Hij was aan t controleren of er geen poep op zijn drop zatquote:Op maandag 5 december 2005 16:39 schreef Dreetjuh het volgende:
waar was jij mee bezig toen je dat ontdekte?
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Reneuh het volgende:
Maar nu we het toch over dit soort schandelijke voorvallen hebben.
Neem maar eens ons reeds vertrouwd muntgeld.. En met name de 2euro munt, waarop de afbeelding het grootst is.
[afbeelding]
Ik weet zeker dat heel veel mensen het nog niet is opgevallen. Voor veel mensen zal het echter ook erg 2001 zijn
De fout van je avatar: als 'thrilled' ondersteboven zit, staan de I en de H verkeerd om.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Het is een piemol!!!!11!ONE!!!2!one!!!
D:!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:31 schreef Roi het volgende:
Gatverdamme, koop je een keer je snoep bij de Jamin krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
Welke zieke geest heeft dik bedacht ?! Ik heb gelijk de zak snoep in de fik gestoken, bedankt Haribo![]()
![]()
Hoe kan een hoofdletter H nou verkeerd staan als hij omgedraaid is? Domme hufter...quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:39 schreef Goofup het volgende:
[..]
De fout van je avatar: als 'thrilled' ondersteboven zit, staan de I en de H verkeerd om.
hehehquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe kan een hoofdletter H nou verkeerd staan als hij omgedraaid is? Domme hufter...
quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Reneuh het volgende:
Neem maar eens ons reeds vertrouwd muntgeld.. En met name de 2euro munt, waarop de afbeelding het grootst is.
[afbeelding]
Ik weet zeker dat heel veel mensen het nog niet is opgevallen. Voor veel mensen zal het echter ook erg 2001 zijn
Whehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:31 schreef Roi het volgende:
Gatverdamme, koop je een keer je snoep bij de Jamin krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
Welke zieke geest heeft dik bedacht ?! Ik heb gelijk de zak snoep in de fik gestoken, bedankt Haribo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef MaddoxX het volgende:
Welke zieke geest stuurt er nou zo'n brief naar Haribo
Jezusquote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Reneuh het volgende:
[afbeelding]
Kutkick.quote:
quote:Ik heb direct de zak drop van tafel gepakt, ben naar buiten gelopen en heb deze duivelse zak drop vol met zieke symbolen en tekens in de fik gestoken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |