never!! njet!! jamais!!! nee!!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu kunnen we ons beter richten op
"Robbie is OK"
misschien dat het dan lukt
Avonne, als ik me niet vergis begon jij vorige week met "rob blijft erin", jij hebt de kloon erop gegooid denk ik ...ik ben vrij bijgelovig met nominatiesquote:Op donderdag 3 november 2005 12:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Schaam je zulke woorden te spreken![]()
Al 2 exits stonden in het teken van het glorieuze verlies van Rob
en was het leuk ?
![]()
Rob is er nog steeds![]()
"Robbie is OK"
Was voor Maxime en Mikequote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
knap hoor! k zou het niet kunnen zo
Ben bang dar rob weinig stemmen heeft gehad en dat de meeste stemmen naar menno zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
never!! njet!! jamais!!! nee!!
Rob is niet ok, was niet ok en wordt niet ok![]()
Nou ik ben er ook enorm blij mee, heb hier op me werk nu even niet de kans om de streams te volgenquote:
wat is eeen "kloon"?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Avonne, als ik me niet vergis begon jij vorige week met "rob blijft erin", jij hebt de kloon erop gegooid denk ik ...ik ben vrij bijgelovig met nominaties![]()
Ik ben bang dat je gelijk krijgt.... maa het goede nieuws is wel dat iedereen daar bloednerveus is bij het idee dat ze samen met Menno op de bank zitten... Ze zijn enorm geschrokken van de vorige uitslag...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dar rob weinig stemmen heeft gehad en dat de meeste stemmen naar menno zijn gegaan.
Daar lijkt het wel op dat je dat moet denken. Ik kan er nog pissig om zijn dat die lamlul er nog niet uit is. Wat een enorme brok irritatie is dat toch.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Schaam je zulke woorden te spreken![]()
Al 2 exits stonden in het teken van het glorieuze verlies van Rob
en was het leuk ?
![]()
Rob is er nog steeds![]()
"Robbie is OK"
ik vond lin alleen een centraal figuur als ze gedronken hadquote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
joost; "Rob won van lin en jij van Rob. Dan ben je dus nog populairder dan twee hele centrale figuren"
Ik zit behoorlijk te walgen eigenlijk. Menno straalt nu iets zeer onprettigs uit, is mijn mening.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet zeggen dat het luisteren naar Menno en Joost wel heel vervelend is als Chantal erdoor heen...praat.
Menno voelt zich trouwens heel snel. Joost zegt dat Rob van Lin won en hij won van Rob, dan is hij nog populairder dan twee centrale figuren.
Maar dan gaan ze er vanuit dat Rob en Linda populair waren! Dat is hun éigen idee.
Hoop ik ook maar de ruzie moet wel een paar dagen doorgaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt.... maa het goede nieuws is wel dat iedereen daar bloednerveus is bij het idee dat ze samen met Menno op de bank zitten... Ze zijn enorm geschrokken van de vorige uitslag...
Ik hoop op een stuk of 6 genomineerden, zodat de ruzies kunnen beginnen
Menno komt op mij over als iemand die weet dat hij is uitgekotst door de groep en daarom schijt heeft aan die groep. Daarnaast weet hij dat hij de vorige keer populairder was dan Rob en als hij samen met Rob op de bank komt dan is de kans groot dat hij er zelf gewoon inblijft. Tsja, hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit behoorlijk te walgen eigenlijk. Menno straalt nu iets zeer onprettigs uit, is mijn mening.
Dat zal heel erg liggen aan wie er nog meer op de bank zit.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Menno komt op mij over als iemand die weet dat hij is uitgekotst door de groep en daarom schijt heeft aan die groep. Daarnaast weet hij dat hij de vorige keer populairder was dan Rob en als hij samen met Rob op de bank komt dan is de kans groot dat hij er zelf gewoon inblijft. Tsja, hij heeft wel gelijk.
Hij gaat nu idd puur voor het spel, hij heeft een duidelijke strategie voor ogen. Sinds hij wordt uitgescheten door vrijwel alle bewoners heeft hij ook weinig keus meer.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit behoorlijk te walgen eigenlijk. Menno straalt nu iets zeer onprettigs uit, is mijn mening.
Ik krijg de indruk dat Menno verdomd goed door heeft wat voor achterbakse hufter die josti eigenlijk is en zich daarom nu zo opstelt.... Bovendien is het natuurlijk veel leuker om vol te houden dat het je niet boeit wat de rest van je vindt dan je kwetsbaar op te stellen...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal heel erg liggen aan wie er nog meer op de bank zit.
Maar de hele air die hij nu over zich heeft... een soort van onoverwinnelijk denken te zijn.... spreekt me totaal niet aan.
Ik denk niet dat hij zich onoverwinnelijk in het BB-spel voelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal heel erg liggen aan wie er nog meer op de bank zit.
Maar de hele air die hij nu over zich heeft... een soort van onoverwinnelijk denken te zijn.... spreekt me totaal niet aan.
Ik vind het ook zeker boeiend deze ontwikkeling!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
Hij gaat nu idd puur voor het spel, hij heeft een duidelijke strategie voor ogen. Sinds hij wordt uitgescheten door vrijwel alle bewoners heeft hij ook weinig keus meer.
Ik vind het wel boeiend, dit.![]()
Er zitten twee kanten aan. Het is wel boeiend voor het programma, maar ik vind het negatief voor Menno. Ik vind hem nu een beetje triest overkomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker boeiend deze ontwikkeling!
Eerst zie ik hier mensne klagen dat het zo zoet is in dat huis, dat iedereen iedereen lief vindt en dan is er iemand die eindelijk schijt aan de rest krijgt en dan is het weer niet goed
Helemaal mee eens en daarom mag ik Menno juist wèl.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat hij zich onoverwinnelijk in het BB-spel voelt.
Ik denk wel dat hij vindt dat hij een overwinning op zich zelf heeft gehaald, door deze eenzame periode door te komen. Hij heeft zoiets van "Kom maar op, stelletje lamzwansen, ik ben niet bang voor jullie"
Iemand van 24 iig.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Over wie hadden ze het nu? Dido? (mijn streams vielen stil)
Het enige trieste aan Menno vind ik dat liefde blind maakt. Ingrid is voor hem eigenlijk de grootste trut en hij ziet het gewoon niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Er zitten twee kanten aan. Het is wel boeiend voor het programma, maar ik vind het negatief voor Menno. Ik vind hem nu een beetje triest overkomen.
Heel mooi, dan is die ene stem van Menno tegen rob meer dan genoeg voor het mooie begin van een heerlijke feestweek!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dar rob weinig stemmen heeft gehad en dat de meeste stemmen naar menno zijn gegaan.
Zijn 'het maakt me niets meer uit om op de bank te zitten' en dat soort opmerkingen, geven mij het idee dat hij wel denkt dat hij heel erg ver gaat komen. Dat heeft hij zelfs trouwens ook gezegd gisteren. Zijn overwinning op Rob lijkt voor hem en veel anderen het bewijs te zijn dat hij in ieder geval bij de laatste 3 gaat eindigen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich onoverwinnelijk in het BB-spel voelt.
Ik denk wel dat hij vindt dat hij een overwinning op zich zelf heeft gehaald, door deze eenzame periode door te komen. Hij heeft zoiets van "Kom maar op, stelletje lamzwansen, ik ben niet bang voor jullie"
Ze hadden het over Dido, ze vinden haar een hooghartige kakker..... en dat irriteert zequote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Over wie hadden ze het nu? Dido? (mijn streams vielen stil)
Hangt er af wie er nog meer op de bank komen te zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel mooi, dan is die ene stem van Menno tegen rob meer dan genoeg voor het mooie begin van een heerlijke feestweek!
Moet je zien wat Lieske allemaal gedaan heeft. Ook dat heeft hem niet weerhouden om Lieske af te zeiken tegen een paar mensen. Komt misschien ook omdat hij er zelf niets meer van weet.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze hadden het over Dido, ze vinden haar een hooghartige kakker..... en dat irriteert ze
( ze vergeten voor het gemak dat Dido de kakker wel met emmertjes kots gaat dragen)
De arrogantie begint mij nu ook tegen te staan en dan ga je inderdaad bijna hopen dat hij eruit vliegt.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou wel leuk zijn al Rob maar 1 stem heeft (van menno) en niet op de bank zit. En dat Menno dan op de bank zit met bv Liske en Roel, dan maakt hij geen schijn van kans.
Waarom zou hij geen schijn van kans maken tegen die jankerd en lassiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou wel leuk zijn al Rob maar 1 stem heeft (van menno) en niet op de bank zit. En dat Menno dan op de bank zit met bv Liske en Roel, dan maakt hij geen schijn van kans.
Menno is een mannetje die vroeger op school de hol van de meester likte en die je in de pauze een lekkere beuk voor zn bek er voor zou geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |