Nee, inderdaad!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Ht blijft ook leuk wat de bewoners een 'zware bank' vinden.
De zwaarste bank was de Roel, Ralp en Lieske bank (de top 3) en juist die bank was in de ogen van in ieder geval Rob een hele makkelijke bank.
Als bewoner zijnde kun je blijkbaar totaal niet inschatten wie er populair is thuis en wie niet.
Had helemaal vanaf hoe de tv uitzending wordt geknipt en geplakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou wel leuk zijn al Rob maar 1 stem heeft (van menno) en niet op de bank zit. En dat Menno dan op de bank zit met bv Liske en Roel, dan maakt hij geen schijn van kans.
Menno is een mannetje die vroeger op school de hol van de meester likte en die je in de pauze een lekkere beuk voor zn bek er voor zou geven.
Hear hear!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het enige trieste aan Menno vind ik dat liefde blind maakt. Ingrid is voor hem eigenlijk de grootste trut en hij ziet het gewoon niet.
Dit had eind december de finale bank moeten zijn .quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Ht blijft ook leuk wat de bewoners een 'zware bank' vinden.
De zwaarste bank was de Roel, Ralp en Lieske bank (de top 3) en juist die bank was in de ogen van in ieder geval Rob een hele makkelijke bank.
Als bewoner zijnde kun je blijkbaar totaal niet inschatten wie er populair is thuis en wie niet.
Roel is een luie huigelaar ....leuke finale joh!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit had eind december de finale bank moeten zijn .
Dit had ik ook al bedacht! Menno vindt Roel een lul, maar hij gunt hem blijkbaar wèl het geld. Dat is heel sympathiek van hem. Chantal had het bijv. gewoon verraden, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:
Ook durf ik bijna zeker te beweren dat Menno gewoon weet dat Roel geld heeft verstopt, dat zag je gewoon aan zijn houding en gezichtsuitdrukking toen ze het erover hadden, maar Menno is niet zo'n lul om het te verraden. Het zou me zelfs niets verbazen als Menno gewoon weet waar het ligt.
Ik denk dat die arrogante nepperd, die jankerd en lassie de top 3 zijn op dit moment.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen schijn van kans maken tegen die jankerd en lassie
of ze de top 3 zijn weet ik niet... maar ik denk dat bij die bank het lang niet duidelijk zal zien wie er uit moet.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat die arrogante nepperd, die jankerd en lassie de top 3 zijn op dit moment.
quote:Stier-Waterman
Waterman is niet gevoelig genoeg voor de Stier. De idealistische, onafhankelijke Waterman heeft andere prioriteiten, en aandacht geven aan de Stier is komt onderaan zijn lijstje. Bovendien houdt de conservatieve Stier niet van het excentrieke gedrag van de Waterman.
Zo is dat.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hear hear!
Menno is niet meer misselijk dan de andere bewoners maar door zijn liefde voor ingrid krijgt hij klap op klap ...
Alle bewoners kiezen hem als zondebok omdat hij wel bereid is om alles te geven voor die 3,5 ton en hij vergeet daarbij niet de zwakkeren. Niet voor niets probeert hij Lieske en Joost in deze sportopdracht mee te trekken. Iets waarmee hij geen stem kan winnen maar wel een enorm sympathiek en sociaal gebaar, iets waar ik meninge bewoner niet op kan betrappen. Vervolgens is ingrid waar hij blind verliefd op is schijnbaar continu hele lage gemene rotspelletjes met hem aan het spelen.
Menno kwam het huis in en deed wat aan grootspraak ....Roel doet ook vanaf dag 1 niet anders, menno is er nu al een tijdje mee opgehouden en toch nemen mensen Menno kwalijk dat hij zich aan ditzelfde gedrag heeft schuldig gemaakt.
Ook durf ik bijna zeker te beweren dat Menno gewoon weet dat Roel geld heeft verstopt, dat zag je gewoon aan zijn houding en gezichtsuitdrukking toen ze het erover hadden, maar Menno is niet zo'n lul om het te verraden. Het zou me zelfs niets verbazen als Menno gewoon weet waar het ligt.
Op dit forum trapt men nogal makkelijk naar Menno op dezelfde manier als de bewoners dat doen en ik vind het nogal triest...
Denk je dat echt? Denk je niet dat de bewoners deoor hebben als ze dat geld gaan zoeken en vinden, dat ze dan helemaal uitgekotst worden door het publiek? Natuurlijk snappen ze dat ook welquote:Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit had ik ook al bedacht! Menno vindt Roel een lul, maar hij gunt hem blijkbaar wèl het geld. Dat is heel sympathiek van hem. Chantal had het bijv. gewoon verraden, dat weet ik zeker.
Moet ik dit vertalen als Menno, Lieske en Roel?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat die arrogante nepperd, die jankerd en lassie de top 3 zijn op dit moment.
Natuurlijk snappen ze dat niet. Ze begrijpen zelfs die 49 procent Nee tegen Rob niet. n dan zouden ze dit wel snappenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Denk je niet dat de bewoners deoor hebben als ze dat geld gaan zoeken en vinden, dat ze dan helemaal uitgekotst worden door het publiek? Natuurlijk snappen ze dat ook wel
Dat denk ik ook inderdaad. Laten we hopen dat het niet tussen die drie zal gaan, want de andere 6 mogen er wat mij betreft heel wat eerder uitquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
of ze de top 3 zijn weet ik niet... maar ik denk dat bij die bank het lang niet duidelijk zal zien wie er uit moet.
Hmz.. als Roel en Menno samen op de bank terecht komen, zou ik het wel een strakke actie vinden als vlak voor de exit Menno dat geld achterover druktquote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Denk je niet dat de bewoners deoor hebben als ze dat geld gaan zoeken en vinden, dat ze dan helemaal uitgekotst worden door het publiek? Natuurlijk snappen ze dat ook wel
Ja, dat denk ik echt. Ze zijn bar slecht in het inschatten van wat het Nederlands publiek vindt (kijk maar naar wie zij denken dat populair zijn).quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag hij dus niet houden hè. Dan is alleen Roel zijn geld kwijt en heeft Menno dus in feite Roel van 10.000 euro bestolen. Strakke actie inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. als Roel en Menno samen op de bank terecht komen, zou ik het wel een strakke actie vinden als vlak voor de exit Menno dat geld achterover drukt
Het huis zit vol met huigelaars.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is een luie huigelaar ....leuke finale joh!
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ik dit vertalen als Menno, Lieske en Roel?
Dat gesprek van de week zie ik als een verkapte waarschuwing aan Roel.. "naai mij en ik naai jou".. zoietsquote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag hij dus niet houden hè. Dan is alleen Roel zijn geld kwijt en heeft Menno dus in feite Roel van 10.000 euro bestolen. Strakke actie inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |