
-Celeste stort haar hart uit bij Marlena
-Marlena wordt herkend door de agent bij Tony's kamer
-Marlena besluit John te vertellen dat zij de moordenaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt weer spannend!
Jwel, maar dan weet ik niet wanneer ik het moet gaan kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef MasterHarmony het volgende:
hahaha jah dat is wel relax! maar kun je het ook niet opnemen dan?
ik vond de acteur alleen zo tergend slecht. ik vond m een beetje lijken op catwoman, die vrouw die zoveel plastische chirurgie had gehad..quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Wup, alles goed? Je komt zo weinig!(Dat moet je trouwens zelf weten maar ik vroeg me dus af of alles wel goed met je ging)
Trouwens, wat ik merk na de verhaallijn met de Salem Stalker:
Abe mis ik niet, Jack ook niet, Maggie ook niet, Caroline en Cassie ook niet...Roman...die mis ik dus wel. En ik haatte Roman eerst. Maar nu is hij plots een van mijn favoriete karakters!! gek he
quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef JohnDDD het volgende:
WTF is dat? is dat echt? wtf?? lol!
ehm
nou ik vond de acteur ook niet echt geweldig
maar ik vond Roman de laatste tijd leuker worden. hij stond meer z'n mannetje, kreeg een beetje een verhaal, wees Marlena af. ja, het was ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |