Klinkt makkelijk, dat ga ik zeker proberen! En hoelang moet het dan opstaan denk je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje dicht, en water wel laten koken tijdens die tijd, kan niets misgaan zolang er water in de pan blijft.
maak me gek, al smaakt een banoffee pie in Australië toch beter dan in Nederland.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel heel erg lekker door de koffie of als basisingrediënt voor Banoffee Pie
Gelukt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
uur of 3 a 4
Waarom dan? Ben super benieuwdquote:Op zondag 6 november 2005 18:05 schreef Gumtree het volgende:
[..]
maak me gek, al smaakt een banoffee pie in Australië toch beter dan in Nederland.
Gecondenseerde melk-caramel/toffee is vele, vele malen lekkerder dan Bebogeen jaquote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef owlet het volgende:
[..]
Gelukt!
Heerlijke bebogeen-achtige pasta waar ik me in vijf minuten misselijk aan heb gegeten (en het waren maar een paar theelepeltjes, de rest staat in de koelkast te wachten op het brood van morgen). Lekkerder nog dan bebogeen en zó simpel!
Uhm verder nergens voor, haal het alleen daarvoor in huis, maar je kunt er natuurlijk tal van toepassingen voor bedenken als je in een creatieve bui bentquote:Op zondag 6 november 2005 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
kip, jij gebruikt het als ingredient voor je banoffee taart, waar kan je het nog meer voor gebruiken eigenlijk?
De Echte!quote:
Hoe lang weet ik niet meer, maar je kan het met wat plastic folie afdekken en in de koelkast bewaren. Omdat het dicht al zo ongezond lang bewaard kan worden, kan je zeker een week mee door denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef wyccie het volgende:
Hoe bewaar je een aangebroken blikje eigenlijk, en hoe lang?
Dat caramel is heel makkelijk te maken, uren in een pan of wat ik doe, even in de magnetron tot het de juiste consistentie e.d. heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:06 schreef Euc- het volgende:
Nu heb ik er echt nog nooit van gehoord, maar toch maar eens een blikje halen, wil ook wel eens die caramel maken![]()
(Zou je er ook crème caramel van kunnen maken? Dus met die custard pudding?)
Het smaakt naar witte chocolade, maar dan vloeibaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef shmoopy het volgende:
En de smaak, ik neem aan zoete melksmaak?
Onzin, daar smaakt het helemaal niet naarquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het smaakt naar witte chocolade, maar dan vloeibaar.![]()
Ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat caramel is heel makkelijk te maken, uren in een pan of wat ik doe, even in de magnetron tot het de juiste consistentie e.d. heeft.
Crème caramel gaat denk ik niet lukken, het is te toffee-achtig daarvoor. Maar als het je lukt, hoor ik het graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |