Dido is het leukst zonder roel in de buurt.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Sinds Dido niet veel meer op ging met Roel, is ze wat in mijn lijstje gestegen, maar nu ze weer enorm met Roel ligt te slijmen komt weer terug wat zo enorm storend aan haar was.
Iedereen is het leukst zonder een bewoner in de buurtquote:Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is het leukst zonder roel in de buurt.
Maar ze moet wel aandacht van mannen hebben als is het niks
Eerst dacht ik nog roddelen is leuk, maar het begint nu gewoon vreselijk inhoudsloos te worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft schijt aan wat andere mensen denken, zegt ze.
Ze heeft wel net enorm zitten zeuren over de dingen die Chantal van haar dacht
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef BlaBlub het volgende:
Middag
Dido heeft een beetje last van aantrekken en afstoten, valt me op
Een beetje??? Ze valt het laatste uur weer compleet door de mand. Het leek even beter te gaan de laatste weken....met de nadruk op LEEK. Dido kan het absoluut niet handelen als iemand eens een keer iets anders tegen haar zegt dan complimentjes. Dan gaat ze echt over de rooie. Dat was al te merken aan haar opmerkingen over Lieske, die dus 1 keer iets negatiefs zei.. en nu opnieuw met Roel.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef BlaBlub het volgende:
Middag
Dido heeft een beetje last van aantrekken en afstoten, valt me op
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...
kwatiertje terug oid ook, roel liet doorschemeren dat hij vond dat dido maar een beetje liep te spelen met hem. zei meteen boos en lullen "das niet waar!"quote:Op donderdag 3 november 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakt weer een geintje dat ze mocht willen dat ze zijn maatje was en meteen wordt ze weer kwaad.
instoten en aftrekkenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...
aftrekken linda is niet meer in het huisquote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef Ferdii het volgende:
voor roel wel aftrekken maar geen instoten
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje??? Ze valt het laatste uur weer compleet door de mand. Het leek even beter te gaan de laatste weken....met de nadruk op LEEK. Dido kan het absoluut niet handelen als iemand eens een keer iets anders tegen haar zegt dan complimentjes. Dan gaat ze echt over de rooie. Dat was al te merken aan haar opmerkingen over Lieske, die dus 1 keer iets negatiefs zei.. en nu opnieuw met Roel.
O die heeft echt wel een eigen helpende handquote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
aftrekken linda is niet meer in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |