Dido is het leukst zonder roel in de buurt.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Sinds Dido niet veel meer op ging met Roel, is ze wat in mijn lijstje gestegen, maar nu ze weer enorm met Roel ligt te slijmen komt weer terug wat zo enorm storend aan haar was.
Iedereen is het leukst zonder een bewoner in de buurtquote:Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is het leukst zonder roel in de buurt.
Maar ze moet wel aandacht van mannen hebben als is het niks
Eerst dacht ik nog roddelen is leuk, maar het begint nu gewoon vreselijk inhoudsloos te worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft schijt aan wat andere mensen denken, zegt ze.
Ze heeft wel net enorm zitten zeuren over de dingen die Chantal van haar dacht
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef BlaBlub het volgende:
Middag
Dido heeft een beetje last van aantrekken en afstoten, valt me op
Een beetje??? Ze valt het laatste uur weer compleet door de mand. Het leek even beter te gaan de laatste weken....met de nadruk op LEEK. Dido kan het absoluut niet handelen als iemand eens een keer iets anders tegen haar zegt dan complimentjes. Dan gaat ze echt over de rooie. Dat was al te merken aan haar opmerkingen over Lieske, die dus 1 keer iets negatiefs zei.. en nu opnieuw met Roel.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef BlaBlub het volgende:
Middag
Dido heeft een beetje last van aantrekken en afstoten, valt me op
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...
kwatiertje terug oid ook, roel liet doorschemeren dat hij vond dat dido maar een beetje liep te spelen met hem. zei meteen boos en lullen "das niet waar!"quote:Op donderdag 3 november 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel maakt weer een geintje dat ze mocht willen dat ze zijn maatje was en meteen wordt ze weer kwaad.
instoten en aftrekkenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
helaas geen aanstoten en aftrekken voor roel...
aftrekken linda is niet meer in het huisquote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef Ferdii het volgende:
voor roel wel aftrekken maar geen instoten
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje??? Ze valt het laatste uur weer compleet door de mand. Het leek even beter te gaan de laatste weken....met de nadruk op LEEK. Dido kan het absoluut niet handelen als iemand eens een keer iets anders tegen haar zegt dan complimentjes. Dan gaat ze echt over de rooie. Dat was al te merken aan haar opmerkingen over Lieske, die dus 1 keer iets negatiefs zei.. en nu opnieuw met Roel.
O die heeft echt wel een eigen helpende handquote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
aftrekken linda is niet meer in het huis
Zou kunnen. Maar zou wel vals zijn naar de mannen die zich nu nog opgeven.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:15 schreef Sandworm het volgende:
@ scanman: Kan het niet zo zijn dat die oproepen op tv voor een "Hubbie van Hummie" (husband) voor Chantal er nog steeds zijn in verband met lopende afspraken tussen BB en het datingburo?
Zo van: wij doen het gratis in ruil voor 20 oproepen met daarin onze naam, tot en met 2 november?
Was maar een gedachte....
Kan best, maar ik denk dat er wel een paar kandidaten zijn geweest maar dat die niet door de selektie procedure zijn gekomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:15 schreef Sandworm het volgende:
@ scanman: Kan het niet zo zijn dat die oproepen op tv voor een "Hubbie van Hummie" (husband) voor Chantal er nog steeds zijn in verband met lopende afspraken tussen BB en het datingburo?
Zo van: wij doen het gratis in ruil voor 20 oproepen met daarin onze naam, tot en met 2 november?
Was maar een gedachte....
Gelukkig is ze er wel helemaal klaar meequote:Op donderdag 3 november 2005 16:10 schreef BlaBlub het volgende:
Die Dido, "je zet me nou weer compleet voor lul, dat haat ik"Net beweerde ze nog dat het haar niks kan schelen wat andere van haar vinden.
Ik hoop dat iedereen op Menno heeft gestemd, want dat betekent dat het weer een Rob/Menno-bank wordt. En dan weet ik wel wie er wintquote:Op donderdag 3 november 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel geeft nu dus in een kleine omweg gewoon toe dat hij op Menno heeft gestemd
Er komt altijd een derde bij.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen op Menno heeft gestemd, want dat betekent dat het weer een Rob/Menno-bank wordt. En dan weet ik wel wie er wint!
Hoe gaan ze dat doen dan als iedereen op Menno gestemd heeft? Iemand pushen om toch een ander te kiezen?quote:
Ik dacht dat hij Joost ook noemde?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel geeft nu dus in een kleine omweg gewoon toe dat hij op Menno heeft gestemd
Envelopje erin. Zo één als Tanja ook kreeg pakte.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef Day het volgende:
Hoe gaan ze dat doen dan als iedereen op Menno gestemd heeft? Iemand pushen om toch een ander te kiezen?
Als iedereen op Menno heeft gestemd en Menno zelf op Rob.... dan zit volgens mij IEDEREEN op de bank. Want de derde genomineerde moet er zijn en dat is dus iedereen dan met 0 stemmen.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen dan als iedereen op Menno gestemd heeft? Iemand pushen om toch een ander te kiezen?
Er zitten altijd minimaal 2 mensen op de bank, want je mag niet op jezelf stemmen. Dus als iedereen op Menno heeft gestemd, komt degene waarop Menno stemt ook op de bank.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af wat Ingrid zal doen als Chantal eruit gestemd wordt. Ze hangt wel heel veel aan d'r de laatste weken.
Dido zei dat mensen misschien niet op Menno stemmen omdat ze toch al zeker weten dat Menno op de bank zit. Daar reageerde Roel met: Daarom twijfelde ik ook even tussen Menno en Joost.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Joost ook noemde?
Bridget heeft bij aflevering 1 gezegd dat er altijd minimaal 3 mensen op de bank zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Er zitten altijd minimaal 2 mensen op de bank,
Door het gesprek net in de tuin is al zo goed als zeker dat Dido Chantal heeft genomineerd. Joost stemt bijna zeker op Roel. Ingrid stemt natuurlijk niet op Menno.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
Ik heb net even naar de uitzending van gisteren gekeken (wat komt Lieske daarin als een verwend zeikwijf over!) en hoorde Joost zeggen dat hij niks met Roel heeft, dus de kans bestaat wel dat Joost op Roel heeft gestemd. En ik zie Ingrid ook niet op Menno stemmen. Wat kan betekenen dat er dus 4 mensen op de bank zitten.
Daar hoefde de montageafdeling niet echt veel voor te knippen en plakken hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
<.>(wat komt Lieske daarin als een verwend zeikwijf over!)
Daar zou ik geen geld op duven zetten. Ingrid is raar.quote:
<..> En ik zie Ingrid ook niet op Menno stemmen. Wat kan betekenen dat er dus 4 mensen op de bank zitten.
Denk Rob hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 16:38 schreef rickfcdb1 het volgende:
Van Ingrid is het moeilijk in te schatten maar verder kun je redelijk inschatten wie wie genomineerd heeft
Ik ben juist heel vaak te laat. De afgelopen weken waren het vooral de anderen die deze screens hadden. Dit is mijn eerste weer in 2 weken geloof ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:39 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hij weet ze ook altijd te capturen heh, TIETUH![]()
![]()
![]()
Ik hoop ook Rob, maar denk Dido of Nathalie.quote:
je was net op tijd, want meteen ging de camera inzoomenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben juist heel vaak te laat. De afgelopen weken waren het vooral de anderen die deze screens hadden. Dit is mijn eerste weer in 2 weken geloof ik.
We moeten maar afwachtenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop ook Rob, maar denk Dido of Nathalie.
Welke 2 mensen gaan dan op Lieske stemmen? Welke 2 mensen gaan dan op Chantal stemmen?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:42 schreef Timon223 het volgende:
Ik vermoed dat Menno, Chantal en Lieske genomineerd staan
Kijk je wel streams? Joost heeft al aangegeven dat hij nooit op Lieske zou stemmen.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:45 schreef Timon223 het volgende:
Joost --> lieske
Dido --> Lieske
Nathalie --. Chantal
Menno --> Chantal
ik kijk zeker streams, maar dat vermoeden heb ik, mag toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk je wel streams? Joost heeft al aangegeven dat hij nooit op Lieske zou stemmen.
Menno stemt natuurlijk op Rob. Dus klopt niet echt veel van
Je bent op dreef Scanquote:Op donderdag 3 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk je wel streams? Joost heeft al aangegeven dat hij nooit op Lieske zou stemmen.
Kijk je toch niet echt goed denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:46 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ik kijk zeker streams, maar dat vermoeden heb ik, mag toch?
Natuurlijk. Ik zeg alleen dat dat vermoeden dus niet klopt.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:46 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ik kijk zeker streams, maar dat vermoeden heb ik, mag toch?
En Menno weet dat hij van Rob zal winnen, dus zou helemaal nu stapelgek zijn als hij hem niet ging nomineren. Hij is namelijk zeker dat hij zelf ook op de bank zitquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk je toch niet echt goed denk ik.
Joost ziet Lieske als een soort maatje.
En Menno is echt een Rob stemmer ze liggen elkaar echt niet
@ love bear & scanman, ben ik aan de beurtquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zeg alleen dat dat vermoeden dus niet klopt.
Dat zei Menno net ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Menno weet dat hij van Rob zal winnen, dus zou helemaal nu stapelgek zijn als hij hem niet ging nomineren. Hij is namelijk zeker dat hij zelf ook op de bank zit
Lieske zou Chantal niet meer nomineren (hoewel het al een week geleden is dat ze dat zei), dus ik denk dat Lieske ook Menno heeft gekozen.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
Rob, Roel Chantal en Natalie -> Menno
Menno en Ingrid -> Rob
Lieske en Dido -> Chantal
Timon je bent niet aan de beurt is gewoon mening.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:50 schreef Timon223 het volgende:
[..]
@ love bear & scanman, ben ik aan de beurt![]()
Het is een vermoeden van mij, meer niet.... maar we wachten de live uitzending wel af![]()
Ik verwacht niet dat er 3 mensen 2 stemmen of meer krijgen. Dan zit dus ook iedereen met 1 stem op de bank en zit Rob er zeker bijquote:Op donderdag 3 november 2005 16:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
Als Ingrid Rob ontziet zit hij mooi niet op de bank
de wink gezien, was als grapje bedoeldquote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Timon je bent niet aan de beurt is gewoon mening.
En zal niemand bashen hooguit plagen![]()
Dan zitten Roel en Chantal er ook bij is een aardige bank kan chantal dr koffer vast pakken.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er 3 mensen 2 stemmen of meer krijgen. Dan zit dus ook iedereen met 1 stem op de bank en zit Rob er zeker bij
Mij eigenlijk helemaal niet. Dat kan dan ook gebeuren met de bewoners die je juist het leukst vindt.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:56 schreef Sybesma het volgende:
Kijk dat lijkt me lachen!
Niet gezien laden duurde lang,Nu wel trouwens lol.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:54 schreef Timon223 het volgende:
[..]
de wink gezien, was als grapje bedoeld![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik leuk vind aan dit forum is dat er juist netjes met elkaar omgegaan wordt, ik zie dat op andere fora wel eens anders![]()
Tja, ik heb geen voorkeur voor welke bewoner dan ook dus vandaar dat het mij lachen lijkt... En dan maken ze misschien ook wat waar van de hardste BB ooit... Want dat is het zeer zeker niet nu..quote:Op donderdag 3 november 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij eigenlijk helemaal niet. Dat kan dan ook gebeuren met de bewoners die je juist het leukst vindt.
Volgens mij niet,Maar geluid van 1 is heel goedquote:Op donderdag 3 november 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Is er iemand in de dbk trouwens. Geluid op stream 3 en 4 is weer slecht.
Miss in Adam welquote:Op donderdag 3 november 2005 17:04 schreef Timon223 het volgende:
Chantal: "bij de Makro, Hanos en Ven heb je inpakkers"
nou kom ik daar regelmatig, maar die heb ik nog NOOIT gezien bij de Makro
Psst Scan, je maakt je caps toch groter in Photoshop?quote:
En mensen proberen hier ook normaal Nederlands te praten en typen. Het valt gewoon op dat jij er op let sinds CW het vroeg.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef lovebear het volgende:
Niet gezien laden duurde lang,Nu wel trouwens lol.
En wat je zegt klopt zitten hier hele lieve mensen.
Merk dat er idd meer respect is dan ergens anders.
En als er wat is dat echt niet door de beugel kan zij er de modjes nog of andere die je er op aanspreken.
quote:
eh... ik meende te horen dat Joost Lieske als 2de keus had om te nomineren.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
eh.. ik meende toch echt te horen "ik heb helemaal niks met haar", zowel vandaag als eergisteren (in de lange gesprekken met Menno), en dat hij òf Roel òf Lieske zou nomineren.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kijk je toch niet echt goed denk ik.
Joost ziet Lieske als een soort maatje.
En Menno is echt een Rob stemmer ze liggen elkaar echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |