mja... dat geldt ook voor Chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Degene die op ingrid stemt, stemt haar er ook gelijk uit....wel komisch![]()
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft niet op Lieske gestemd. Ze zei dat ze in de dbk veel te hard was geweest over de nominatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat over Lieske zou doen, dus ik denk dat ze Menno heeft gekozen.
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
kut... mijn pc is stuk...
Volume vol open.. chantal in beeld en geen geroddeldat kan niet
kloptquote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?
eentje met gnagnagna erop?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
kut... mijn pc is stuk...
Volume vol open.. chantal in beeld en geen geroddeldat kan niet
Dat dan weer wel ja, hoewel ik het zelf niet gehoord heb. De rest van dat verhelderende gesprek wel trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?
Dan zegt mijn gevoel Chantal.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik denk ook niet dat Dido op Lieske heeft gestemd en ook niet op Menno , want beide worden niet boos op de mensen die hun nomineren ... Menno gaat er gewoon vanuit dat hij op de bank komt alleen is hij benieuwd met hoeveel stemmen en Lieske heb ik ook nog boos zien worden om een nominatie die heeft ook zoiets van "Kom maarrrrrr ...."
Ik twijfel tussen 3 personen die evt. heel erg boos kunnen worden : Roel , Chantal en Ingrid ....
welja.. ik heb pas een GNAGNAFORCE 7800 videokaart aangeschaft.. ik blijf bezig zoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, hoewel ik het zelf niet gehoord heb. De rest van dat verhelderende gesprek wel trouwens.
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Chantal eerder vandaag zeggen, dat ze zeker wist dat ze 1 stem had. Ze zei helaas niet bij van wie.
Roel heeft net uitleg gekregen hoe de wasmachine werkt....
Zolang chantal in het huis zit is het wel lekker rustig.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
welja.. ik heb pas een GNAGNAFORCE 7800 videokaart aangeschaft.. ik blijf bezig zo
hoe heeft ie dat dan al die weken heirvoor gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Chantal eerder vandaag zeggen, dat ze zeker wist dat ze 1 stem had. Ze zei helaas niet bij van wie.
Roel heeft net uitleg gekregen hoe de wasmachine werkt....
gooide zijn kleren bij die van didoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoe heeft ie dat dan al die weken heirvoor gedaan
liet ie dido voor zich wassen oid?
voiglens mij niet, dido heeftt alleen een keer op ingrid gestemd. en ingrid heeft al vaker aan revange stemmen gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Ingrid ook al eens op Dido gestemd?
En weet Dido dat?
Ben het op zich met je eens, denk alleen dat Roel wederom op Joost heeft gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef lovebear het volgende:
Denk eerderdat t lijstje er zo uitziet.
Nathalie-Lieske
Chantal -Menno
Lieske-Chantal
Menno-Rob
Joost-Roel
Roel-Menno
Dido-Chantal
Rob-Menno
Dus dan zou t kunnen dat dan Rob Menno Lieske Chantal en Roel op de bank komen
Ja. Waarbij de nuance dat het weliswaar "achter haar rug om" was, maar dat dit direct volgde op een opmerking die Lieske haar toevoegde vlak voordat laatstgenoemde de slaapkamer uitliep.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |