quote:2/11/2005 - Emanuelson vraagt fans geduld voor spitsen
(Gepost door RvN)
In een interview met het weekblad Voetbal International vraagt Urby Emanuelson de Ajax fans om geduld om te brengen voor de spitsen. 'Rosenberg en Charisteas horen nog niet zolang bij de Ajax-familie en de fans moeten hen de tijd geven te wennen. De wereld van Ajax is hard en dat komt vooral door de supporters. Ik snap het wel, want ze zijn de grote successen gewend.Op dit moment is het even anders, maar we hopen dat ze ons de tijd geven. Dit Ajax heeft genoeg kwaliteiten, dat ziet toch iedereen?'
quote:2/11/2005 - Maduro geen blijvertje achterin
(Gepost door RvN)
Maduro liet in het Brabants Dagblad weten dat zijn plaats in de verdediging slechts een tijdelijke is. 'Het is geen geheim dat mijn hart op het middenveld ligt. Op de plek waar ik ook in het Nederlands elftal sta: centraal. Trainer Danny Blind kent mijn voorkeur, maar hij heeft me tijdelijk ergens anders nodig. Ik word niet omgeschoold. De trainer heeft gezegd dat hij mij het beste vindt als middenvelder.'

Escude is een prima jongen maar komt gewoon snelheid tekort vind ik. Dan zou ik het vertrouwen geven aan Vermaelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:41 schreef Radegast het volgende:
Van mij mag Escudé terug in 't elftal, Galasek eruit en Maduro naar 't midden.

Escudé is echt niet zo traag hoor. Dat beeld is gevormd na wedstrijden tegen Liverpool (AT) en tegen Vitesse waar Amoah hem voorbij stoof. Voor de rest kan ik me geen andere voorbeelden voor de geest halen waar z'n snelheid funest was.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Escude is een prima jongen maar komt gewoon snelheid tekort vind ik. Dan zou ik het vertrouwen geven aan Vermaelen.

Hij werd zelfs door een speler van AGOVV voorbijgelopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Escudé is echt niet zo traag hoor. Dat beeld is gevormd na wedstrijden tegen Liverpool (AT) en tegen Vitesse waar Amoah hem voorbij stoof. Voor de rest kan ik me geen andere voorbeelden voor de geest halen waar z'n snelheid funest was.

Toen stond 'ie linksback. Moet je niet doen met een pure centrumverdediger.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij werd zelfs door een speler van AGOVV voorbijgelopen.

Eerder andersom.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Escude in het elftal liepen er vaak veel medespelers om hem heen om hem te steunen omdat hij kwetsbaar was, ...

Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben we een verschil in inzicht in dit geval, ...

Ik ben een voorstander vanquote:Op donderdag 3 november 2005 21:30 schreef Nashje het volgende:
Urby is echt goed bezig. Je zou bijna zeggen dat Juanfran een mishuur is. Vervanger voor Maxwell hebben we in ieder geval al zeker.
Tegen NEC zou ik dit eens proberen:
De Jong ---------------------- Sneijder
----------------- Pienaar ------------------
Babel ------ Anastasiou -- Boukhari

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |