quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef cerror het volgende:
Jouw domheid is statisch en onze ergenis is dynamisch.
Omdat managers als ze zulke termen gebruiken nóg interessanter lijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef dane het volgende:
Waarom is facility management geen statisch maar een dynamisch begrip?
Omdat FM van dag tot dag kan veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef dane het volgende:
Waarom is facility management geen statisch maar een dynamisch begrip?
nee, je vergeet toiletten verschonenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Trouwens, facility management, dat is toch gewoon de koffieautomaat en het pleepapier enzo?
Dat was 'm... danku!!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Omdat FM van dag tot dag kan veranderen.
Slecht voorbeeld, ik ben achter het antwoord dus dat houdt een verandering in = dynamisch. Jouw ergenis blijft waarschijnlijk nog steeds aanwezig, zonder verandering = statischquote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef cerror het volgende:
Jouw domheid is statisch en onze ergenis is dynamisch.
Best een aardig voorbeeld, want het onderwerp van mijn ergernis verandert toch van dag tot dag, terwijl een gebrek aan intelligentie grotendeels genetisch bepaald is.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef dane het volgende:
Slecht voorbeeld, ik ben achter het antwoord dus dat houdt een verandering in = dynamisch. Jouw ergenis blijft waarschijnlijk nog steeds aanwezig, zonder verandering = statisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |