De kans dat ze dat doet wordt natuurlijk groter als ze die 350.000 NIET wintquote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het huis zit vol met huigelaars.
Laten we de finale overslaan en Lieske de 350.000 euro geven.
Plus een mooi contract voor in de playboy
Laat het maar gebeuren hou wel van een beetje actiequote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat gesprek van de week zie ik als een verkapte waarschuwing aan Roel.. "naai mij en ik naai jou".. zoiets
Er was al eens eerder geld verstopt in het huis, zodoende kwamen ze op dit onderwerp.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat gesprek van de week zie ik als een verkapte waarschuwing aan Roel.. "naai mij en ik naai jou".. zoiets
Ik denk dat lieske het niet om het geld doet.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kans dat ze dat doet wordt natuurlijk groter als ze die 350.000 NIET wint
Denk ik ook Gert. En Menno beseft ook dat je een ander naait als je het geld pakt en dat dat dus niet slim is.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was al eens eerder geld verstopt in het huis, zodoende kwamen ze op dit onderwerp.
Volgens mij weet Menno van niets, en was het dus ook geen 'slim' dreigement of zo.
Joost heeft net gezegd dat ze al lang weten dat Roel geld heeft. Dat is al meerdere keren over het hek geroepen. Ze weten dat hij 500 euro per sigaret heeft gekregen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was al eens eerder geld verstopt in het huis, zodoende kwamen ze op dit onderwerp.
Volgens mij weet Menno van niets, en was het dus ook geen 'slim' dreigement of zo.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Gert het volgende:
"Kippok deerst kea."
Ingrid die zegt: een kippenhok de eerste keer
Zo zag ik het eigenlijk ook...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:03 schreef Utwodublin het volgende:
Kort geheugen die gast, vorige week ging ie nog op zijn bek
Dus is ze niet zo slim, maar kan ze goed info stampen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Lieske legt aan Rob uit dat ze het VWO zonder moeite heeft gehaald, maar op universitair niveau vastloopt.
Ze kan goed uit boeken leren, maar weet de kern er niet uit te halen. Ze leert gewoon alles wat in dat boek staat, en dat gaat mis op de uni.
Grappig, dat je deze eigenschap ook terugziet in haar manier van praten. Ze komt niet tot de kern, maar begint te vertellen, inclusief allerlei onbeduidende details.
idd, sterker, ik zou zijn geld jatten, Dido neuken en zijn kleren over de schutting gooien en zorgen dat de roddel door het huis zou gaan dat roel homo is.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hmz.. als Roel en Menno samen op de bank terecht komen, zou ik het wel een strakke actie vinden als vlak voor de exit Menno dat geld achterover drukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |