StefanP | donderdag 3 november 2005 @ 05:20 |
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe hard moet je dan wel niet rijden? | |
Tique3 | donderdag 3 november 2005 @ 06:16 |
Ik denk zo'n 300 en dan moet je flink plezier hebben met een boom of gaan tollen.. | |
moemoe | donderdag 3 november 2005 @ 06:20 |
Wat een narigheid op dit tijdstip ![]() | |
Nembrionic | donderdag 3 november 2005 @ 06:21 |
En waaruit wordt opgemaakt dat het een Enzo is? | |
S1nn3rz | donderdag 3 november 2005 @ 06:34 |
quote:Onderste foto ![]() Ik zie net wat groene lapjes liggen, daar zullen de mensenresten wel onder liggen ![]() ![]() | |
pc-fr34k | donderdag 3 november 2005 @ 06:38 |
Zo'n plattelandsweggetje nodigt natuurlijk uit om hard te gaan rijden, en als je niet kan rijden moet je dat niet doen. ZOizo niet, want je hebt niet in de hand wat anderen doen. | |
Nembrionic | donderdag 3 november 2005 @ 06:39 |
Op foto 1 ligt onderop een blikje Heineken ![]() | |
pc-fr34k | donderdag 3 november 2005 @ 06:40 |
quote:We hebben dus het feit dat er niet gereden kon worden, nu weten ze ookal niet wat voor bier ze moeten drinken. ![]() | |
Stievus | donderdag 3 november 2005 @ 07:07 |
auch.. mr bean zeker weer. vond zijn mc laren f1 niet genoeg ![]() | |
renz0r | donderdag 3 november 2005 @ 07:28 |
R.I.P ![]() | |
Mukie | donderdag 3 november 2005 @ 07:35 |
wtf ![]() damn ![]() | |
Flyingdutchman | donderdag 3 november 2005 @ 07:42 |
Hard naar huis.....hard voor thuis ![]() | |
WhiteAssNigga | donderdag 3 november 2005 @ 07:44 |
Scheelt weer, weer zo'n lelijk ding minder... | |
vosss | donderdag 3 november 2005 @ 07:45 |
2de foto, gratis reclame voor Cornate d'Adda ![]() | |
Mukie | donderdag 3 november 2005 @ 07:46 |
quote:Dan weet je iig wel dat je in 1 keer kapot blijft ipv met een gebroken rug achterblijven als kasplantje. | |
Pikkebaas | donderdag 3 november 2005 @ 07:49 |
RIP voor de nabestaanden ![]() | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 08:33 |
En iedereen maar zeuren over die Landwind ![]() | |
R-Alph | donderdag 3 november 2005 @ 09:06 |
Bandwidth exceeded ![]() | |
blieblie | donderdag 3 november 2005 @ 09:15 |
Heeft iemand ergens de foto's nog en kan deze die foto's ergens anders hosten? ![]() | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 09:22 |
De foto's kun je gewoon achter de link vinden... Alleen direct doorlinken van fok werkt niet... Snelkoppeling kopieren en in nieuw venster plakken... | |
goldhorn | donderdag 3 november 2005 @ 09:39 |
vanwege bandwidth exceeded problemen bij de pics van de TS, hierbij nogmaals de foto's:![]() ![]() ![]() ![]() Is inderdaad toch best wel heftig gegaan.... Ergens een paaltje ofzo tegengekomen? | |
MouseOver | donderdag 3 november 2005 @ 09:44 |
quote:Waarschijnlijk.. ik mis ook nog wat stukjes auto, evenals wat stukjes bestuurder. Die zul je wel bij de oorzaak van het ongeluk terug kunnen vinden. | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 09:47 |
Groene lakentjes op een wegdek doen niet veel goeds vermoeden... ![]() | |
Chokeme | donderdag 3 november 2005 @ 09:52 |
quote:Er is iig ook een andere auto bij betrokken. Die band op de 2e foto van onder is niet van een Enzo. ZOnde trouwens van die bak en onvoorstelbaar hoe zo'n ding als een papiertje in 2en gescheurd wordt ![]() | |
goldhorn | donderdag 3 november 2005 @ 09:53 |
als dat groene lakentje op foto 1 alles is wat er over is van de bestuurder, dan doet het inderdaad niet veel goeds vermoeden.... | |
pc-fr34k | donderdag 3 november 2005 @ 10:08 |
Je hebt geen bandwith meer TS. ![]() | |
heijx | donderdag 3 november 2005 @ 10:17 |
quote:Dat is een plaats bij Milaan in Italië. ![]() Cornate En Berlinguer naar wie die straat vernoemd is, was een communistische politicus uit de jaren 60/70. | |
Lucille | donderdag 3 november 2005 @ 10:18 |
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken ![]() ![]() | |
Nembrionic | donderdag 3 november 2005 @ 10:21 |
quote:Ja maar...scherven brengen toch geluk? ![]() | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 10:30 |
slappezooi dat carbon ![]() ben toch benieuwd hoe de bestuurder dat voor elkaar heeft kregen, is namelijk een kaarsrechte weg. | |
MouseOver | donderdag 3 november 2005 @ 10:32 |
quote:offtopic: heb je iets met italie? Weet je toevallig een italiaans foklike iets? | |
peacetaker | donderdag 3 november 2005 @ 10:41 |
woohoo splatter bonus ![]() wel zonde van die enzo... maar het KAN erger, het enige bij deze foto dat kan aangeven dat het een enzo is zijn de velgen..nouja....1 velg ![]() ![]() ![]() ![]() en het verhaal hierachter: quote: | |
BertV | donderdag 3 november 2005 @ 10:45 |
zal ie total loss zijn? ![]() | |
goldhorn | donderdag 3 november 2005 @ 11:13 |
quote:ach, met een beetje kit, pur en een likje verf en hij is weer als nieuw... | |
Lucille | donderdag 3 november 2005 @ 11:17 |
Te koop, voor de hobbyist als het ware. ![]() | |
Nembrionic | donderdag 3 november 2005 @ 11:20 |
quote:Leefde Macgyver maar echt ![]() Die had je auto gefixed met een paperclip, stukje tape en zijn zakmes en dan wastie ook gelijk opgevoerd ![]() | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 11:21 |
Anders BA Baracus van het A-team wel | |
Snakey | donderdag 3 november 2005 @ 11:21 |
quote:Mmm, is dat een knokkel of een nokkenas?? ![]() | |
Toxic_nl | donderdag 3 november 2005 @ 11:29 |
Doe mij zo'n velg? ![]() | |
heijx | donderdag 3 november 2005 @ 14:10 |
quote:Ja, 11 jaar gewoond en nu nog een broer en schoonzus ter plekke. Ik ben er weggegaan voor het internet tijdperk. | |
Googolplexian | donderdag 3 november 2005 @ 14:17 |
499 - 3 dus al iemand enig idee hoeveel Enzo's er nog bestaan? ![]() | |
yup | donderdag 3 november 2005 @ 14:19 |
Zo een Enzo trekt binnen no time naar snelheden ver boven de 200 km/u. Op zo een weggetje kunnen er dan serieuze klappers gebeuren. Zoals deze dus :/ | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 14:26 |
quote:Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft. | |
-loui | donderdag 3 november 2005 @ 14:28 |
alsof die scenic van de plitie lelijk is... ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 3 november 2005 @ 14:32 |
quote:met het vervelende resultaat dat de genoemde lichaamsdelen meters van elkaar af liggen. | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 14:34 |
quote:Die zal hij waarschijnlijk niet hebben gehad ![]() | |
Dynia | donderdag 3 november 2005 @ 14:41 |
Als op foto 1 een motorkap te zien is, is dat niet een beetje groot voor een enzo? | |
Googolplexian | donderdag 3 november 2005 @ 14:42 |
quote:da's de kofferklep ![]() ![]() | |
Dynia | donderdag 3 november 2005 @ 14:47 |
die kofferklep is toch doorzichtig? op de foto niet | |
Dynia | donderdag 3 november 2005 @ 14:48 |
heeft ie geen frontaaltje gehad met een andere auto? Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 14:49 |
De motorkap is nergens te zien op de foto's. De klep die je ziet is de kofferklep op de voorzijde van de auto. | |
Dynia | donderdag 3 november 2005 @ 14:58 |
ik ben even in de war met kofferbak...in dit geval is de kofferbak aan de voorkant...my mistake...:) | |
Burner2000 | donderdag 3 november 2005 @ 15:07 |
quote:Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic. Waar is de rest van de andere auto gebleven??? | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 15:11 |
quote:Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn... Smalle bandje is denkik een stuk loopvlak wat doormidden is gereten door een stuk chassis ofzo... Tis naar mijn idee geen volledige band... | |
Steve-O | donderdag 3 november 2005 @ 15:15 |
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ? Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan ![]() | |
Googolplexian | donderdag 3 november 2005 @ 15:20 |
quote:stootje: ja... kracht-explosie: nee | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 15:22 |
quote:Als je hard genoeg gaat kan alles stuk. Ook een Enzo ![]() Voorband van een Enzo is 245/35ZR19 niet zo heel breed dus, en beide achterwielen zitten in min of meer nog aan de auto. | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 15:23 |
Denk sowieso dat hier een nadeeltje van carbon om de hoek komt kijken... Het is heel hard, maar volgens mij verpulvert het door die hardheid ook een stuk sneller dan staal... | |
Burner2000 | donderdag 3 november 2005 @ 15:26 |
quote:Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is. Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om. | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 15:27 |
quote:Het thuiskomertje van die Enzo misschien ... | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 15:30 |
quote:Hoe kan het nou het rechter achterwiel zijn als die er nog gewoon op zit? ![]() linksachter trouwens ook ![]() | |
Hugster | donderdag 3 november 2005 @ 15:31 |
dan moet dti wel HEEL hard gegaan zijn ![]() ![]() | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 15:31 |
quote:beide achterbanden zijn nog in 1 stuk en hangen om de velg. links achter is niet eens lek. Het is zoals ik al zei een van de voorbanden. | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 15:33 |
Een reservewiel in een Enzo... ![]() | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 15:34 |
Gezien de smalle remsporen zou je zeggen dat er toch een andere auto buiten beeld in het weiland moet staan, profiel en maat van de mysterieuze band past beter bij de remsporen dan bij een Enzo. | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 15:36 |
quote:Remsporen? Ik zie ze niet. Wel zie ik allemaal vloeistof (koeling) op het wegdek liggen. | |
Burner2000 | donderdag 3 november 2005 @ 15:40 |
Ik vergis me, ik bedoelde de linker. Als die gast nog iets harder had gereden, dan was er geen verschil tussen de voorkant en achterkant. | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 15:44 |
quote: ![]() | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 15:44 |
quote:Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof. | |
Mauro | donderdag 3 november 2005 @ 15:49 |
quote:In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn. | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 15:50 |
quote:En misschien sleepsporen van onderdelen, maar zeker geen remsporen... | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 15:51 |
quote:jep. Dit is volgens mij gewoon een eenzijdig ongeval. Enzo komt te hard uit de flauwe bocht (zie foto 4) spint, ramt de haag/bosjes/bomen links op foto 4, en stuitert in stukken terug de weg op. | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 15:55 |
Oke, overtuigd. | |
Burner2000 | donderdag 3 november 2005 @ 15:55 |
quote:Oeps. Ik zit helemaal verkeerd te kijken. Ik dacht in eerste instantie dat http://www.sanjoen.nl/images/Enzo/2.jpg de voorkant was. ![]() | |
Toewan | donderdag 3 november 2005 @ 16:19 |
quote:Ja he, die wil ik ook wel eentje, die zien er nog best goed uit. En dan wel die remschijf erbij he. Moet wel met een vrij hoge snelheid gebeurd zijn lijkt me, en de ex-bestuurder zal er niet veel van gevoeld hebben lijkt me. | |
Kluupkluup | donderdag 3 november 2005 @ 16:20 |
Die reed geen 40 ![]() | |
Kluupkluup | donderdag 3 november 2005 @ 16:21 |
Gaat hard zo trouwens.. Die Enzo's worden nog een keer zeldzaam ![]() | |
Alexxxxx | donderdag 3 november 2005 @ 17:58 |
Renault Scenic RX-4 als ambulance! ![]() | |
alsem | donderdag 3 november 2005 @ 18:53 |
rip rijke gozer ![]() | |
sungaMsunitraM | donderdag 3 november 2005 @ 18:59 |
Ferrari Enzo: 280 in z'n 5 ![]() | |
Intergalactrick | donderdag 3 november 2005 @ 21:49 |
quote:En total loss in 1 seconde ![]() | |
Chokeme | donderdag 3 november 2005 @ 21:56 |
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing ![]() Daarnaast wel een supervette bak uiteraard ![]() | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 22:01 |
quote:gewichtsverhouding voor en achter is 50 / 50, dus voor en achter even veel gewicht. ![]() | |
Chokeme | donderdag 3 november 2005 @ 22:08 |
Ahh ok ![]() Ik zag het al ff heel dramatisch voor je zon V12 die de cockpit doorboort ![]() | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 22:54 |
Mjah, maar van het gewicht wat voor je zit heb je niet zo'n last bij een frontale klapper... Eerder profijt... | |
yup | donderdag 3 november 2005 @ 23:13 |
quote:Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250). Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor ![]() In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik... ![]() | |
PallominnoXIII | donderdag 3 november 2005 @ 23:21 |
quote:True, maar in NL word je in ongeveer 1000 stukjes gereten door de achterlijke paaltjes onder de vangrail Ik denk(DENK JA!)dat als je op een lange open weg met 200 op je bek gaat, op een motor, dat je meer kans hebt om de overleven, dan in een auto Je glijd immers door, maar ik denk tot op het bot ![]() | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 23:30 |
quote:Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?) quote:Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint. | |
yup | donderdag 3 november 2005 @ 23:33 |
quote:Ja ik ben bezig met me A, het is superleuk ![]() ![]() Maar wat ik eerder bedoel, je voelt je gewoon eerder veiliger dan op een motor. Op de motor weet je dat als iemand je geen voorrang verleent dat heel fataal kan eindigen... Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)... Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto... | |
MewBie | donderdag 3 november 2005 @ 23:38 |
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zo ![]() | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 23:39 |
quote:En flitsers van voren levert je geen dure acceptgiro op ![]() | |
M5 | donderdag 3 november 2005 @ 23:40 |
quote:maar natuurlijk. en dan precies op het gedeelte waar de stoelen van de bestuurder en passagier staan... right. ![]() | |
MikeyMan | donderdag 3 november 2005 @ 23:41 |
Kwou net zeggen... Denk dat dat wel ietsje verder naar achter had mogen gebeuren... | |
r_one | donderdag 3 november 2005 @ 23:58 |
quote:ABS zit ook op een aantal (toer)fietsen en heb ooit iets gelezen over airbags in een motorpak. Grote verschil zal altijd de kooiconstructie blijven. Want deze BMW ![]() ![]() ![]() | |
Catch22- | vrijdag 4 november 2005 @ 00:06 |
quote:Daar zou jij toch goed in moeten zijn ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 4 november 2005 @ 00:15 |
Misschien is ie wel gesneden door een stel nonnen in een 4wiel-drive Panda ![]() | |
Oosthoek | vrijdag 4 november 2005 @ 00:53 |
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar. | |
ACT-F | vrijdag 4 november 2005 @ 05:43 |
![]() Ferrari en zo..... ![]() | |
StefanP | vrijdag 4 november 2005 @ 06:00 |
![]() | |
PNG | vrijdag 4 november 2005 @ 06:44 |
quote:Paal. Van een verkeersbord. Links. | |
MewBie | vrijdag 4 november 2005 @ 14:16 |
quote:Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit ![]() | |
Rio | vrijdag 4 november 2005 @ 15:08 |
quote:Dat wiel staat gewoon naar links gedraaid, niets raars aan. | |
Alexxxxx | vrijdag 4 november 2005 @ 16:52 |
quote:Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat? | |
heijx | vrijdag 4 november 2005 @ 16:58 |
quote:Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt. | |
Alexxxxx | vrijdag 4 november 2005 @ 17:23 |
quote: ![]() Is het jou ook opgevallen of er een opticien in de buurt is? ![]() | |
pc-fr34k | vrijdag 4 november 2005 @ 17:28 |
quote:Die staat ook op de foto, beter kijken. ![]() | |
ROG | vrijdag 4 november 2005 @ 17:58 |
Dit doet me denken aan die Ferrari 360 die fout ging tijdens de laatste Quote Challenge: Lekker weggetje, lekker doortrappen, wielophanging o.i.d. breekt af, wagen raakt in slip en komt boom/paal/etc tegen. | |
Salvad0R | zaterdag 5 november 2005 @ 13:33 |
mensen rijden geen ferrari's... ferrari's rijden mensen . | |
B_BOY | zaterdag 5 november 2005 @ 17:58 |
de motorkap is van een ander auto. de motorkap van de enzo loopt namelijk schuin toe en deze niet. de band is ook niet van de enzo want dies veels te klein. maar waar komt al dat groen op de weg ineens vandaan? | |
alsem | zaterdag 5 november 2005 @ 18:08 |
quote:nee, zoek maar op google naar plaatjes van een enzo quote:deze wel, er is alleen een stuk vanaf quote:een raar fenomeen van rubber is dat het elastisch is, zo geeft het jou een verkeerde ilusie quote:dat zijn takken/bladeren en doekjes waar lichaamsdelen onder liggen | |
Stretto | donderdag 10 november 2005 @ 02:30 |
![]() Waarvoor dient die gele markering met MS Paint of beter gezegd: Waar willen ze ons op wijzen? Daar ben ik nog steeds niet uit ![]() | |
StefanP | donderdag 10 november 2005 @ 03:37 |
Hmm, ongetwijfeld de motorkap. Misschien om te laten zien dat die nog heel is en de klap van de zijkant kwam? Voor zover te zien dan. | |
Geqxon | donderdag 10 november 2005 @ 09:42 |
Ik zie als ik mijn hoofd een beetje draai daar nog een hand in (die uitkomt in het midden van de achterkant van de motorkap) ![]() Creepy ![]() | |
Ferryfan4ever | donderdag 10 november 2005 @ 13:09 |
quote:waar zie je die hand? ik zie hem niet.. hoeveel mensen zaten hier eigenlijk in? en heeft iemand dit overleefd? als je eruit gegooid wordt heb je misschien een kans toch.. ![]() | |
Giem | donderdag 10 november 2005 @ 13:21 |
Jeee hoe hard heeft die wel niet moeten rijden. | |
Geqxon | donderdag 10 november 2005 @ 14:59 |
quote:Ik zie een uitstekende plastic zak, die in het midden van de achterkant van de motorkap eindigt. Het zou zo een hand kunnen zijn ![]() Gelukkig zijn deze foto's niet zo gedetaileerd als dat skoda ongelukje ![]() | |
xFriendx | donderdag 10 november 2005 @ 15:51 |
van een ander forum:quote:Schijnt dus dat er bij die bosjes links op 1 van de foto's een muur is. Je ziet ook op die foto dat er in het midden van die bosjes een bruin stuk is, alsof het kaal is daar. Waarschijnlijk heeft de auto dat stuk geraakt. Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1 (geen bloederige lichaamsdelen of iets dergelijks) Deze meneer overleefde het ongeval zonder blijvende schade. Kwam wel eerst in een coma, maar na 5 dagen ontwaakte hij weer. | |
Hugster | donderdag 10 november 2005 @ 16:05 |
250+ km/h dus ![]() | |
xFriendx | donderdag 10 november 2005 @ 16:20 |
quote:256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee). | |
Hugster | donderdag 10 november 2005 @ 17:29 |
quote:Ohja, hier zie je het de dag(trip)teller scherm. met max. snelheid van die trip ook, en dit systeem zal nog wel meer gegevens bij kunnen houden want dat is volgens mij allemaal Magneti Marelli F1 spul ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 10 november 2005 @ 22:58 |
Moet je nagaan hoe ziek sterk\veilig die formule auto's zijn. Die gaan soms met hogere snelheden de muur in (vooral bij de indy/cart) en lopen vervolgens gewoon weg ![]() Blijft wel appels met peren vergelijken natuurlijk. | |
Chokeme | donderdag 10 november 2005 @ 23:15 |
quote: ![]() | |
heijx | dinsdag 15 november 2005 @ 14:25 |
quote:Blijkbaar was zijn laatste restje geluk toen kompleet verbruikt.... ![]() quote: | |
wh00t | dinsdag 15 november 2005 @ 17:58 |
Vanwaar de discussie? Het is toch overduidelijk op de onderste foto dat het een Enzo is? Hoe wil je (in dit geval delen van) de carbon monocoque/chassis nóg duidelijker zien...? ![]() | |
Mikkie | woensdag 16 november 2005 @ 19:43 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:36:38 ] |