Helaas, de F staat voor Fangioquote:Op donderdag 3 november 2005 16:23 schreef LSD het volgende:
Zonda F![]()
Ook een van mijn ultieme supersportwagens. Het geluid, de lijnen, alles is perfect. En die F staat voor Fliegtuig, weet ik zeker!!
Veranderd thx voor het oplettenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:40 schreef Techno het volgende:
Lamborghini Diablo GTR
Maar wel graag zonder die ranzige achterspoiler.
@OP: het is Lamborghini, niet Lambourghini.
quote:
Alleen de schapenwollen stuurhoes en de pluche dobbelstenen ontbreken nog. Jemig, wat een kitsch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:20 schreef Steve-O het volgende:
De zonda ... alleen al om dat interieur
Helemaal mee eens!quote:Plaats 1: Lamborghini (hoewel ik liever het classic model had gezien, zonder sneeuwschep spoiler en lelijke grill).
Plaats 2: Porsche (strak en clean).
Plaats 3: Zonda (leuke auto qua specs e.d., maar qua design is het 3x niks).
plaats 4: Nissan (lelijke "pimp my Sjonnie" bak, wat doet hij uberhaubt in de top 4?!)
eigen mening ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Alleen de schapenwollen stuurhoes en de pluche dobbelstenen ontbreken nog. Jemig, wat een kitsch.
Hoezo ´bijeengeraapt´?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:35 schreef Taxi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
De Zonda was voor mij een ubermooie bak, totdat ik hem in het echt mocht aanschouwen... Het design is werkelijk een bijeengeraapt zooitje.![]()
Je zegt jammer? en vervolgens kies je voor de RSquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef FunnyName het volgende:
Jammer dat er allerlei 'tuning' bakken (Nismo) en circuit auto's (Auto Union) voorbij komen, dan is het einde zoek ..
Kheb de RS gekozen, uber circuitbak
![]()
Was inderdaad onduidelijk, is aangepast ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:05 schreef jacco het volgende:
[..]
Je zegt jammer? en vervolgens kies je voor de RS![]()
Als je wilt weten hoe het zit met de 959 in de U.S. moet je hier ff klikkenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik geloof best dta je gelijk hebt hoor maar het klinkt wel een beetje vreemd. Om toegelaten te worden moest hij meer pk's hebben ? Ok het draait dan niet direct om de pk's maar emissie-eisen, maar ik vin het een beetje vreemd
Verder heb je een hoop goede punten daar trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |