la maar, zie het FB alquote:Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
Hoe ziet dat kapsel van Mel eruit dan?
ja hoor, n00bquote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef Skv het volgende:
Ik was ook al een SC aan het maken.
Laat dan gewoon SlowChat staan, ipv nu SC
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 1quote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook een sinterklaas icoon!
Goed ideequote:Op donderdag 3 november 2005 10:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 1
Mnee, hij is namelijk wel een slowchatter, maar geen actieve slowchatter. Vandaar dat er een streep doorheen gekruist staatquote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef Silmarwen het volgende:
Is Tonks doorstrepen nou niet een beetje kinderachtig, zeker nu hij gebanned is. Haal hem dan uit het lijstje zeg.
Jeez wat een kleuters
En dat je nu dozenschuiver bentquote:Op donderdag 3 november 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
soms ben ik best blij dat ik gestopt ben met m'n studie
Hep jij ff vuu-âh?quote:
Kloptquote:Op donderdag 3 november 2005 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Steve, het enige argument dat jij tegen een iPod hebt is iTunes
Wat is hier mis mee
Gebruik het op meerde pc's jaquote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij ben je in de war met Sonicstage van Sony oid
Mits je het op 1 computer gebruikt werkt iTunes beter dan mass-storage. Wil je het op meerdere computer gebruiken, dan kun je idd beter voor een speler met mass-storage gaan.
ID3-tags en mass-storage gaan gewoon niet goed samen..
Heb ik lekker nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 06:11 schreef melanie_the_miss het volgende:Goedenmorgen, oeeeeeeee tentames spannend
!! [afbeelding][afbeelding]
Dat kun je hier plaatsen: Goede koptelefoon?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er een Topic over hoofdtelefoons?
Wat zijn op dit moment de beste oordopjes voor +- ¤50,-?
Fisheye lenzen zijn kick.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb een leuke nieuwe fiheye lens waarmee ik vanochtend naar mn werk gelopen ben
http://www.pbase.com/dr_flash/peleng
die van mij kan je ook met Nikon mount krijgen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fisheye lenzen zijn kick.
Heb er nog geen 1 kunnen vinden voor mijn F55
Google is je sletjequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Fisheye lenzen zijn kick.
Heb er nog geen 1 kunnen vinden voor mijn F55
dit is een fisheye CONVERTER, geen lensquote:A LENS IS REQUIRED TO USE THIS PRODUCT
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Remzz!
Lang niet gezienWe hebben je gemist
Mwoa... het is iig een erg leuk lensje om mee bezig te zijnquote:
Nee, ik kan het ookwel zonder antwoorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |