das juist leuker!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet alle nieuwe afleveringen nog kijken maar heb geen tijd tot zondag
Dan maar allemaal achter elkaar kijken
hehe, ik lees ze ook pas als ik hem zelf gezien heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja maar moet ik tot zondag wachten totdat ik al die commentaren van jullie snap
* BBQ-kip zielig is![]()
ik hoop niet heel lang!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
hehe ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Butters...
Hoe lang zou die in de kelder blijven liggen dit seizoen?
Ben ondertussen wel bezigquote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hehe, ik lees ze ook pas als ik hem zelf gezien heb.
wat doe je eigenlijk op fok als je geen tijd hebt tot zondag :S?
haha ja hij was echt meesterlijk opeens die laser zoquote:
jup, op cartman na dan natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 17:02 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ik hoop niet heel lang!
Butters vind ik zowat het leukste aan de hele serie..
ze zijn dan ook het tegenovergestelde van elkaar. (butters vriendelijk, onderdanig, dun, blond en cartman asociaal,leidinggevend, dik etc)quote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Cartman is veruit het briljantste van de hele serie. En Butters is zo extreem lame dat het weer cool wordt
nah, daar was ik op dat moment allang achterquote:Op donderdag 3 november 2005 20:33 schreef slindenau het volgende:
Mrs. Garrison in die vuile kroeg...lol. Wanneer die foto zichtbaar wordt...ik lag dubbel
.
Dat het een ei was, natuurlijk. Maar het plaatje zelf...de uitstraling daarvan, lolquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, daar was ik op dat moment allang achter
Waarschijnlijk omdat Stan en Wendy het weer uit hebben gemaakt, maar Stan hooptte stiekem toch samen met Wendy te mogen werken. Maar nu zn beste vriend het meisje krijgt is ie jaloers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond hem wel leuk, de 2 voorgaande waren leuker maarja. Vooral met dat bruine ei moest ik wel lachen, alleen ik zag totaal de humor niet in van die Stan + Wendy verhaallijn. Buttbuddies
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef slindenau het volgende:
Waarschijnlijk omdat Stan en Wendy het weer uit hebben gemaakt.
Correctie, missis Garrisonquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?
Erg gave aflevering weer. Mr Garrison van zijn slechte kant is altijd leuk.
raisins, das nog eens een toffe afleveringquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ze zijn sinds het uit is sinds de aflevering 'Raisins' toch nooit meer bij elkaar geweest?
Erg gave aflevering weer. Mr Garrison van zijn slechte kant is altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |