FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / enzo splat
StefanPdonderdag 3 november 2005 @ 05:20








Hoe hard moet je dan wel niet rijden?
Tique3donderdag 3 november 2005 @ 06:16
Ik denk zo'n 300 en dan moet je flink plezier hebben met een boom of gaan tollen..
moemoedonderdag 3 november 2005 @ 06:20
Wat een narigheid op dit tijdstip
Nembrionicdonderdag 3 november 2005 @ 06:21
En waaruit wordt opgemaakt dat het een Enzo is?
S1nn3rzdonderdag 3 november 2005 @ 06:34
quote:
Op donderdag 3 november 2005 06:21 schreef Nembrionic het volgende:
En waaruit wordt opgemaakt dat het een Enzo is?
Onderste foto
Ik zie net wat groene lapjes liggen, daar zullen de mensenresten wel onder liggen
pc-fr34kdonderdag 3 november 2005 @ 06:38
Zo'n plattelandsweggetje nodigt natuurlijk uit om hard te gaan rijden, en als je niet kan rijden moet je dat niet doen. ZOizo niet, want je hebt niet in de hand wat anderen doen.
Nembrionicdonderdag 3 november 2005 @ 06:39
Op foto 1 ligt onderop een blikje Heineken
pc-fr34kdonderdag 3 november 2005 @ 06:40
quote:
Op donderdag 3 november 2005 06:39 schreef Nembrionic het volgende:
Op foto 1 ligt onderop een blikje Heineken
We hebben dus het feit dat er niet gereden kon worden, nu weten ze ookal niet wat voor bier ze moeten drinken. .
Stievusdonderdag 3 november 2005 @ 07:07
auch.. mr bean zeker weer. vond zijn mc laren f1 niet genoeg
renz0rdonderdag 3 november 2005 @ 07:28
R.I.P
Mukiedonderdag 3 november 2005 @ 07:35
wtf
damn
Flyingdutchmandonderdag 3 november 2005 @ 07:42
Hard naar huis.....hard voor thuis
WhiteAssNiggadonderdag 3 november 2005 @ 07:44
Scheelt weer, weer zo'n lelijk ding minder...
vosssdonderdag 3 november 2005 @ 07:45
2de foto, gratis reclame voor Cornate d'Adda
Mukiedonderdag 3 november 2005 @ 07:46
quote:
Op donderdag 3 november 2005 06:34 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Onderste foto
Ik zie net wat groene lapjes liggen, daar zullen de mensenresten wel onder liggen
Dan weet je iig wel dat je in 1 keer kapot blijft ipv met een gebroken rug achterblijven als kasplantje.
Pikkebaasdonderdag 3 november 2005 @ 07:49
RIP voor de nabestaanden
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 08:33
En iedereen maar zeuren over die Landwind
R-Alphdonderdag 3 november 2005 @ 09:06
Bandwidth exceeded
bliebliedonderdag 3 november 2005 @ 09:15
Heeft iemand ergens de foto's nog en kan deze die foto's ergens anders hosten?
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 09:22
De foto's kun je gewoon achter de link vinden... Alleen direct doorlinken van fok werkt niet... Snelkoppeling kopieren en in nieuw venster plakken...
goldhorndonderdag 3 november 2005 @ 09:39
vanwege bandwidth exceeded problemen bij de pics van de TS, hierbij nogmaals de foto's:









Is inderdaad toch best wel heftig gegaan....
Ergens een paaltje ofzo tegengekomen?
MouseOverdonderdag 3 november 2005 @ 09:44
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:39 schreef goldhorn het volgende:
vanwege bandwidth exceeded problemen bij de pics van de TS, hierbij nogmaals de foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is inderdaad toch best wel heftig gegaan....
Ergens een paaltje ofzo tegengekomen?
Waarschijnlijk.. ik mis ook nog wat stukjes auto, evenals wat stukjes bestuurder. Die zul je wel bij de oorzaak van het ongeluk terug kunnen vinden.
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 09:47
Groene lakentjes op een wegdek doen niet veel goeds vermoeden...
Chokemedonderdag 3 november 2005 @ 09:52
quote:
Is inderdaad toch best wel heftig gegaan....
Ergens een paaltje ofzo tegengekomen?
Er is iig ook een andere auto bij betrokken. Die band op de 2e foto van onder is niet van een Enzo.
ZOnde trouwens van die bak en onvoorstelbaar hoe zo'n ding als een papiertje in 2en gescheurd wordt
goldhorndonderdag 3 november 2005 @ 09:53
als dat groene lakentje op foto 1 alles is wat er over is van de bestuurder, dan doet het inderdaad niet veel goeds vermoeden....
pc-fr34kdonderdag 3 november 2005 @ 10:08
Je hebt geen bandwith meer TS. .
heijxdonderdag 3 november 2005 @ 10:17
quote:
Op donderdag 3 november 2005 07:45 schreef vosss het volgende:
2de foto, gratis reclame voor Cornate d'Adda
Dat is een plaats bij Milaan in Italië.
Cornate

En Berlinguer naar wie die straat vernoemd is, was een communistische politicus uit de jaren 60/70.
Lucilledonderdag 3 november 2005 @ 10:18
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken

Nembrionicdonderdag 3 november 2005 @ 10:21
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken
Ja maar...scherven brengen toch geluk?
M5donderdag 3 november 2005 @ 10:30
slappezooi dat carbon

ben toch benieuwd hoe de bestuurder dat voor elkaar heeft kregen, is namelijk een kaarsrechte weg.
MouseOverdonderdag 3 november 2005 @ 10:32
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:17 schreef heijx het volgende:

[..]

Dat is een plaats bij Milaan in Italië.
Cornate

En Berlinguer naar wie die straat vernoemd is, was een communistische politicus uit de jaren 60/70.
offtopic: heb je iets met italie? Weet je toevallig een italiaans foklike iets?
peacetakerdonderdag 3 november 2005 @ 10:41
woohoo splatter bonus
wel zonde van die enzo...
maar het KAN erger, het enige bij deze foto dat kan aangeven dat het een enzo is zijn de velgen..nouja....1 velg :



en het verhaal hierachter:
quote:
This is what's left of a red Ferrari Enzo that lost control in Houston Texas. It was going 85 MPH around a 35 MPH corner when it hit a curb and bounced off a tree. The engine caught fire and the car was toast. This is the 3rd Enzo that we know of that has been totalled already.
BertVdonderdag 3 november 2005 @ 10:45
zal ie total loss zijn?
goldhorndonderdag 3 november 2005 @ 11:13
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef BertV het volgende:
zal ie total loss zijn?
ach, met een beetje kit, pur en een likje verf en hij is weer als nieuw...
Lucilledonderdag 3 november 2005 @ 11:17
Te koop, voor de hobbyist als het ware.
Nembrionicdonderdag 3 november 2005 @ 11:20
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef goldhorn het volgende:

[..]

ach, met een beetje kit, pur en een likje verf en hij is weer als nieuw...
Leefde Macgyver maar echt
Die had je auto gefixed met een paperclip, stukje tape en zijn zakmes en dan wastie ook gelijk opgevoerd
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 11:21
Anders BA Baracus van het A-team wel
Snakeydonderdag 3 november 2005 @ 11:21
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:17 schreef Lucille het volgende:
Te koop, voor de hobbyist als het ware.
Mmm, is dat een knokkel of een nokkenas??
Toxic_nldonderdag 3 november 2005 @ 11:29
Doe mij zo'n velg?
heijxdonderdag 3 november 2005 @ 14:10
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef MouseOver het volgende:

[..]

offtopic: heb je iets met italie? Weet je toevallig een italiaans foklike iets?
Ja, 11 jaar gewoond en nu nog een broer en schoonzus ter plekke. Ik ben er weggegaan voor het internet tijdperk.
Googolplexiandonderdag 3 november 2005 @ 14:17
499 - 3 dus al

iemand enig idee hoeveel Enzo's er nog bestaan?
yupdonderdag 3 november 2005 @ 14:19
Zo een Enzo trekt binnen no time naar snelheden ver boven de 200 km/u.

Op zo een weggetje kunnen er dan serieuze klappers gebeuren. Zoals deze dus :/
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 14:26
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef yup het volgende:
Zo een Enzo trekt binnen no time naar snelheden ver boven de 200 km/u.
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
-louidonderdag 3 november 2005 @ 14:28
alsof die scenic van de plitie lelijk is...
Googolplexiandonderdag 3 november 2005 @ 14:32
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
met het vervelende resultaat dat de genoemde lichaamsdelen meters van elkaar af liggen.
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 14:34
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
En uiteraard je linker hersenhelft.
Die zal hij waarschijnlijk niet hebben gehad
Dyniadonderdag 3 november 2005 @ 14:41
Als op foto 1 een motorkap te zien is, is dat niet een beetje groot voor een enzo?
Googolplexiandonderdag 3 november 2005 @ 14:42
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Dynia het volgende:
Als op foto 1 een motorkap te zien is, is dat niet een beetje groot voor een enzo?
da's de kofferklep waar je je tandenborstel kwijt kunt

Dyniadonderdag 3 november 2005 @ 14:47
die kofferklep is toch doorzichtig? op de foto niet
Dyniadonderdag 3 november 2005 @ 14:48
heeft ie geen frontaaltje gehad met een andere auto? Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 14:49
De motorkap is nergens te zien op de foto's.
De klep die je ziet is de kofferklep op de voorzijde van de auto.
Dyniadonderdag 3 november 2005 @ 14:58
ik ben even in de war met kofferbak...in dit geval is de kofferbak aan de voorkant...my mistake...:)
Burner2000donderdag 3 november 2005 @ 15:07
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
heeft ie geen frontaaltje gehad met een andere auto? Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.

Waar is de rest van de andere auto gebleven???
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 15:11
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.

Waar is de rest van de andere auto gebleven???
Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...

Smalle bandje is denkik een stuk loopvlak wat doormidden is gereten door een stuk chassis ofzo... Tis naar mijn idee geen volledige band...
Steve-Odonderdag 3 november 2005 @ 15:15
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Googolplexiandonderdag 3 november 2005 @ 15:20
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
stootje: ja... kracht-explosie: nee
M5donderdag 3 november 2005 @ 15:22
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Als je hard genoeg gaat kan alles stuk. Ook een Enzo

Voorband van een Enzo is 245/35ZR19 niet zo heel breed dus, en beide achterwielen zitten in min of meer nog aan de auto.
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 15:23
Denk sowieso dat hier een nadeeltje van carbon om de hoek komt kijken... Het is heel hard, maar volgens mij verpulvert het door die hardheid ook een stuk sneller dan staal...
Burner2000donderdag 3 november 2005 @ 15:26
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...

Smalle bandje is denkik een stuk loopvlak wat doormidden is gereten door een stuk chassis ofzo... Tis naar mijn idee geen volledige band...
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.

Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 15:27
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Het thuiskomertje van die Enzo misschien ...
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 15:30
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.

Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
Hoe kan het nou het rechter achterwiel zijn als die er nog gewoon op zit?



linksachter trouwens ook
Hugsterdonderdag 3 november 2005 @ 15:31
dan moet dti wel HEEL hard gegaan zijn
M5donderdag 3 november 2005 @ 15:31
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.

Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
beide achterbanden zijn nog in 1 stuk en hangen om de velg. links achter is niet eens lek. Het is zoals ik al zei een van de voorbanden.
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 15:33
Een reservewiel in een Enzo...
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 15:34
Gezien de smalle remsporen zou je zeggen dat er toch een andere auto buiten beeld in het weiland moet staan, profiel en maat van de mysterieuze band past beter bij de remsporen dan bij een Enzo.
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 15:36
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:34 schreef r_one het volgende:
Gezien de smalle remsporen zou je zeggen dat er toch een andere auto buiten beeld in het weiland moet staan, profiel en maat van de mysterieuze band past beter bij de remsporen dan bij een Enzo.
Remsporen?
Ik zie ze niet.

Wel zie ik allemaal vloeistof (koeling) op het wegdek liggen.
Burner2000donderdag 3 november 2005 @ 15:40
Ik vergis me, ik bedoelde de linker. Als die gast nog iets harder had gereden, dan was er geen verschil tussen de voorkant en achterkant.
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 15:44
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Burner2000 het volgende:
Ik vergis me, ik bedoelde de linker.
Vind je het goed als ik lach om jouw domheid?
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 15:44
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Mauro het volgende:
Remsporen?
Ik zie ze niet.

Wel zie ik allemaal vloeistof (koeling) op het wegdek liggen.
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.
Maurodonderdag 3 november 2005 @ 15:49
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef r_one het volgende:
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 15:50
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:

[..]

In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
En misschien sleepsporen van onderdelen, maar zeker geen remsporen...
M5donderdag 3 november 2005 @ 15:51
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:

[..]

In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
jep.

Dit is volgens mij gewoon een eenzijdig ongeval. Enzo komt te hard uit de flauwe bocht (zie foto 4) spint, ramt de haag/bosjes/bomen links op foto 4, en stuitert in stukken terug de weg op.
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 15:55
Oke, overtuigd.
Burner2000donderdag 3 november 2005 @ 15:55
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef Mauro het volgende:

[..]

Vind je het goed als ik lach om jouw domheid?
Oeps. Ik zit helemaal verkeerd te kijken. Ik dacht in eerste instantie dat http://www.sanjoen.nl/images/Enzo/2.jpg de voorkant was.
Toewandonderdag 3 november 2005 @ 16:19
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef Toxic_nl het volgende:
Doe mij zo'n velg?
Ja he, die wil ik ook wel eentje, die zien er nog best goed uit. En dan wel die remschijf erbij he.

Moet wel met een vrij hoge snelheid gebeurd zijn lijkt me, en de ex-bestuurder zal er niet veel van gevoeld hebben lijkt me.
Kluupkluupdonderdag 3 november 2005 @ 16:20
Die reed geen 40
Kluupkluupdonderdag 3 november 2005 @ 16:21
Gaat hard zo trouwens.. Die Enzo's worden nog een keer zeldzaam
Alexxxxxdonderdag 3 november 2005 @ 17:58
Renault Scenic RX-4 als ambulance!
alsemdonderdag 3 november 2005 @ 18:53
rip rijke gozer
sungaMsunitraMdonderdag 3 november 2005 @ 18:59
Ferrari Enzo: 280 in z'n 5
Intergalactrickdonderdag 3 november 2005 @ 21:49
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ferrari Enzo: 280 in z'n 5
En total loss in 1 seconde
Chokemedonderdag 3 november 2005 @ 21:56
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing

Daarnaast wel een supervette bak uiteraard
M5donderdag 3 november 2005 @ 22:01
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Chokeme het volgende:
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing

Daarnaast wel een supervette bak uiteraard
gewichtsverhouding voor en achter is 50 / 50, dus voor en achter even veel gewicht.
Chokemedonderdag 3 november 2005 @ 22:08
Ahh ok

Ik zag het al ff heel dramatisch voor je zon V12 die de cockpit doorboort
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 22:54
Mjah, maar van het gewicht wat voor je zit heb je niet zo'n last bij een frontale klapper... Eerder profijt...
yupdonderdag 3 november 2005 @ 23:13
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).

Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor

In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
PallominnoXIIIdonderdag 3 november 2005 @ 23:21
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:

[..]

Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).

Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor

In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
True, maar in NL word je in ongeveer 1000 stukjes gereten door de achterlijke paaltjes onder de vangrail
Ik denk(DENK JA!)dat als je op een lange open weg met 200 op je bek gaat, op een motor, dat je meer kans hebt om de overleven, dan in een auto
Je glijd immers door, maar ik denk tot op het bot
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 23:30
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)
quote:
In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.
yupdonderdag 3 november 2005 @ 23:33
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)
[..]

Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.
Ja ik ben bezig met me A, het is superleuk Maar voor mij is er een nieuwe hobby, motorrijden, ben helemaal om Kan niet wachten op me rijbewijs.

Maar wat ik eerder bedoel, je voelt je gewoon eerder veiliger dan op een motor. Op de motor weet je dat als iemand je geen voorrang verleent dat heel fataal kan eindigen... Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)...

Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto...
MewBiedonderdag 3 november 2005 @ 23:38
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zo net als met een F1 wagen. Die breken ook relatief makkelijk in 2en.
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 23:39
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto...
En flitsers van voren levert je geen dure acceptgiro op
M5donderdag 3 november 2005 @ 23:40
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef MewBie het volgende:
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zo net als met een F1 wagen. Die breken ook relatief makkelijk in 2en.
maar natuurlijk. en dan precies op het gedeelte waar de stoelen van de bestuurder en passagier staan...

right.
MikeyMandonderdag 3 november 2005 @ 23:41
Kwou net zeggen... Denk dat dat wel ietsje verder naar achter had mogen gebeuren...
r_onedonderdag 3 november 2005 @ 23:58
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)...
ABS zit ook op een aantal (toer)fietsen en heb ooit iets gelezen over airbags in een motorpak.

Grote verschil zal altijd de kooiconstructie blijven. Want deze BMW wil je toch niet:
Catch22-vrijdag 4 november 2005 @ 00:06
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken

[afbeelding]
Daar zou jij toch goed in moeten zijn
Hyperdudevrijdag 4 november 2005 @ 00:15
Misschien is ie wel gesneden door een stel nonnen in een 4wiel-drive Panda
Oosthoekvrijdag 4 november 2005 @ 00:53
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar.
ACT-Fvrijdag 4 november 2005 @ 05:43


Ferrari en zo.....

StefanPvrijdag 4 november 2005 @ 06:00
PNGvrijdag 4 november 2005 @ 06:44
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef Oosthoek het volgende:
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar.
Paal. Van een verkeersbord. Links.
MewBievrijdag 4 november 2005 @ 14:16
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 05:43 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]

Ferrari en zo.....

Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Riovrijdag 4 november 2005 @ 15:08
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:

[..]

Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Dat wiel staat gewoon naar links gedraaid, niets raars aan.
Alexxxxxvrijdag 4 november 2005 @ 16:52
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:

[..]

Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?
heijxvrijdag 4 november 2005 @ 16:58
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?
Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.
Alexxxxxvrijdag 4 november 2005 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef heijx het volgende:

[..]

Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.


Is het jou ook opgevallen of er een opticien in de buurt is?
pc-fr34kvrijdag 4 november 2005 @ 17:28
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]



Is het jou ook opgevallen of er een opticien in de buurt is?
Die staat ook op de foto, beter kijken. .
ROGvrijdag 4 november 2005 @ 17:58
Dit doet me denken aan die Ferrari 360 die fout ging tijdens de laatste Quote Challenge: Lekker weggetje, lekker doortrappen, wielophanging o.i.d. breekt af, wagen raakt in slip en komt boom/paal/etc tegen.
Salvad0Rzaterdag 5 november 2005 @ 13:33
mensen rijden geen ferrari's... ferrari's rijden mensen .
B_BOYzaterdag 5 november 2005 @ 17:58
de motorkap is van een ander auto. de motorkap van de enzo loopt namelijk schuin toe en deze niet. de band is ook niet van de enzo want dies veels te klein. maar waar komt al dat groen op de weg ineens vandaan?
alsemzaterdag 5 november 2005 @ 18:08
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:58 schreef B_BOY het volgende:
de motorkap is van een ander auto.
nee, zoek maar op google naar plaatjes van een enzo
quote:
de motorkap van de enzo loopt namelijk schuin toe en deze niet.
deze wel, er is alleen een stuk vanaf
quote:
de band is ook niet van de enzo want dies veels te klein.
een raar fenomeen van rubber is dat het elastisch is, zo geeft het jou een verkeerde ilusie
quote:
maar waar komt al dat groen op de weg ineens vandaan?
dat zijn takken/bladeren en doekjes waar lichaamsdelen onder liggen
Strettodonderdag 10 november 2005 @ 02:30


Waarvoor dient die gele markering met MS Paint of beter gezegd: Waar willen ze ons op wijzen? Daar ben ik nog steeds niet uit
StefanPdonderdag 10 november 2005 @ 03:37
Hmm, ongetwijfeld de motorkap. Misschien om te laten zien dat die nog heel is en de klap van de zijkant kwam? Voor zover te zien dan.
Geqxondonderdag 10 november 2005 @ 09:42
Ik zie als ik mijn hoofd een beetje draai daar nog een hand in (die uitkomt in het midden van de achterkant van de motorkap)

Creepy
Ferryfan4everdonderdag 10 november 2005 @ 13:09
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie als ik mijn hoofd een beetje draai daar nog een hand in (die uitkomt in het midden van de achterkant van de motorkap)

Creepy
waar zie je die hand? ik zie hem niet..
hoeveel mensen zaten hier eigenlijk in? en heeft iemand dit overleefd? als je eruit gegooid wordt heb je misschien een kans toch..
Giemdonderdag 10 november 2005 @ 13:21
Jeee hoe hard heeft die wel niet moeten rijden.
Geqxondonderdag 10 november 2005 @ 14:59
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

waar zie je die hand? ik zie hem niet..
hoeveel mensen zaten hier eigenlijk in? en heeft iemand dit overleefd? als je eruit gegooid wordt heb je misschien een kans toch..
Ik zie een uitstekende plastic zak, die in het midden van de achterkant van de motorkap eindigt. Het zou zo een hand kunnen zijn

Gelukkig zijn deze foto's niet zo gedetaileerd als dat skoda ongelukje
xFriendxdonderdag 10 november 2005 @ 15:51
van een ander forum:
quote:
Someone on the f-chat boards was outside of the town that the accident occurred and heard the car doing some high speed launch's. He toasted the gentleman...he said that just up the road is a sharp turn and eluded to their being a wall behind the overgrowth.

The police have reported that the car was travelling in excess of 250 kph
Schijnt dus dat er bij die bosjes links op 1 van de foto's een muur is. Je ziet ook op die foto dat er in het midden van die bosjes een bruin stuk is, alsof het kaal is daar. Waarschijnlijk heeft de auto dat stuk geraakt.
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1

(geen bloederige lichaamsdelen of iets dergelijks) Deze meneer overleefde het ongeval zonder blijvende schade. Kwam wel eerst in een coma, maar na 5 dagen ontwaakte hij weer.
Hugsterdonderdag 10 november 2005 @ 16:05
250+ km/h dus
xFriendxdonderdag 10 november 2005 @ 16:20
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef Hugster het volgende:
250+ km/h dus
256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).
Hugsterdonderdag 10 november 2005 @ 17:29
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef xFriendx het volgende:

[..]

256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).
Ohja, hier zie je het de dag(trip)teller scherm. met max. snelheid van die trip ook, en dit systeem zal nog wel meer gegevens bij kunnen houden want dat is volgens mij allemaal Magneti Marelli F1 spul

Tommy_Kuklinskidonderdag 10 november 2005 @ 22:58
Moet je nagaan hoe ziek sterk\veilig die formule auto's zijn.
Die gaan soms met hogere snelheden de muur in (vooral bij de indy/cart) en lopen vervolgens gewoon weg

Blijft wel appels met peren vergelijken natuurlijk.
Chokemedonderdag 10 november 2005 @ 23:15
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1
heijxdinsdag 15 november 2005 @ 14:25
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1

(geen bloederige lichaamsdelen of iets dergelijks) Deze meneer overleefde het ongeval zonder blijvende schade. Kwam wel eerst in een coma, maar na 5 dagen ontwaakte hij weer.
Blijkbaar was zijn laatste restje geluk toen kompleet verbruikt....
quote:
Fox passed away in an unrelated passenger car accident a few years ago.
wh00tdinsdag 15 november 2005 @ 17:58
Vanwaar de discussie? Het is toch overduidelijk op de onderste foto dat het een Enzo is? Hoe wil je (in dit geval delen van) de carbon monocoque/chassis nóg duidelijker zien...?
Mikkiewoensdag 16 november 2005 @ 19:43
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:36:38 ]