Die gast moet ook gewoon lekker spelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:41 schreef Suijk het volgende:
En een elftal waarin Ananas staat heeft dit seizoen nog niet verloren...
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Toch zeker een lichtpuntje in duistere tijden moet ik zeggen.
Hij zat er ook in de succesvolle periode, dus dat biedt perspectieven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef S-Two het volgende:
Dat is toch wel opvallend, maar mooi nieuws.
En dat die Henrichs terugkeert in het bestuur, tjah, daar kan ik weinig over zeggen.
Tja, iemand achter de hand kan geen kwaad met de huidige blessure gevoeligheid van iedereen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkeltje Istanbul voor Juanfran in januari.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.
Na de winterstop is Maxwell er toch weer? En er is ook nog Vermaelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, iemand achter de hand kan geen kwaad met de huidige blessure gevoeligheid van iedereen...
Och ik heb nog wel vertrouwen in Juanfran... laat hem nou eerst maar een echte kans krijgen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je nou kan bewijzen dat je er geen gebruik van hebt gemaakt, kan Ajax dan de huursom voor Juanfran terugkrijgen van Besiktas? Zoals je bijvoorbeeld een gesealde DVD koopt en terugbrengt als je hem al hebt.
Heeft Ajax dan een optie tot koop?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of hij overbodig is. Als het een goede voetballer is die bij Ajax past, en Maxwell vertrekt aan het einde van het seizoen kan hij mooi zijn plaats innemen.
En Urby kan dan op linkshalf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |