We komen op dit moment niet in aanmerking voor de playoffsquote:Op zondag 6 november 2005 14:26 schreef Tvduijn het volgende:
gelukkig kunnen we dan via de playoffs nog uefa cup halen....
Het hele bestuurquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Gelderland het volgende:
ow ow ow, wat slecht is het zeg....er moet eens een ECHTE schoonmaak gehouden worden, dus ook Jaakke weg, en een flink aantal spelers weg
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Jajong het volgende:
Weet je wat t allerzieligste is, ik ben niet eens super verrast ofzo.. Zit hier zo.. Zucht zie je wel.
Jaakke, Blind, Pienaar, De Jong, Heitinga, Galasek, Boukhari, Ananas, Rosenberg, Charisteas, Rosalesquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Gelderland het volgende:
ow ow ow, wat slecht is het zeg....er moet eens een ECHTE schoonmaak gehouden worden, dus ook Jaakke weg, en een flink aantal spelers weg
Bij mij is het zo erg dat ik me niet eens heel erg kut voel, hield er gewoon al rekening mee....quote:
Dat had ik tot het fluitsignaal, maar het kookt wel heel erg nu...Het is gewoon te schandalig voor woorden. Uberhaupt dat er pas na de 80e minuut wat kansen kwamen. Maar dan nog had het gewoon 3-1 moeten zijn. NEC is een penalty onthouden en had nog 2 a 3 gigantische kansen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Bij mij is het zo erg dat ik me niet eens heel erg kut voel, hield er gewoon al rekening mee....
Gelukkig hebben we de play-offs Nacompetitie nogquote:Op zondag 6 november 2005 14:31 schreef HomerJ het volgende:
We staan 3 punten voor op de nummer 15!
Nu pas? bij mij is het allang verdamptquote:Op zondag 6 november 2005 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had ik tot het fluitsignaal, maar het kookt wel heel erg nu...
Als het even meezit verspelen we de komende wedstrijden (Twente thuis en Utrecht uit) nog wat punten, en dan staan we er daadwerkelijk. Wat dan, vraag ik me af....quote:Op zondag 6 november 2005 14:31 schreef HomerJ het volgende:
We staan 3 punten voor op de nummer 15!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |