quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef super-muffin het volgende:
kut ik ben ne t in de sloot gevallen kanker.
zinloos uitgaansgeweldquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef super-muffin het volgende:
En dat al om 0038 prutserquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil 'm wel overkopen voor 10 euro.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga het proberen. Anders heb ik een exuus om een iPod video te kopen.
En het scherm van mn telefoon doet het wel, maar wel met allemaal bewegende verticale strepen.
voor een nanoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef super-muffin het volgende:
Nee ik probeer em eerst te fixen op een of andere manier.
Als dat niet lukt mag je em overkopen voor 303 euro?
Geen idee , "Het ik loop mee met iedereen omdat dat hip is ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wil iemand nog zo'n kut iPod eigenlijk?vol met krassen, en je wordt gewoon doodgestoken om dat ding
Nergens voor nodig
Of zitten jullie allemaal geregeld 60 uur in de trein dat dat handiger is dan een MP13-in-een-dozijn-trashding van een tientje?
Je heb een Brommobielquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb niet eens een fiets
En nu weet ik waarom
Jij zoekt een mobiel voo je jackass-grappen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je heb een Brommobiel?
Je bent tenslotte ook al best oud
Eg wel, wat dacht je van blokkerende remmen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:47 schreef Steve-O het volgende:
Als je op je stang valt ligt dat toch aan jou en niet aan je fiets
Okay, als je me op die 303 een korting van 293 euro geeft is het goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef super-muffin het volgende:
Nee ik probeer em eerst te fixen op een of andere manier.
Als dat niet lukt mag je em overkopen voor 303 euro?
Mijn vorige flashplayer deed het een uur of 6.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Geqxon het volgende:
42 uur is voor Flashplayer redelijk cool ja
Normaal is het ongeveer 30 uur
1 of 2 jaar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:40 schreef Skv het volgende:
Haal een k750i ofzo. 20 euro per maand kwijt, één jaar abo.
Hoef je ook geen iPod video ofzo meer te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |