Is hij weer lui?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Roel eigenlijk al getraind vandaag?
Ik hoor hem alleen maar zeuren over spierpijn en over brak zijn.
Dido begint ook zelf mensen te irriteren. Joost en Menno vanmorgen al en volgens mij is Lieske ook al niet meer vol lof over Dido. Langzaamm aar zeker begint het te komen dusquote:Op donderdag 3 november 2005 13:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zijn Dido en Nathalie duidelijk niet meer gecharmeerd van Ingrid en Lieske.
Jammer dat Roel er bij kwam zitten. Het gesprek viel dood toen.
Lieske komt me wat te onzeker over.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ze is absoluut niet dom, maar zeker niet the sharpest tool in the shed, zeg maar
Zie je vaak zat, ook op het VWO dus, hoge cijfers scoren maar echt zélf nadenken, ho maar.
Argumenten altijd uit tweede of derde hand, maar zelf iets onderbouwen, dan gaan ze voor schut.
Zodra je echt een discussie met ze aangaat, en de geleende argumenten op zijn, haken ze af
Is de vraag of ik jouw wel als lid wil hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan blijven promoten wat je wil maar ik ga echt geen lid worden van jullie blasfemistische Lieske-clubje!
één stem kan al genoeg zijn om haar op de bank te krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Glipt Chantal nou echt door alles heen of zijn er ook al mensen die zich aan haar ergeren?
Ze heeft haar strategische praatje wekelijks met iedereen, dus daarom zal het voorlopig nog wel goed blijven gaan met haar
Ik zal er ook niet van staan te kijken als Lieske Dido heeft genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido begint ook zelf mensen te irriteren. Joost en Menno vanmorgen al en volgens mij is Lieske ook al niet meer vol lof over Dido. Langzaamm aar zeker begint het te komen dus
Denk eerder dat Lieske Chantal heeft genomineerdquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet van staan te kijken als Lieske Dido heeft genomineerd.
ze weet ook niet wat de staten-generaal zijn... of wie Mao was....quote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Gert het volgende:
Weet Dido niet eens hoe zalm smaakt?
Wat heeft ze toch vreemde lacunes in haar ontwikkeling..
Ik hoop het niet. Ik hoop dat ze Nathalie heeft genomineerd, maar dat zal wel niet. Naat is namelijk veel erger volgens mij. Toen Dido laatst in bed 1 negatief ding zei over Lieske, ging Naat meteen helemaal los, alsof ze opgelucht was dat ze éindelijk haar hart eens kon luchten over die verschrikkelijke Lieske die iedereen met haar oefeningen in de kamer maar wat loopt op te geilen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet van staan te kijken als Lieske Dido heeft genomineerd.
Zo verbaas ik me er nog steeds over dat het merendeel in dat huis niet eens wist wie Mao was.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Gert het volgende:
Weet Dido niet eens hoe zalm smaakt?
Wat heeft ze toch vreemde lacunes in haar ontwikkeling..
Ze heeft een week geleden gezegd dat ze dat niet weer zou doen. Maar wie weetquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk eerder dat Lieske Chantal heeft genomineerd
Jij begrijpt het. Idd nix mis met een cliche af en toe. Die heb je ook nodig, maar een gesprek wat van de ene cliche naar de ander gaat, daar kun je niets mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, maar om de "levenswijsheden" die Rob uit zijn mouw schudt nou als een "mooi en verstandig gesprek" te kenschetsen, nee dat gaat me te ver.
Ik zeg niet dat het allemaal onzin is, wat Rob beweerde. Maar in een 'mooi gesprek' moeten persoonlijke tinten zitten, vind ik, en wat Rob tegen Lieske zei, kun je tegen iederéén van haar leeftijd zeggen. En dit heeft ze ongetwijfeld ook al vaker gehoord, bijvoorbeeld van een meneer of mevrouw in de trein die om een praatje verlegen zat.
We blijven hopen,Misschien wil ze wel niet laten doorschemeren op wie ze gestemt heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft een week geleden gezegd dat ze dat niet weer zou doen. Maar wie weet
Zou leuk zijn en dat ze gelijk met deze ene stem op de bank komt.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze had tegen Menno gezegd dat ze niet de gemakkelijkste had genomineerd en voor haar is Chantal natuurlijk makkelijk. Ze hoeft het alleen maar op het leeftijdsverschil te gooien.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mijne ookquote:Op donderdag 3 november 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou leuk zijn en dat ze gelijk met deze ene stem op de bank komt.
Dan kan lieske en mijn dag niet meer stuk
Je vergeet nog de concorde.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze weet ook niet wat de staten-generaal zijn... of wie Mao was....
ik begin me langzaam aan af te vragen wat ze wel weet
Op wie heeft Lieske tot zover gestemd eigenlijk. Laatste keer op chantal, maar die keren ervoor?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou leuk zijn en dat ze gelijk met deze ene stem op de bank komt.
Dan kan lieske en mijn dag niet meer stuk
gelukkig wel anders zou het helemaal een saaie bedoening worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
We blijven hopen,Misschien wil ze wel niet laten doorschemeren op wie ze gestemt heb.
Ja iedereen regeert zo achterlijk als ze weten,Wie er op ze gestemt heeft.
Uhuh, het is dan ook de vraag wat gesprekken met Rob überhaupt voor nut hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:49 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Idd nix mis met een cliche af en toe. Die heb je ook nodig, maar een gesprek wat van de ene cliche naar de ander gaat, daar kun je niets mee.
dacht ralphquote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op wie heeft Lieske tot zover gestemd eigenlijk. Laatste keer op chantal, maar die keren ervoor?
We zien t gelukkig vanaaf,Blijf op Chantal hopenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze had tegen Menno gezegd dat ze niet de gemakkelijkste had genomineerd en voor haar is Chantal natuurlijk makkelijk. Ze hoeft het alleen maar op het leeftijdsverschil te gooien.
Vandaar dat ik gok op Dido.
In het begin op Ralph, later op Linda. Beide zijn eruit gevlogen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Op wie heeft Lieske tot zover gestemd eigenlijk. Laatste keer op chantal, maar die keren ervoor?
Nada nikkes, helemaal niets.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, het is dan ook de vraag wat gesprekken met Rob überhaupt voor nut hebben.![]()
Ja wij vinden het leuk,Maar we weten niet hoe Lieske denkt.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig wel anders zou het helemaal een saaie bedoening worden.
Oke, ik dacht dat ze met haar nominaties iedere keer dicht bij de publieke opinie zat.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin op Ralph, later op Linda. Beide zijn eruit gevlogen.
Lieske heeft dus De Stem Des Doods!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin op Ralph, later op Linda. Beide zijn eruit gevlogen.
Dat is toch Dido: als enige op Rikkert stemmen en die ging eruit, later als enige op Linda en die vloog ook het huis uit?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft dus De Stem Des Doods!
Dat betekent weinig goeds voor Dido.![]()
Dido was in het begin de stem des doods. Ze had zowel Rikkert als Linda genomineerd (Rikkert zelfs met 1 stemquote:Op donderdag 3 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske heeft dus De Stem Des Doods!
Dat betekent weinig goeds voor Dido.![]()
Als ze op dido zou heben gestemd dat moet het wel gaan om het feestje van dinsdag.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja wij vinden het leuk,Maar we weten niet hoe Lieske denkt.
Niet als enige. Lieske heeft toen ook op Linda gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat is toch Dido: als enige op Rikkert stemmen en die ging eruit, later als enige op Linda en die vloog ook het huis uit?
Zou lieske vandaag nog op de bank terecht komen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was in het begin de stem des doods. Ze had zowel Rikkert als Ralph genomineerd (Rikkert zelfs met 1 stem) Lieske heeft nu ook 2 exits 'op haar geweten'
Ze weet heel veel van cosmeticaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze weet ook niet wat de staten-generaal zijn... of wie Mao was....
ik begin me langzaam aan af te vragen wat ze wel weet
Dido heeft niet op Lieske gestemd. Ze zei dat ze in de dbk veel te hard was geweest over de nominatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat over Lieske zou doen, dus ik denk dat ze Menno heeft gekozen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:00 schreef Utwodublin het volgende:
Dus kortom, als Lieske op Dido heeft gestemd, en Dido op Lieske, zijn er twee *stemmen* des doods.
of chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft niet op Lieske gestemd. Ze zei dat ze in de dbk veel te hard was geweest over de nominatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat over Lieske zou doen, dus ik denk dat ze Menno heeft gekozen.
1 stem kan genoeg zijn. En ik denk dat Nathalie Lieske heeft genomineerd. En ik hoop ECHT dat dat andersom ook het geval isquote:Op donderdag 3 november 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou lieske vandaag nog op de bank terecht komen.
Ik weet het niet![]()
![]()
Denk niet voor t feestje.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ze op dido zou heben gestemd dat moet het wel gaan om het feestje van dinsdag.
Of ze heeft op Lieske gestemd vanwege het gemiep over haar huid, en daarbij opgeteld het feit dat ze wat dat betreft goed advies volslagen negeert.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft niet op Lieske gestemd. Ze zei dat ze in de dbk veel te hard was geweest over de nominatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat over Lieske zou doen, dus ik denk dat ze Menno heeft gekozen.
Ben realist geen homoquote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel met een Menno t-shirt lopen
Dat is dus precies de reden waarom ik denk dat ze juist NIET op Menno heeft gestemd, maar op iemand waar ze normaal gesproken redelijk of misschien zelfs goed mee omgaat/omging, vooral met de opmerking erbij dat die persoon haar nooit meer aardig zou vinden ... Ingrid? Lieske?misschien wel Chantal?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Degene die op ingrid stemt, stemt haar er ook gelijk uit....wel komischquote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden waarom ik denk dat ze juist NIET op Menno heeft gestemd, maar op iemand waar ze normaal gesproken redelijk of misschien zelfs goed mee omgaat/omging, vooral met de opmerking erbij dat die persoon haar nooit meer aardig zou vinden ... Ingrid? Lieske?misschien wel Chantal?
Meestal trekt Dido wel haar eigen plan. Die hobbelt niet snel achter de meute aan. Daarom zal het weer verrassend zijn wat ze stemt. Helemaal mooi zou zijn dat ze op Rob heeft gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden waarom ik denk dat ze juist NIET op Menno heeft gestemd, maar op iemand waar ze normaal gesproken redelijk of misschien zelfs goed mee omgaat/omging, vooral met de opmerking erbij dat die persoon haar nooit meer aardig zou vinden ... Ingrid? Lieske?misschien wel Chantal?
mja... dat geldt ook voor Chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Degene die op ingrid stemt, stemt haar er ook gelijk uit....wel komisch![]()
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
kut... mijn pc is stuk...
Volume vol open.. chantal in beeld en geen geroddeldat kan niet
kloptquote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?
eentje met gnagnagna erop?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
kut... mijn pc is stuk...
Volume vol open.. chantal in beeld en geen geroddeldat kan niet
Dat dan weer wel ja, hoewel ik het zelf niet gehoord heb. De rest van dat verhelderende gesprek wel trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar had Dido van de week achter Lieske rug haar niet uitgemaakt voor : vuil teringwijf?
Dan zegt mijn gevoel Chantal.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik denk ook niet dat Dido op Lieske heeft gestemd en ook niet op Menno , want beide worden niet boos op de mensen die hun nomineren ... Menno gaat er gewoon vanuit dat hij op de bank komt alleen is hij benieuwd met hoeveel stemmen en Lieske heb ik ook nog boos zien worden om een nominatie die heeft ook zoiets van "Kom maarrrrrr ...."
Ik twijfel tussen 3 personen die evt. heel erg boos kunnen worden : Roel , Chantal en Ingrid ....
welja.. ik heb pas een GNAGNAFORCE 7800 videokaart aangeschaft.. ik blijf bezig zoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt een nieuwe geluidskaart kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, hoewel ik het zelf niet gehoord heb. De rest van dat verhelderende gesprek wel trouwens.
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Chantal eerder vandaag zeggen, dat ze zeker wist dat ze 1 stem had. Ze zei helaas niet bij van wie.
Roel heeft net uitleg gekregen hoe de wasmachine werkt....
Zolang chantal in het huis zit is het wel lekker rustig.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
welja.. ik heb pas een GNAGNAFORCE 7800 videokaart aangeschaft.. ik blijf bezig zo
hoe heeft ie dat dan al die weken heirvoor gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde Chantal eerder vandaag zeggen, dat ze zeker wist dat ze 1 stem had. Ze zei helaas niet bij van wie.
Roel heeft net uitleg gekregen hoe de wasmachine werkt....
gooide zijn kleren bij die van didoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoe heeft ie dat dan al die weken heirvoor gedaan
liet ie dido voor zich wassen oid?
voiglens mij niet, dido heeftt alleen een keer op ingrid gestemd. en ingrid heeft al vaker aan revange stemmen gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:15 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Ingrid ook al eens op Dido gestemd?
En weet Dido dat?
Ben het op zich met je eens, denk alleen dat Roel wederom op Joost heeft gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef lovebear het volgende:
Denk eerderdat t lijstje er zo uitziet.
Nathalie-Lieske
Chantal -Menno
Lieske-Chantal
Menno-Rob
Joost-Roel
Roel-Menno
Dido-Chantal
Rob-Menno
Dus dan zou t kunnen dat dan Rob Menno Lieske Chantal en Roel op de bank komen
Ja. Waarbij de nuance dat het weliswaar "achter haar rug om" was, maar dat dit direct volgde op een opmerking die Lieske haar toevoegde vlak voordat laatstgenoemde de slaapkamer uitliep.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
ingrid-menno vergeet je !quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef lovebear het volgende:
Nathalie-Lieske
Chantal -Menno
Lieske-Chantal
Menno-Rob
Joost-Roel
Roel-Menno
Dido-Chantal
Rob-Menno
ben ik het mee eensquote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef lovebear het volgende:
Nathalie-Lieske
Chantal -Menno
Lieske-Chantal
Menno-Rob
Joost-Roel
Roel-Menno
Dido-Chantal
Rob-Menno
Dan krijg je :quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, denk alleen dat Roel wederom op Joost heeft gestemd.
stiekum hoop ik dat echt iedereen op menno heeft gestemd...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je :
Menno Chantal Rob Roel Lieske en Joost op de bank
Dan gaat het plannetje om een lover in het huis te halen voor Chantal dus mislukken want dan is ze over 7 dagen exit.. Of ze moeten die er vanavond al in gooien, maar ik denk het niet aangezien ze nog steeds oproepen doen in het programma.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:20 schreef lovebear het volgende:
Ik denk niet dat Ingrid op Menno stemt. Dat heeft ze nog nooit gedaan en zij wil hem achter de hand houden, denk ikquote:
droomscenario: Iedereen stemde op Menno. Daardoor concludeert BB dat er een stemafspraak is gemaakt en is iedereen behalve menno genomineerdquote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
stiekum hoop ik dat echt iedereen op menno heeft gestemd...
dan weet Menno eindelijk eens wat hij aan Joost en Ingrid heeft!
Lieske weet dat alleen niet van Dido, dus ik denk niet dat die ooit Dido zou nomineren. Ik denk trouwens ook niet dat Dido Lieske heeft genomineerd. Beide stemmen op Menno denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
Ik heb dus door die vreemde aanvaring tussen Lieske en Dido, het idee dat beiden op elkaar stemmen.
Anyway, hier staat mijn nominatie-lijstje en die van veel anderen: Het BB5 Nominatiespel II
Kost zeker geld, dan zou ik 't namelijk ineens wel begrijpen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat het plannetje om een lover in het huis te halen voor Chantal dus mislukken want dan is ze over 7 dagen exit.. Of ze moeten die er vanavond al in gooien, maar ik denk het niet aangezien ze nog steeds oproepen doen in het programma.
Oja vergeet ingrid helemaal die zal denk ik niet op Menno hebben gestemt hoor.quote:
dat zei ik dus gisteren ook al ...het perfecte scenarioquote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
droomscenario: Iedereen stemde op Menno. Daardoor concludeert BB dat er een stemafspraak is gemaakt en is iedereen behalve menno genomineerd
dat zal helemaal lachen zijn, dan zorgt BB er helemaal voor dat menno buiten de groep zetquote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
droomscenario: Iedereen stemde op Menno. Daardoor concludeert BB dat er een stemafspraak is gemaakt en is iedereen behalve menno genomineerd
Je weet niet kan, Raar lopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat het plannetje om een lover in het huis te halen voor Chantal dus mislukken want dan is ze over 7 dagen exit.. Of ze moeten die er vanavond al in gooien, maar ik denk het niet aangezien ze nog steeds oproepen doen in het programma.
BB heeft alles op band en weten dus ook dat er geen stemafspraken zijn gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
rob moet blijvenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Nee Joost, we gunnen het Rob niet om een keer niet op de bank te komen. Rob had namelijk al uit het huis moeten zijn en dat moet over 7 dagen dan maar alsnog plaatsvinden.
Waarom zat er gisteren in het programma dan nog een oproep voor mannen voor Chantal??quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef Ferdii het volgende:
en ik denk dat er wel een lover voor chantal in het huis komt vanavond, wat moet er anders in de liveuitzending gebeuren naast de nominaties?
Welke man wil er nou wat met Chantal als hij weet dat ze zo'n roddeltante is?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zat er gisteren in het programma dan nog een oproep voor mannen voor Chantal??
volgens mij was het er een klein vals ondertoontje, omdat Rob zei "er is geen klootzak in dit huis"quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Er is niemand aan het stoken in het huis, volgens Joost.
(iedereen ziet Chantal over het hoofd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |