Ja, dat zou je denken he... maar ikben het verleerd geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2005 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga eens beginnen met de deur open doen, en wat winkels opzoeken..?
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef King_Nothing het volgende:
Of een klysma, dan stink je minder uit je hol.
Waarom? Sorry hoor maar hij heeft eigenlijk wel gelijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:49 schreef PolarStars het volgende:
een nieuwe vriend, jou een beetje op ranzige gedachten brengen om geld uit te geven![]()
waar denk je dat mijn centjes vandaan komenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:51 schreef LostFormat het volgende:
Giro 7494949
*Proest*quote:Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef IJskast het volgende:
Verras hem met een weekendje New York ofzo scoor je gelijk wat extra punten bij hem
en wat?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
koop een leuke chopard
en dan mijn centjes op jouw giro zeker.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef LostFormat het volgende:
Parachutespringcursus!
nou ja... dat maakt me niet zo veel uit geloof ik. Ik kan ook heeeel erg blij van een klein cadeautje worden. Als het maar een klik maakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef 2609 het volgende:
om wat voor bedrag gaat het dat lijkt me wel relevant
Bwaahahahaa.... ik word al melig van dit topic! Het lijkt nl. of ik echt al alles heb... (nouja)quote:
En klikker dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef deelite het volgende:
[..]
nou ja... dat maakt me niet zo veel uit geloof ik. Ik kan ook heeeel erg blij van een klein cadeautje worden. Als het maar een klik maakt.
Bovendien als ik een budget roep gaat iedereen daar precies op zitten. Wat ik al zei, gaat me meer om wat leuks...
wat is dat toch met een ligbad in je slaapkamer????quote:Op donderdag 3 november 2005 14:16 schreef deelite het volgende:
een groot duo ligbad in de slaapkamer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |