abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31924995
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Ht blijft ook leuk wat de bewoners een 'zware bank' vinden.
De zwaarste bank was de Roel, Ralp en Lieske bank (de top 3) en juist die bank was in de ogen van in ieder geval Rob een hele makkelijke bank.
Als bewoner zijnde kun je blijkbaar totaal niet inschatten wie er populair is thuis en wie niet.
Nee, inderdaad!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 november 2005 @ 12:44:48 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31925009
ik verwacht dat Joost flink wat stemmen gekregen heeft dit keer.. dat spastische sporten heeft zijn positie geen goed gedaan... en ik krijg de indruk dat zijn adhd-homo-trucje onderhand wel is uitgewerkt...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31925016
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou wel leuk zijn al Rob maar 1 stem heeft (van menno) en niet op de bank zit. En dat Menno dan op de bank zit met bv Liske en Roel, dan maakt hij geen schijn van kans.

Menno is een mannetje die vroeger op school de hol van de meester likte en die je in de pauze een lekkere beuk voor zn bek er voor zou geven.
Had helemaal vanaf hoe de tv uitzending wordt geknipt en geplakt.
Wordt het een menno,roel of lieske bash.
Diegene heeft een grote kans om het huis te verlaten
pi_31925021
Nathalie, Joost en Menno hebben het trouwens uitgebreid over sterrenbeelden. Daar hechten ze zo te horen heel veel waarde aan. Is niet het eerste gesprek over sterrenbeelden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 3 november 2005 @ 12:45:26 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31925026
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het enige trieste aan Menno vind ik dat liefde blind maakt. Ingrid is voor hem eigenlijk de grootste trut en hij ziet het gewoon niet.
Hear hear!

Menno is niet meer misselijk dan de andere bewoners maar door zijn liefde voor ingrid krijgt hij klap op klap ...

Alle bewoners kiezen hem als zondebok omdat hij wel bereid is om alles te geven voor die 3,5 ton en hij vergeet daarbij niet de zwakkeren. Niet voor niets probeert hij Lieske en Joost in deze sportopdracht mee te trekken. Iets waarmee hij geen stem kan winnen maar wel een enorm sympathiek en sociaal gebaar, iets waar ik meninge bewoner niet op kan betrappen. Vervolgens is ingrid waar hij blind verliefd op is schijnbaar continu hele lage gemene rotspelletjes met hem aan het spelen.

Menno kwam het huis in en deed wat aan grootspraak ....Roel doet ook vanaf dag 1 niet anders, menno is er nu al een tijdje mee opgehouden en toch nemen mensen Menno kwalijk dat hij zich aan ditzelfde gedrag heeft schuldig gemaakt.

Ook durf ik bijna zeker te beweren dat Menno gewoon weet dat Roel geld heeft verstopt, dat zag je gewoon aan zijn houding en gezichtsuitdrukking toen ze het erover hadden, maar Menno is niet zo'n lul om het te verraden. Het zou me zelfs niets verbazen als Menno gewoon weet waar het ligt.

Op dit forum trapt men nogal makkelijk naar Menno op dezelfde manier als de bewoners dat doen en ik vind het nogal triest...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31925061
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Ht blijft ook leuk wat de bewoners een 'zware bank' vinden.
De zwaarste bank was de Roel, Ralp en Lieske bank (de top 3) en juist die bank was in de ogen van in ieder geval Rob een hele makkelijke bank.
Als bewoner zijnde kun je blijkbaar totaal niet inschatten wie er populair is thuis en wie niet.
Dit had eind december de finale bank moeten zijn .
  donderdag 3 november 2005 @ 12:46:51 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31925066
Tergenovergestelde van Stieren is toch een Waterman?
  donderdag 3 november 2005 @ 12:47:42 #8
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31925089
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dit had eind december de finale bank moeten zijn .
Roel is een luie huigelaar ....leuke finale joh!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31925094
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:

Ook durf ik bijna zeker te beweren dat Menno gewoon weet dat Roel geld heeft verstopt, dat zag je gewoon aan zijn houding en gezichtsuitdrukking toen ze het erover hadden, maar Menno is niet zo'n lul om het te verraden. Het zou me zelfs niets verbazen als Menno gewoon weet waar het ligt.
Dit had ik ook al bedacht! Menno vindt Roel een lul, maar hij gunt hem blijkbaar wèl het geld. Dat is heel sympathiek van hem. Chantal had het bijv. gewoon verraden, dat weet ik zeker.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:48:35 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925110
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

Waarom zou hij geen schijn van kans maken tegen die jankerd en lassie
Ik denk dat die arrogante nepperd, die jankerd en lassie de top 3 zijn op dit moment.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 12:49:28 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31925127
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat die arrogante nepperd, die jankerd en lassie de top 3 zijn op dit moment.
of ze de top 3 zijn weet ik niet... maar ik denk dat bij die bank het lang niet duidelijk zal zien wie er uit moet.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:49:29 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31925128
quote:
Stier-Waterman

Waterman is niet gevoelig genoeg voor de Stier. De idealistische, onafhankelijke Waterman heeft andere prioriteiten, en aandacht geven aan de Stier is komt onderaan zijn lijstje. Bovendien houdt de conservatieve Stier niet van het excentrieke gedrag van de Waterman.
pi_31925129
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hear hear!

Menno is niet meer misselijk dan de andere bewoners maar door zijn liefde voor ingrid krijgt hij klap op klap ...

Alle bewoners kiezen hem als zondebok omdat hij wel bereid is om alles te geven voor die 3,5 ton en hij vergeet daarbij niet de zwakkeren. Niet voor niets probeert hij Lieske en Joost in deze sportopdracht mee te trekken. Iets waarmee hij geen stem kan winnen maar wel een enorm sympathiek en sociaal gebaar, iets waar ik meninge bewoner niet op kan betrappen. Vervolgens is ingrid waar hij blind verliefd op is schijnbaar continu hele lage gemene rotspelletjes met hem aan het spelen.

Menno kwam het huis in en deed wat aan grootspraak ....Roel doet ook vanaf dag 1 niet anders, menno is er nu al een tijdje mee opgehouden en toch nemen mensen Menno kwalijk dat hij zich aan ditzelfde gedrag heeft schuldig gemaakt.

Op dit forum trapt men nogal makkelijk naar Menno op dezelfde manier als de bewoners dat doen en ik vind het nogal triest...
Zo is dat. Ik kan me nog steeds niet ergeren aan Menno. Hoor van alles, maar blijkbaar mis ik zelf steeds de irritante momenten van Menno.
---- gaat winnen
  donderdag 3 november 2005 @ 12:49:33 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925131
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit had ik ook al bedacht! Menno vindt Roel een lul, maar hij gunt hem blijkbaar wèl het geld. Dat is heel sympathiek van hem. Chantal had het bijv. gewoon verraden, dat weet ik zeker.
Denk je dat echt? Denk je niet dat de bewoners deoor hebben als ze dat geld gaan zoeken en vinden, dat ze dan helemaal uitgekotst worden door het publiek? Natuurlijk snappen ze dat ook wel
pi_31925146
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:

Moet ik dit vertalen als Menno, Lieske en Roel?
pi_31925157
Jippie ik ben net onder de douche uit, zet e streams aan want ik denk nog ff lekker naar Menno en Joost luisteren. Zit Chantal dr ineens met Rob op de streams, de nieuwe Jut en Jul op leeftijd...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_31925159
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Denk je niet dat de bewoners deoor hebben als ze dat geld gaan zoeken en vinden, dat ze dan helemaal uitgekotst worden door het publiek? Natuurlijk snappen ze dat ook wel
Natuurlijk snappen ze dat niet. Ze begrijpen zelfs die 49 procent Nee tegen Rob niet. n dan zouden ze dit wel snappen
---- gaat winnen
  donderdag 3 november 2005 @ 12:50:32 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925162
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

of ze de top 3 zijn weet ik niet... maar ik denk dat bij die bank het lang niet duidelijk zal zien wie er uit moet.
Dat denk ik ook inderdaad. Laten we hopen dat het niet tussen die drie zal gaan, want de andere 6 mogen er wat mij betreft heel wat eerder uit
  donderdag 3 november 2005 @ 12:51:24 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31925192
quote:

[..]

Hmz.. als Roel en Menno samen op de bank terecht komen, zou ik het wel een strakke actie vinden als vlak voor de exit Menno dat geld achterover drukt
pi_31925201
quote:

Ja, dat denk ik echt. Ze zijn bar slecht in het inschatten van wat het Nederlands publiek vindt (kijk maar naar wie zij denken dat populair zijn).
  donderdag 3 november 2005 @ 12:51:58 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925204
  donderdag 3 november 2005 @ 12:53:54 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925260
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hmz.. als Roel en Menno samen op de bank terecht komen, zou ik het wel een strakke actie vinden als vlak voor de exit Menno dat geld achterover drukt
Dat mag hij dus niet houden hè. Dan is alleen Roel zijn geld kwijt en heeft Menno dus in feite Roel van 10.000 euro bestolen. Strakke actie inderdaad
pi_31925269
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Roel is een luie huigelaar ....leuke finale joh!
Het huis zit vol met huigelaars.
Laten we de finale overslaan en Lieske de 350.000 euro geven.
Plus een mooi contract voor in de playboy
  donderdag 3 november 2005 @ 12:54:29 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31925273
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet ik dit vertalen als Menno, Lieske en Roel?
  donderdag 3 november 2005 @ 12:55:04 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31925288
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat mag hij dus niet houden hè. Dan is alleen Roel zijn geld kwijt en heeft Menno dus in feite Roel van 10.000 euro bestolen. Strakke actie inderdaad
Dat gesprek van de week zie ik als een verkapte waarschuwing aan Roel.. "naai mij en ik naai jou".. zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')