Zo kwam ik vandaag nog wat tegen! Die had hele eigenaardige stokken om zo'n training zonder latten te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef beerke het volgende:
Net samen met XL heel de middag in de weer geweest op de rollende latten. En wat we toen zijn tegen gekomen. We hebben er maar meteen een foto van gemaakt:
[afbeelding]
Die mensen zjin gewoon vergeten hun skies onder te doen. En toch het fanatisme houden om je meters te lopen in plaats van te rollen. UIteraard nog even met die mensen staan kletsebetsen over het hoe en waarom van hun actie. Schijnbaar is het een nieuwe trainingsmethode, maar wij denken dat ze gewoon hun gezicht wilde redden met hun trainingsverhaal. Zeker omdat bij de onze rolskibond nog niets bekend is over deze methode.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 14 november 2005 11:14 schreef Kentaro het volgende:
Wat ik denk is dat deze meneer die stokken niet heeft om een training mee uit tevoeren maar dat er iets met zijn voeten aan de hand is en hij deze stokken gebruikt om zich toch te kunnen voortbewegen. Misschien is hij in aanvaring met een onoplettende wandelaar gekomen waarbij hij een kwetsuur heeft opgelopen.
Nu zie ik het!quote:Op maandag 14 november 2005 11:45 schreef Kentaro het volgende:
Als je goed kijkt je onder aan de foto zien dat zijn linkervoet in een soort van brace zit. Ik ken hem verder niet hoor. Maar zelf ben ik ook meerdere malen in aanvaring gekomen met dat arrogante wandelvolk. Dus ik denk dat deze knaap dat ook is overkomen
Ik heb geprobeerd iets te maken, maar omdat ik een zo'n appelcomputer heb gaat dat niet zo goed samen met dit soort grafische dingen. Mijn best heb ik wel gedaan, voor het definitief ontwerp moeten we misschien de details nog wat uitwerken. Als lettertype heb ik Comic Sans gepakt, want dat is zo lekker vrolijk.quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb eens even zitten frubelen. Ik dacht omdat het rolski forum hier zo een grote vlucht heeft genomen en ook zoveel jeugdigen enthousiast heeft gemaakt is het tijd voor een eigen logo. Dit kunnen we als stickers op onze brommers plakken of afdrukken op t-shirt. Ik zit er zelfs aan te denken om een eigen vereniging op te richten. Maar ik weet niet of er wel voldoende anomo is? Ik zit te denk aan de Fok Rolskiers
Hier het logo
[afbeelding]
De "botten" onder het doodshoofd zijn eigenlijk de rolski's uit jouw logo!quote:Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef Kentaro het volgende:
Leuk logo XL, wel een beetje sinister, maar dat past wel bij het ruige imago van de sport. Daarnet kwam ik bij het surfen over het internet op zoek naar Rolski nieuwjes deze foto tegen. Het lijkt erop dat iemand in een ver land ons voor is geweest, en precies dezelfde naam voor zijn rolski vereniging heeft gekozen
[afbeelding]
v70 Cross Country? dan zou het wel kunnen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef Thermo het volgende:
Ook in de polders van Hulst heb ik afgelopen weekeind een fervente rolskieër gespot!
XL was jij dat? Hij parkeerde zijn V70 in de berm waar ik net driftend de bocht uit kwam ( heel irritant trouwens ) En vloog met hoge snelheid richting Paal.
Niet te doen skieen in de sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:05 schreef XL het volgende:
Kloteklimaat hier in Nederland!!!
Het is toch godsgeklaag, geef je je leven voor de sport verpest het klimaat het. Die klotesneeuw buiten is doffe ellende voor het rolskien. Zelfs de offroad-rollers glijden en slippen zo erg dat ik aan de lopende band word ingehaald door langlaufers..... ontzettend demotiverend kan ik je vertellen.
hooguit bergaf. Dan kun je ook een beetje geslipte bochten maken.quote:
Je bedoelt op rolskies zonder wielen een besneeuwde berg afquote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
hooguit bergaf. Dan kun je ook een beetje geslipte bochten maken.
Op een berg zou het een aardige sport zijn, om ter snelst naar beneden, wellicht een aardig ideetje. Om te rollen is het echter verschrikkelijk.
Het was maar een ideetje.... Ik dacht ik laat ff een proefballonnetje op.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je bedoelt op rolskies zonder wielen een besneeuwde berg afOnmogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |