Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uitquote:
Dat wiel staat gewoon naar links gedraaid, niets raars aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:16 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enigste die het opvalt dat het wiel van die politieauto achter die Enzo wel heel erg raar staat, die bumper ziet er trouwens ook niet meer helemaal goed uit
Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen dat er 'ambulance' op die politiewagen staat?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef heijx het volgende:
[..]
Op die foto die mewbie aanhaalt zie ik een politieauto (carabinieri) voor die ambulance, dus ik denk dat hij niet de ambulance bedoelt.
Die staat ook op de foto, beter kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het jou ook opgevallen of er een opticien in de buurt is?
nee, zoek maar op google naar plaatjes van een enzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:58 schreef B_BOY het volgende:
de motorkap is van een ander auto.
deze wel, er is alleen een stuk vanafquote:de motorkap van de enzo loopt namelijk schuin toe en deze niet.
een raar fenomeen van rubber is dat het elastisch is, zo geeft het jou een verkeerde ilusiequote:de band is ook niet van de enzo want dies veels te klein.
dat zijn takken/bladeren en doekjes waar lichaamsdelen onder liggenquote:maar waar komt al dat groen op de weg ineens vandaan?
waar zie je die hand? ik zie hem niet..quote:Op donderdag 10 november 2005 09:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie als ik mijn hoofd een beetje draai daar nog een hand in (die uitkomt in het midden van de achterkant van de motorkap)
Creepy
Ik zie een uitstekende plastic zak, die in het midden van de achterkant van de motorkap eindigt. Het zou zo een hand kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
waar zie je die hand? ik zie hem niet..
hoeveel mensen zaten hier eigenlijk in? en heeft iemand dit overleefd? als je eruit gegooid wordt heb je misschien een kans toch..![]()
Schijnt dus dat er bij die bosjes links op 1 van de foto's een muur is. Je ziet ook op die foto dat er in het midden van die bosjes een bruin stuk is, alsof het kaal is daar. Waarschijnlijk heeft de auto dat stuk geraakt.quote:Someone on the f-chat boards was outside of the town that the accident occurred and heard the car doing some high speed launch's. He toasted the gentleman...he said that just up the road is a sharp turn and eluded to their being a wall behind the overgrowth.
The police have reported that the car was travelling in excess of 250 kph
256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).quote:
Ohja, hier zie je het de dag(trip)teller scherm. met max. snelheid van die trip ook, en dit systeem zal nog wel meer gegevens bij kunnen houden want dat is volgens mij allemaal Magneti Marelli F1 spulquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
256 of 257 om precies te zijn. De Enzo heeft een computer waarin snelheden per versnelling worden opgeslagen. Blijkbaar was die nog intact (misschien een soort zwarte doos idee).
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1
Blijkbaar was zijn laatste restje geluk toen kompleet verbruikt....quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ook best nasty: http://www.viperalley.com(...)d/sb/5/o/all/fpart/1
(geen bloederige lichaamsdelen of iets dergelijks) Deze meneer overleefde het ongeval zonder blijvende schade. Kwam wel eerst in een coma, maar na 5 dagen ontwaakte hij weer.
quote:Fox passed away in an unrelated passenger car accident a few years ago.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |