dankquote:Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoe heette je basisschool deeltje 2
![]()
Let me guess: GTA?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Palau het volgende:
Ik heb net weer ffkes gexboxt opt end stikveel ambulances naar de klote geholpen. Het leukste was dat er dan weer een ambulance kwam en brandweer en zo ging da ff door
Goow idea, sawe that fow the next wonequote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Fwnk het volgende:
I wanwed to owem a towic witw "Bwoemkoow and spwuiwe awe vewewablews
Ok.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Pfff.. k ben boos op school! Ik ben haast helemaal voor niets naar school toegekomen.. We hadden maar 1,5 uurtje les.. School had niet naar ons gebelt van ja jullie hebben maar 1,5 uurtje, dus ik kom op school moet ik helemaal godverdoMme paar uur gaan wachten, en dan zeggen ze ja ik vind het niet zielig voor je hoor want door je spijbelgedrag mag je best wel eens een poosje niksen op school, en ik mocht geen eens terug naar huis!en goede vriendin van mij is geschorst vandaag omdat ze 2 keer heb gespijbelt, en ik spijbel al super lang niet meer..
Dus school is echt dom bezig..
Een poederbrief opsturen is een mogelijkheidquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Pfff.. k ben boos op school! Ik ben haast helemaal voor niets naar school toegekomen.. We hadden maar 1,5 uurtje les.. School had niet naar ons gebelt van ja jullie hebben maar 1,5 uurtje, dus ik kom op school moet ik helemaal godverdoMme paar uur gaan wachten, en dan zeggen ze ja ik vind het niet zielig voor je hoor want door je spijbelgedrag mag je best wel eens een poosje niksen op school, en ik mocht geen eens terug naar huis!en goede vriendin van mij is geschorst vandaag omdat ze 2 keer heb gespijbelt, en ik spijbel al super lang niet meer..
jaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
whahwawawawaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Goow idea, sawe that fow the next wone
Zeker. Khad ouderwets weer 3 sterren...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaan we weer normaal typen aub?
[..]
Let me guess: GTA?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Dit wordt langzaam een echte opkrik topic![]()
Dat gebeurt bij mij echt elke dag wel. Dan hebben we het 1ste uur les, en daarna 5 tussen uren en dan nog 2 uur. En dan MOET je wel komen omdat de lessen verplicht zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
breezerquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:37 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeker. Khad ouderwets weer 3 sterren...
Maar khad em drna niet gesaved anders was mijn killrate hoger. Pistol rate is nu Gangster
Als je nou niet had gespijbeld, had je die reactie niet gehad.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Spijbel je wel eens om op fok te komen posten ?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Fwnk het volgende:
Ow, samenvatting voor brechtjes verhaal:
[..]
Das stiklaag ja en mijn driving skills zijn ook laag, maar kweet nie waaromquote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
breezer
[..]Met een pistool Gangster
!
nerdquote:Op donderdag 3 november 2005 15:37 schreef Palau het volgende:
[..]
Zeker. Khad ouderwets weer 3 sterren...
Maar khad em drna niet gesaved anders was mijn killrate hoger. Pistol rate is nu Gangster
Heb je al de drive-scool gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Das stiklaag ja en mijn driving skills zijn ook laag, maar kweet nie waarom![]()
ik weet het, ik weet niet! euhm...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
hongerrrrr
Wat wil je hebben. Ik heb trek ik Quichequote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
hongerrrrr
ik?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat jullie allemaal tikken... Echt stront vervelen.
Ik ben pas in Los Santos .. ik kloot meer dan dak missies doequote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je al de drive-scool gedaan?
Wij mogen normaal gesproken gewoon naar huis als we 3 tussenuren hebben, dat is echt bij álle hogere klassen zo, maar bij mij mocht het dus weer niet..quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij echt elke dag wel. Dan hebben we het 1ste uur les, en daarna 5 tussen uren en dan nog 2 uur. En dan MOET je wel komen omdat de lessen verplicht zijn.
Ik leef met je mee <3
In San Fierro zit de Drive-scoolquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ben pas in Los Santos .. ik kloot meer dan dak missies doe
En ik maak er een sport van zoveel mogelijk auto's aan te rijden , drna te jatten en in de hens te zetten
Ik moest ook lachenquote:
Auto's naast elkaar parkeren en dan boemquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ben pas in Los Santos .. ik kloot meer dan dak missies doe
En ik maak er een sport van zoveel mogelijk auto's aan te rijden , drna te jatten en in de hens te zetten
Nee, je hebt trek.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
hongerrrrr
Als het vaker voorkomt moet je gewoon met je hele klas naar je teamleider of mentor stappen. Deden wij ook, stonden we met zn 25en voor zn kantoor, hij wist niet meer wat ie moest zeggen en hij beloofde dat alles goed zou komenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij mogen normaal gesproken gewoon naar huis als we 3 tussenuren hebben, dat is echt bij álle hogere klassen zo, maar bij mij mocht het dus weer niet..
Ja en dan brandweer en ambulance en dan gastank afknallen hup ambulance dood...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In San Fierro zit de Drive-scool
[..]
Ik moest ook lachen
[..]
Auto's naast elkaar parkeren en dan boem
Whehe. dat deed ik met de abulances. Ik jat hem gewoon en die 2 mannetjes rij ik dan over. En dan komt er geen ambulances meer, heel raar.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja en dan brandweer en ambulance en dan gastank afknallen hup ambulance dood...
En vechten met brandweer is ook humor.. drna auto jatten en over mensen heen rijden, dan weer ambulance en die afknallen enz..
Met Sinneklaasch wel. Dat wordt pas geil, lekker met een besneeuwd landschap op de achtergrond GTA spelen op je PSPquote:
En dan met je maten wireless gamenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Met Sinneklaasch wel. Dat wordt pas geil, lekker met een besneeuwd landschap op de achtergrond GTA spelen op je PSP![]()
Btw, iso's zijn toch veel relaxter
Ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Enya - Orinoco Flow @ 128kbps - 22s of 4m26s (987/3431)
En ik maar denken dat jij zo'n lieve meid was.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:48 schreef Brechtje het volgende:
Wie heeft er trouwens ook zin om zijn rapport te krijgen?
Ik krijg vast een super goede!
Want alle leraren hebben hekel aan mij en me vriendinnen, we komen altijd te laat, lachen ze uit enzo.ze staan altijd flink voor schut..
Maar mijn ouders zullen me wel weer een preek geven.
Wat voor muziek draai je nu? #9quote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Enya - Orinoco Flow @ 128kbps - 22s of 4m26s (987/3431)
Ja en dan krijg je huisarrest en dan ga je mij bannenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:48 schreef Brechtje het volgende:
Want alle leraren hebben hekel aan mij en me vriendinnen, we komen altijd te laat, lachen ze uit enzo.ze staan altijd flink voor schut..
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat voor muziek draai je nu? #9
Ik zal me mond maar houden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je huisarrest en dan ga je mij bannen
Je klinkt wel als een etter
Bestaat dat nog, een rapport?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:48 schreef Brechtje het volgende:
Sommige mensen geloven in fabeltjes.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom d8 ik dat Brechtje zo'n lieve dochter was van Yvonne
_xbox_quote:
Alle eentjes zwemmen in het waterquote:Op donderdag 3 november 2005 15:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, een rapport?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven in fabeltjes.
Ze is ook wel lievquote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom d8 ik dat Brechtje zo'n lieve dochter was van Yvonne
Bwocowwiquote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
Chawawdwew
Whaw awe you goinw too eaw wonighw?
ik zit nu op school te werkenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk huiswerk maken like a n00b :/
Jullie jaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tegenover ons gelukkig wel ja
wat zielig nouquote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jullie ja
Tegen mij is ze altijd boos![]()
Tewweuwhandboek?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik zit nu op school te werken![]()
Ben even wat dingen aan het uitprinten![]()
Hoezo 'jullie' ?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jullie ja
Tegen mij is ze altijd boos![]()
Hey dude.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Is relax gekalles uitprinten op school
geen inkt verspillen thuis
hier kost het 4 cent per velletjequote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Is relax gekalles uitprinten op school
geen inkt verspillen thuis
No. I'm afwaid not. Buw i wondew, what vewewewable is youw favowite?quote:
Wat een afzetters zegquote:Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hier kost het 4 cent per velletje![]()
![]()
Bwocowwi owcouwse!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
No. I'm afwaid not. Buw i wondew, what vewewewable is youw favowite?
Like WoW uhhhhhuhuhquote:Op donderdag 3 november 2005 15:59 schreef Fwnk het volgende:
rofl ik heb laatst een handleiding uitgeprint van like 400 pagina's
Coow!quote:
En bij mij kunnen niet eens 400 pagina's in mijn printer laatjequote:
Bassie & Adriaan dusquote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek zo gaar, we hebben 2 uur normale les gehad en de andere uren zijn allemaal gaar :/ dus gingen we maar arie en bastiaan kijken en ook nog jeh gek ik ben vergeten wat we waren aant kijken. Maar het was uiteraard weer een dag waar we heel erg veel hebben geleerd
Dalijk werken
Cawwots and wadischquote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Fwnk het volgende:
Anw youws Chawawdwew?
kleur kost 15 cent per velletjequote:Op donderdag 3 november 2005 15:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een afzetters zeg
Kortom, veel kleur doen
Nee je hebt ook Arie en Bastiaan. www.mastermovies.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En bij mij kunnen niet eens 400 pagina's in mijn printer laatje
[..]
Bassie & Adriaan dusBlijf eens van die rum af.
Wat een naaiers zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kleur kost 15 cent per velletje![]()
![]()
Oh Godquote:Op donderdag 3 november 2005 16:02 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee je hebt ook Arie en Bastiaan. www.mastermovies.nl
Arie en bastiaan op zoek naar de verloren dildo. Echt mooi
Ik heb vandaag helemaal geen les gehad.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek zo gaar, we hebben 2 uur normale les gehad en de andere uren zijn allemaal gaar :/ dus gingen we maar arie en bastiaan kijken en ook nog jeh gek ik ben vergeten wat we waren aant kijken. Maar het was uiteraard weer een dag waar we heel erg veel hebben geleerd
Dalijk werken
djwousz@hotmail.comquote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Fwnk het volgende:
He aangezien ik niet meer mag spammen met de meest te gek gave nummers die ik luister, moeten jullie me maar toevoegen op msn, adres staat in me profiel
Oef. Je hebt het maar druk hè!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff boomlaars zijn topic aflezen dan huiswerk maken en dan naar me werk
Wat een tiefus druktequote:Op donderdag 3 november 2005 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff boomlaars zijn topic aflezen dan huiswerk maken en dan naar me werk
Okequote:Op donderdag 3 november 2005 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ik ga ook maar weer eens terug naar het practicumlokaal![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
OkeVeel plezier met de anthrax
quote:Mamita yo se que tu no me va quitar(duro!)
Lo que me gusta es que te dejas llevar (duro!!)
todo los weekenes ella sale a vacilar (duro!!)
mi gata no para de janguiar porque
Linkje?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:11 schreef Messenga het volgende:
Iedereen kan nu online komen met Messenger live! 8.0
Hoiquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij mogen normaal gesproken gewoon naar huis als we 3 tussenuren hebben, dat is echt bij álle hogere klassen zo, maar bij mij mocht het dus weer niet..
Weer een nieuwe MSNquote:Op donderdag 3 november 2005 16:11 schreef Messenga het volgende:
Iedereen kan nu online komen met Messenger live! 8.0
Dat is eng.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.messbase.nl/nieuws/8371 .
Meisje vergiftigt moeder als eerbetoon aan moordenaarquote:Op donderdag 3 november 2005 16:10 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga even thee drinken en wat niet al.
Toedeloe
He imberrtjequote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Meisje vergiftigt moeder als eerbetoon aan moordenaar
![]()
Nieuw Design enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hebben ze weer 1 nieuw knopje toegevoegd ofzo?
Wat triest zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Meisje vergiftigt moeder als eerbetoon aan moordenaar
![]()
Veel plezier op je trainingquote:Op donderdag 3 november 2005 16:26 schreef Palau het volgende:
Ik ben tijdje weg.. misschien vnv weer terug.
Ik ga nl naar tennistraining..
N00b PC ?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:35 schreef Chanandler het volgende:
Waarom loopt msn 7.0 en hoger vast bij mij als ik em instaleer? Ik zit nog steeds op 6.2
Valt wel mee.. ik kan er gewoon goed mee online gamen enzo. Maar op de laptop bij mn ma liep ie ook al vast. Watskeburt mênquote:
Nou :S Ik weet niet. Misschien trekt ie die hele overbodige breezah entourage niet.quote:
]quote:Op donderdag 3 november 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spam skin. Ik blijf bij 7.5
[..]
PC te oud ofzo![]()
ik wás hier aan het begin van de middag hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 16:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je had in het begin van de middag zijn
Dat zal het inderdaad wel zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 16:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nou :S Ik weet niet. Misschien trekt ie die hele overbodige breezah entourage niet.
Hey B_BOYquote:Op donderdag 3 november 2005 16:40 schreef B_BOY het volgende:
hello.
Wat hetzelfde?quote:
N00b PC en PC te oudquote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey B_BOYWassup?
[..]
Wat hetzelfde?
Vast welquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef Chanandler het volgende:
Oke. Mn msn is dus naar de klote. er moet toch wat tegen te doen zijn
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi Ayaxola
Met mij gaat het goed. Met jou ook?
Zodra ik msn 7.0 / 7.5 opstart geeft hij een foutmelding, met foutenrapport versturen enzo het bekende verhaal.quote:
Ik heb vandaag 4 kutcijfers teruggekregenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, me brommer is naar de klote, en kreeg weer een kutcijfer terug
www.msn-problems.comquote:Op donderdag 3 november 2005 17:01 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zodra ik msn 7.0 / 7.5 opstart geeft hij een foutmelding, met foutenrapport versturen enzo het bekende verhaal.
Ik maar 2quote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 kutcijfers teruggekregen![]()
neehoor, alleen dat msngebrabbel (heeeey, hoeist? met mij goed! Met jou dan? ook goed! Ah Mooizo, Nog wat gedaan? Nee Jij dan? Ja ik wel oh leuk ja wat dan nou ik....quote:Op donderdag 3 november 2005 17:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is er Boeman, aand8 te kort ofzo![]()
Ik had er al 2 dus sta nu op 3quote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 kutcijfers teruggekregen![]()
Ee'm kieknquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ha m3rc, hoe is het met je vriendin?
Ow. Tja, waar wil je het dan over hebben?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:06 schreef Boeman het volgende:
[..]
neehoor, alleen dat msngebrabbel (heeeey, hoeist? met mij goed! Met jou dan? ook goed! Ah Mooizo, Nog wat gedaan? Nee Jij dan? Ja ik wel oh leuk ja wat dan nou ik....![]()
) hier opt forum
Ze zijn bezig met het versnellen van je verbindingquote:Op donderdag 3 november 2005 17:08 schreef Boeman het volgende:
mijn internet is hier kut
valt telkens weg (modem doet gek), en dat met xs4all ....
iemand een oplossing??
hongersnood en jodenvervolgingquote:Op donderdag 3 november 2005 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Tja, waar wil je het dan over hebben?
Hey M3rc
nee, eerst weer werken daarna (ook werk) radioën (Tussen 21.00 en 22.00 ben ik live te beluisteren via www.radionof.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ga jij vanavond ook voetbal kijken?
Die weet nog steeds niet hoe het werktquote:Op donderdag 3 november 2005 17:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die zat hier eerst ook toch?Heb je d'r weer weggejaagd?
Ok. Helaas kan ik niet luisterenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, eerst weer werken daarna (ook werk) radioën (Tussen 21.00 en 22.00 ben ik live te beluisteren via www.radionof.nl). na 10-en mag ik pas. Dusja, een beetje voetbal voor mij
Whaha, is ze ook blond ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:13 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Die weet nog steeds niet hoe het werkt![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. Helaas kan ik niet luisteren. Moet weg.
Okequote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Volgende x.. eerst moet ik eten ... en daarna gaak werkendoei iedereen
Ctrl + f Messenga. Niksquote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Jaguarized is al wel heel erg vaak genomineerd voor ''minst waardevolle aanwinst voor Fok!''
Meest crewinlikkende user: _moder8er_quote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Jaguarized is al wel heel erg vaak genomineerd voor ''minst waardevolle aanwinst voor Fok!''
wie?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Komt al beter te liggen inderdaad !
Jij bent al vaker genomineerd, zag je ook ergens staan bij de Crew Awards, en dat was positiefquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
kom maarquote:Op donderdag 3 november 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sorry mevrouw
En lekker hoorWil ook wel komen eten
Mwahquote:
drugstoerismequote:Op donderdag 3 november 2005 17:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah![]()
Ben er laatst nog geweest, wel leuke stadWe parkeerden met de bus naast de wietboulevard
jaaahhh..dat zeggen al die belgen wat alleen frans kunnen pratenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, ik kwam er gewoon op een excursie
Serieus?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:28 schreef Ayaxola het volgende:
All-round beste FP moderator: _moder8or_
Van Manneke_Pils
Stoere avatar manquote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Eindelijk weekend
Ahaquote:Op donderdag 3 november 2005 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Ach, mij maakt het niets uit. Ik doe het graag voor FOK!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:51 schreef Ayaxola het volgende:
Moet je eerst maar zorgen dat je meer stemmen krijgt hè
Ik ga even kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef JPM01 het volgende:
zo ik heb ook ff de crew nominaties uitgedeeld![]()
en ik heb Vaduz ook veel genomineerd want dat is een super moderator en userquote:Op donderdag 3 november 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga even kijken
Mijn 2e stem is geteld als beste FP-moderator![]()
![]()
hoiquote:
ja, zo lekker een balletje raggenquote:
gras? onkruid?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga zometeen chillen bij de Intratuin
Kerstafdelingquote:
Chill man ^^quote:Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga zometeen chillen bij de Intratuin
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 3 november 2005 18:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en ik heb Vaduz ook veel genomineerd want dat is een super moderator en user
Bij mij komen ze altijd.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben er weer. Morgen even terug. 1 kat is niet gekomen toen ik hem riep
Ik heb hem bij z'n naam geroepen maar nee, maar het vrouwtje wel.quote:
Ze luisteren niet naar de naam, dat weet je ?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem bij z'n naam geroepen maar nee, maar het vrouwtje.
Ik riep "Iiiindih? toen hoorde ik een belletje rinkelen et voila ze zat op de schutting!
Die 2 wel. Ik heb ook die leuke geluidjes gemaakt.. maar tervegeefs.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar de naam, dat weet je ?
Nee, ze luisteren enkel naar intonatie van de toonquote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die 2 wel. Ik heb ook die leuke geluidjes gemaakt.. maar tervegeefs.
En wat is 'intonatie?'quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ze luisteren enkel naar intonatie van de toon
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:38 schreef Messenga het volgende:
Achja. zo irritant vannacht.
Mn raam stond op een kier, en overdag wil onze kat nog wel eens naar binnen komen..
Nu was het 1.59! en ik wordt wakker, wat hoor ik! *miauw* *miauw* 10 minuten lang!stomme rotkat.
Njah, ik uit mn bed stappen, raam open, kat mauwt opnieuw en springt naar binnen,loopt direct naar mn deur, ik doe die deur open, kat loopt door naar de trap, eerste wat ik deed was die kat een rotschop geven! rotbeest! doe dat op een ander moment
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:38 schreef Messenga het volgende:
Achja. zo irritant vannacht.
Mn raam stond op een kier, en overdag wil onze kat nog wel eens naar binnen komen..
Nu was het 1.59! en ik wordt wakker, wat hoor ik! *miauw* *miauw* 10 minuten lang!stomme rotkat.
Njah, ik uit mn bed stappen, raam open, kat mauwt opnieuw en springt naar binnen,loopt direct naar mn deur, ik doe die deur open, kat loopt door naar de trap, eerste wat ik deed was die kat een rotschop geven! rotbeest! doe dat op een ander moment
Daarom was ik ook blij. Even alle ellende weggooienquote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Je zou je eigelijk moeten schamen![]()
Welquote:Op donderdag 3 november 2005 18:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja enHoef je nog geen dieren te gaan schoppen
![]()
Ga je mij dan ook schoppen?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
WelIk zou jou ook even niet aardig vinden als je me om 1.59 wakker maakt om zoiets
Schop mij danquote:Op donderdag 3 november 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kan iig nog terugschoppen. Die arme kat niet.
![]()
SMquote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Schop mij danIk hou daar van
* Messenga houdt van stoeien hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kan iig nog terugschoppen. Die arme kat niet.
![]()
Met wie? de kat?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
* Messenga houdt van stoeien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |