Heitinga nog niet, vind ik. Galįsek al ruim een jaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pfff, hou op. Bedanken voor bewezen diensten en lozen deze winterstop. Hetzelfde geldt voor Heitinga bij het eerste de beste aannemelijke bod.
volgens mij is dat onmogelijk door het onderling resultaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef twi het volgende:
Jammer, anders had de eerste plek er zelfs nog in gezeten
Arsenal-Ajax moet nog gespeeld worden, dus had wel gekund. Nu doet de wedstrijd nergens meer toe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
volgens mij is dat onmogelijk door het onderling resultaat?
Klopt. Ik denk dat arsenal gewoon gaat winnen. Volgens mij willen ze best wel maximaal punten uit de poule halen al is het alleen al voor het moraalquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Arsenal-Ajax moet nog gespeeld worden, dus had wel gekund. Nu doet de wedstrijd nergens meer toe.
Ik zeg toch ook dat het mogelijk is, niet dat het realistisch isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
volgens mij is dat onmogelijk door het onderling resultaat?
In het slechtste geval zou Ajax dan 3x moeten scoren op Highbury.
Dat lukt ze tegen de gemiddelde ere divisie club niet eens![]()
Mazzel inderdaad dat dat doelpunt van Thun ten onrechte werd afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
In de allerlaagste versnelling een 0-1 overwinning.
Wel met geluk want een doelpunt van Thun werd onterecht afgekeurd,maar och,I don't give a shit
De derde plaats van Thun is toch ietwat verrassend.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:43 schreef okee6 het volgende:
Weinig verrassende ontknoping hier. Of het moest zijn dat Arsenal vanavond een punt aan Ajax laat
ja, inderdaad, dat kost me weer een wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef gras het volgende:
Welke winterstop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |