quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
ik help het je hopen
anders lezen we morgen in de krant:
"ManVrouw klaagt Erwin Kroll aan om door sneeuw gemiste soap"
Van mij krijgen ze meerdere klachten, mis sowieso al 3 soaps danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd
van al die drie mensen die DOOL kijken
Hahaha, en dan heb ik al het WK turnen gemist vanochtend [was lekker vroeg thuis, wilde het gaan kijken maar het weer liet dat niet toequote:
gheghe, wilde net zeggen dat ik eerder was tot ik je edit zagquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef lugum het volgende:
is iedereen in shock,omdat niemand nog wat zegt?![]()
het bleef spannend ondanks dat ik al wist wie het was.heel goed einde.![]()
(heeft iemand het nog opgenomen en kan die het ergens uploaden?)
edit:oh marlii is me voor![]()
Precies, ze had niet eens een doktersjas aan toen ze met John praatte !! Of ze kleed zich 3x om voordat ze de daad doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef lugum het volgende:
handschoenen en een doktersjas. ze kan zich wel heel snel omkleden ja
Het moorden bedoel je ??quote:
Nee ik ook niet !! Vooral omdat ze dan ook Roman en Cassie vermoord heeft, terwijl ze toch wel een diepe band met ze had !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef lugum het volgende:
toch weet ik nog steeds niet wat haar motief is![]()
Klopt wel, wij gaan nu meer zien van haar, terwijl de anderen nog steeds niet weten wie het isquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
het is wel leuk want vanaf nu zien we marlena echt in beeld terwijl ze probeert dit verborgen te houden
Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?quote:
ja dat was wel leuk en net zo spannend als nu, daardoor ben ik ook begonnen met het kijken naar daysquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Dat heb ik nou nooit gezien, moet wel leuk geweest zijn ofniet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |