Autoliefhebbers zijn vaak op hun staart getrapt, een auto die erg vlot oogt voor een schijntje terwijlk ze zelf bakken met geld voor iets anders neertellen. Jah, het is een kut auto indien je aan reparaties toe bent, daarom is zelf kunnen sleutelen bij deze auto (eigenlijk bij alle) een pluspunt.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Gelukkig onderbouw je je mening ook goed
Ik ben 1.90, als de stoel helemaal naar achter staat kan ik amper bij de pedalen dus dat zit wel goed met je lengte, de auto staat inderdaad in Leeuwarden. Testrit etc geen probleem. Mijn vader gebruikt hem nu als boodschappen wagen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:53 schreef Herkauwer het volgende:
Ja, dat van die audi motor dat wist ik wel. Maar volgens jouw profiel woon je in Leeuwarden, daar staat die auto ook?
Je kunt hier zowieso 3 jaar in rijden naar mijn mening, mogelijk langer. Dit afhankelijk van je rijstijl. Voordeel is dat het een oldtimer is en die worden steeds populairder gezien afschaffen van het grijs kenteken...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Jammer dat die krengen zo gruwelijk duur zijn in onderhoud... Anders had ik spontaan een auto willen hebben
(ik weet dus niks van auto's...)
- Lek uitlaat systeem (duur)quote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef Herkauwer het volgende:
Hmm, zijn de onderdelen dan zo duur? Zijn er nog vaak voorkomende kwaaltjes?
9 en een halve s, nog niet eens zo slecht hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je kunt voor 1100 euro wel roepen dat je een Porsche rijd als student zijnde.![]()
Wat doet zo'n ding nog van 0 - 100?![]()
Klopt... maar bedenk wel dat er ook best wat van deze auto's zijn gemaakt....quote:Op donderdag 3 november 2005 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik herinner me een statistisch gegeven: van alle auto's ouder dan 10 of 11 jaar, zijn de Porsches het betrouwbaarst!
En: 65% van alle Porsches die ooit gebouwd zijn, rijdt nog steeds
Hij trekt mijn Subaru er uit als deze in hoge gearing (standaard) en op gas staat. Maar ehm.... die 626... geef me eens wat specs, en wat zijn de kosten van de wegenbelasting van deze bak? Jaartal?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
9 en een halve s, nog niet eens zo slecht hoor
lol, nog geīnteresseers ookquote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef MrReaL het volgende:
[..]
Hij trekt mijn Subaru er uit als deze in hoge gearing (standaard) en op gas staat. Maar ehm.... die 626... geef me eens wat specs, en wat zijn de kosten van de wegenbelasting van deze bak? Jaartal?
Zonder teveel in discussie te willen treden, ze worden via internet gewoon verkocht, zelfs Nederlandse websites....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Horloge uit de OP verwijderd; mag niet worden verkocht via V&A
Die wegenbelasting is me te hoog, daarom zoek ik ook een oude auto die vrijwel gratis rijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
lol, nog geīnteresseers ook
Mazda 626 1.8HB LX uit 1994, 122000 op de teller. APK tot en met feb 06, bij APK 05 zijn er nieuwe bandjes onder gekomen, heeft de auto een grote beurt gehad. In mei is er een nieuwe waterpomp ingegaan en 2 weken verleden is de auto voorzien van nieuwe snaren en roller.
Rijdt prima, ongeveer 1 op 13,5 Zit nu een sportstuur in, ik pas er namelijk niet in met het gewone stuur
Ik betaal nu ¤38 per maand, kreng weegt 1170 kg
Wat voor auto heb je nu?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Jill-RMC het volgende:
oeh dis wel een gave bak. Staat hier om de hoek er al eentje 2 jaar te roestenWilde die al bijna kopen gewoon omdat ik m zielig vond.
Jammer dat ik pas in januari voor een andere auto ga kijken (omdat die ik nu heb ws dan erg veel geld gaat kosten qua APK) anders had dit zeker wat geweest. Mocht je m tegen die tijd nog hebben, hou ik me aanbevolen.
Ik weet er alles van, maar hier heeft Danny zich persoonlijk over uitgesproken en gezegd dat dit op FOK! niet gewenst is. Dus dan doen we het zo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef MrReaL het volgende:
Zonder teveel in discussie te willen treden, ze worden via internet gewoon verkocht, zelfs Nederlandse websites....
Tik maar eens replica in combinatie met een bekend horloge merk in Google...
Okquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, maar hier heeft Danny zich persoonlijk over uitgesproken en gezegd dat dit op FOK! niet gewenst is. Dus dan doen we het zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |