bij mij toch echt welquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Onzin, daar smaakt het helemaal niet naar
Ik ga vandaag even mutserig naar de Margriet winterfair (ok, mep me maarquote:Op zondag 20 november 2005 03:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberenJe zou evt wat water toe kunnen voegen om het íets vloeibaarder te maken..
Deblokkeer me eens op msn![]()
als bodempje in de appeltaart (in plaats van custard op de bodem). Gebruiken om met slagroom te mengen en caramels/toffees van te maken (denk ik, heb ik nog nooit geprobeerd)quote:Op zondag 6 november 2005 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, jij gebruikt het als ingredient voor je banoffee taart, waar kan je het nog meer voor gebruiken eigenlijk?
Wat is er mis aan informatie toe voegen? Altijd goed voor de zoekerts op fok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef sieske het volgende:
ik zie net dat dat bericht al keioud is, weer te snel gelezen en gereageerd
welke winkels dan? zo n blikje vind ik altijd een gepruts. Een knijpfles is ideaal. Ik gebruik het ook voor in de koffie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:47 schreef CyclingGirl het volgende:
lekker hoor in Spanje verkopen ze het van Nestle in van die knijpflessen. Ik doe het altijd in de koffie. Doen ze daar ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |