abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32153368
Maruku, je hoeft je helemaal niet te schamen voor je uitrusting hoor. Wij zijn ook zo begonnen. Iedere rolskiër kent die situatie maar al te goed en zal daardoor zeker niet op je neerkijken. Je dwingt zo alleen maar respect af!
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32209998
Net samen met XL heel de middag in de weer geweest op de rollende latten. En wat we toen zijn tegen gekomen. We hebben er maar meteen een foto van gemaakt:

Die mensen zjin gewoon vergeten hun skies onder te doen. En toch het fanatisme houden om je meters te lopen in plaats van te rollen. UIteraard nog even met die mensen staan kletsebetsen over het hoe en waarom van hun actie. Schijnbaar is het een nieuwe trainingsmethode, maar wij denken dat ze gewoon hun gezicht wilde redden met hun trainingsverhaal. Zeker omdat bij de onze rolskibond nog niets bekend is over deze methode.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 13 november 2005 @ 00:14:28 #53
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32221101
Vreemd wandelvolk...
* Maruku ziet een [centraal]nordic walking deel 1 aankomen
  zondag 13 november 2005 @ 11:18:48 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32226591
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef beerke het volgende:
Net samen met XL heel de middag in de weer geweest op de rollende latten. En wat we toen zijn tegen gekomen. We hebben er maar meteen een foto van gemaakt:

[afbeelding]

Die mensen zjin gewoon vergeten hun skies onder te doen. En toch het fanatisme houden om je meters te lopen in plaats van te rollen. UIteraard nog even met die mensen staan kletsebetsen over het hoe en waarom van hun actie. Schijnbaar is het een nieuwe trainingsmethode, maar wij denken dat ze gewoon hun gezicht wilde redden met hun trainingsverhaal. Zeker omdat bij de onze rolskibond nog niets bekend is over deze methode.
Zo kwam ik vandaag nog wat tegen! Die had hele eigenaardige stokken om zo'n training zonder latten te doen.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32253541
Wat ik denk is dat deze meneer die stokken niet heeft om een training mee uit tevoeren maar dat er iets met zijn voeten aan de hand is en hij deze stokken gebruikt om zich toch te kunnen voortbewegen. Misschien is hij in aanvaring met een onoplettende wandelaar gekomen waarbij hij een kwetsuur heeft opgelopen.
  maandag 14 november 2005 @ 11:16:26 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32253586
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:14 schreef Kentaro het volgende:
Wat ik denk is dat deze meneer die stokken niet heeft om een training mee uit tevoeren maar dat er iets met zijn voeten aan de hand is en hij deze stokken gebruikt om zich toch te kunnen voortbewegen. Misschien is hij in aanvaring met een onoplettende wandelaar gekomen waarbij hij een kwetsuur heeft opgelopen.
Waarom denk je dat?
Ken je hem?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32254233
Als je goed kijkt je onder aan de foto zien dat zijn linkervoet in een soort van brace zit. Ik ken hem verder niet hoor. Maar zelf ben ik ook meerdere malen in aanvaring gekomen met dat arrogante wandelvolk. Dus ik denk dat deze knaap dat ook is overkomen
  maandag 14 november 2005 @ 11:49:40 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32254353
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:45 schreef Kentaro het volgende:
Als je goed kijkt je onder aan de foto zien dat zijn linkervoet in een soort van brace zit. Ik ken hem verder niet hoor. Maar zelf ben ik ook meerdere malen in aanvaring gekomen met dat arrogante wandelvolk. Dus ik denk dat deze knaap dat ook is overkomen
Nu zie ik het!

Hij komt me trouwens wel bekend voor.....
pi_32254656
Is het.... nee... de grootste rolskiër aller tijden... Justin Timberlake?
pi_32254693
Ik heb eens even zitten frubelen. Ik dacht omdat het rolski forum hier zo een grote vlucht heeft genomen en ook zoveel jeugdigen enthousiast heeft gemaakt is het tijd voor een eigen logo. Dit kunnen we als stickers op onze brommers plakken of afdrukken op t-shirt. Ik zit er zelfs aan te denken om een eigen vereniging op te richten. Maar ik weet niet of er wel voldoende anomo is? Ik zit te denk aan de Fok Rolskiers

Hier het logo

maandag 14 november 2005 @ 12:13:55 #61
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32254891
Ik moet zeggen dat ik de naam "Fok rolskieers" wel iets vind hebben. Het is een naam die blijft plakken en die je ook volmondig kan roepen. Het is ook makkelijk om elkaar dan op rolski-evenementen tegen te komen. Het enige wat nodig is is eenmaal "Fok rolskiers!" roepen.
Het logo lijkt alleen verdacht veel op dat van de nederlandse rolski vereniging. Misschien dat er nog een aanpassinkje hier en daar moet gebeuren.
Maar waarom op een t-shirt? Ik zou eerder zeggen op onze spandex kleding!
pi_32255013
Als je nog een aanpassing wil doen, ga vooral je gang. Zie het als een eerste aanzet. Uiteraard moet ons logo met naam op onze spandax kleding komen, maar het lijkt ne ook leuk als je bv in je vrije tijd bij de bingo toch nog een band met rolskieen hebt door het t-shirt wat je draagt.

Misschien moeten hier een competitie (dat zit nou eenmaal in ons) houden waarbij iedereen een logo met motto plaats en dat we de beste kiezen
  maandag 14 november 2005 @ 16:38:23 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32261627
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb eens even zitten frubelen. Ik dacht omdat het rolski forum hier zo een grote vlucht heeft genomen en ook zoveel jeugdigen enthousiast heeft gemaakt is het tijd voor een eigen logo. Dit kunnen we als stickers op onze brommers plakken of afdrukken op t-shirt. Ik zit er zelfs aan te denken om een eigen vereniging op te richten. Maar ik weet niet of er wel voldoende anomo is? Ik zit te denk aan de Fok Rolskiers

Hier het logo

[afbeelding]
Ik heb geprobeerd iets te maken, maar omdat ik een zo'n appelcomputer heb gaat dat niet zo goed samen met dit soort grafische dingen. Mijn best heb ik wel gedaan, voor het definitief ontwerp moeten we misschien de details nog wat uitwerken. Als lettertype heb ik Comic Sans gepakt, want dat is zo lekker vrolijk.

pi_32267033
Leuk logo XL, wel een beetje sinister, maar dat past wel bij het ruige imago van de sport. Daarnet kwam ik bij het surfen over het internet op zoek naar Rolski nieuwjes deze foto tegen. Het lijkt erop dat iemand in een ver land ons voor is geweest, en precies dezelfde naam voor zijn rolski vereniging heeft gekozen

maandag 14 november 2005 @ 23:44:17 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32274715
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef Kentaro het volgende:
Leuk logo XL, wel een beetje sinister, maar dat past wel bij het ruige imago van de sport. Daarnet kwam ik bij het surfen over het internet op zoek naar Rolski nieuwjes deze foto tegen. Het lijkt erop dat iemand in een ver land ons voor is geweest, en precies dezelfde naam voor zijn rolski vereniging heeft gekozen

[afbeelding]
De "botten" onder het doodshoofd zijn eigenlijk de rolski's uit jouw logo!
  dinsdag 15 november 2005 @ 08:20:21 #66
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32278254
hahahha
pi_32366435
Ook in de polders van Hulst heb ik afgelopen weekeind een fervente rolskieër gespot!

XL was jij dat? Hij parkeerde zijn V70 in de berm waar ik net driftend de bocht uit kwam ( heel irritant trouwens ) En vloog met hoge snelheid richting Paal.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:18:31 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32380903
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef Thermo het volgende:
Ook in de polders van Hulst heb ik afgelopen weekeind een fervente rolskieër gespot!

XL was jij dat? Hij parkeerde zijn V70 in de berm waar ik net driftend de bocht uit kwam ( heel irritant trouwens ) En vloog met hoge snelheid richting Paal.
v70 Cross Country? dan zou het wel kunnen.
Cross Country heb je wel nodig als je op mijn niveau met de sport bezig bent. Het landschap is soms best heftig. Was jij die aso in die Alfa? Ik heb de opspattende modder nog steeds tussen mijn wielen zitten.

[ Bericht 7% gewijzigd door XL op 18-11-2005 19:23:43 ]
pi_32397985
ja sorry, ik laat me soms wat gaan.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:05:11 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32605384
Kloteklimaat hier in Nederland!!!

Het is toch godsgeklaag, geef je je leven voor de sport verpest het klimaat het. Die klotesneeuw buiten is doffe ellende voor het rolskien. Zelfs de offroad-rollers glijden en slippen zo erg dat ik aan de lopende band word ingehaald door langlaufers..... ontzettend demotiverend kan ik je vertellen.
pi_32626530
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:05 schreef XL het volgende:
Kloteklimaat hier in Nederland!!!

Het is toch godsgeklaag, geef je je leven voor de sport verpest het klimaat het. Die klotesneeuw buiten is doffe ellende voor het rolskien. Zelfs de offroad-rollers glijden en slippen zo erg dat ik aan de lopende band word ingehaald door langlaufers..... ontzettend demotiverend kan ik je vertellen.
Niet te doen skieen in de sneeuw
  maandag 28 november 2005 @ 10:47:00 #72
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32639789
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:03 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Niet te doen skieen in de sneeuw
hooguit bergaf. Dan kun je ook een beetje geslipte bochten maken.
Op een berg zou het een aardige sport zijn, om ter snelst naar beneden, wellicht een aardig ideetje. Om te rollen is het echter verschrikkelijk.
pi_32649847
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef XL het volgende:

[..]

hooguit bergaf. Dan kun je ook een beetje geslipte bochten maken.
Op een berg zou het een aardige sport zijn, om ter snelst naar beneden, wellicht een aardig ideetje. Om te rollen is het echter verschrikkelijk.
Je bedoelt op rolskies zonder wielen een besneeuwde berg af Onmogelijk
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:31:32 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32672833
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je bedoelt op rolskies zonder wielen een besneeuwde berg af Onmogelijk
Het was maar een ideetje.... Ik dacht ik laat ff een proefballonnetje op.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:14:23 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36350914
Jongens! Volgende week is het weer 1 april. Dan barst het nieuwe rolski-seizoen weer los. Mijn voorbereiding op het nieuwe seizoen is al weer volop bezig. Heb nieuwe gear gekocht, mijn stokken waren aan vervanging toe. Bij de rolski-shop hadden ze een nieuw merk: Yezzzz. Beetje populaire uitstraling, zoals je aan het logo kan zien. Het schijnt wel echte kwaliteit te zijn, hebben jullie al ervaring met stokken van Yezzzz? Hoe bevallen ze? Ik moet mijn rolski-doppen er nog op monteren, dat ga ik dit weekend doen.

Als de temperaturen dit weekend goed blijven ga ik volgende week weer buiten trainen. Ik mis de rollende latten behoorlijk. Wat gebruiken jullie om de bindingen te ontvetten?
pi_36366831
Mooie stokken XL. Ik ken het merk Yezzz niet, maar het ziet er proffesioneel uit. Dat zal je een lieve duit gekost hebben.

Wist jij trouwens dat Justin op Pro Ski's traint?

Ja het begint weer te kriebelen, misschien dat het weer het morgen al toe laat om te latten weer even uit te laten Heb jij het nieuwe rooster met toertochten al van Sjors ontvangen? Er zitten een paar opmerkelijke tochten in zeg. Reken maar dat we Amsterdam op zijn kop gaan zetten met de Wallentocht.
  zondag 26 maart 2006 @ 12:29:29 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36374184
Hij vertelde het me laatst inderdaad, ik stond er wel even van te kijken. Het is wel goed spul natuurlijk, maar persoonlijk zou ik er nooit op trainen. Net als mijn Yezzz stokken, prima stokken (gister stiekem een paar blokjes gerold) maar wedstrijden zal ik voorlopig nog niet mee aandurven.

Het extreme rolskien neemt ook steeds radicalere vormen aan. Moet je de offpiste-skies van deze man eens bekijken!

Onze rollerbabe, Aurelie Jaegy, heeft trouwens ook aan de winterspelen meegedaan. Ze blijkt ook te langlaufen. Wat een sportvrouw is het toch!
pi_36378176
Het Rolskien is kennelijk ook steeds meer in trek bij de extreme jeugd. Kijk eens hoe deze jongeling zich buiten de gebaande paden waagt.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:07:24 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36418728
nou, inderdaad!
pi_40174295
Ik denk dat de trouwe bezoeker hier het wel weet maar de ROLLER VIERDAAGSE ALMERE is afgelast. Met deze temeraturen vind de organisatie het niet verantwoord om vier dagen lang(verdeeld over acht dagen) 3 kilometer per dag te Rolskieen, helaas.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:28:43 #81
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40176064
Ik heb er iets meer over gehoord Kentaro. In de weken vooraf aan de vierdaagse komen er altijd veel rolskiers die het parcours in etappes alvast verkennen, zodat ze weten wat ze te wachten staat. Ze doen dat in etappe's omdat de tocht zelf zwaar genoeg is. Afgelopen dagen lag de temperatuur natuurlijk ook al vrij hoog en ondanks het dringende advies van de reeds aanwezige organisatie dronken sommige skiers onvoldoende. Weinig vocht en zware inspanning hebben ervoor gezorgd dat twee rolskiers, bij alleen nog maar de voorbereiding, het leven hebben gelaten. Een drama natuurlijk, niet alleen voor de nabestaanden maar ook voor de rolskiers die nu hun vierdaagsekruisje niet kunnen halen.

Ik hoorde overigens dat de twee overleden rolskiers wel een kruisje krijgen. Het was dan weer een ander kruisje ofzo, ik snap er het fijne niet van maar vind het wel een beetje flauw. Alleen omdat ze dood gaan krijgen ze een kruis en omdat ze dood gaan krijgt de rest de mogelijkheid niet om een kruisje te halen. Een vorm van egoisme die ik in onze sport nog niet ervaren had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')