Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
heeft ie geen frontaaltje gehad met een andere auto? Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat werd door iemand anders al opgemerkt in dit topic.
Waar is de rest van de andere auto gebleven???
stootje: ja... kracht-explosie: neequote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Als je hard genoeg gaat kan alles stuk. Ook een Enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:15 schreef Steve-O het volgende:
De enzo heeft toch een carbonfibre monocoque ?
Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen dan
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Denk niet dat er een andere auto bij betrokken is geweest... Dan zou de schade denkik zelfs kleiner zijn...
Smalle bandje is denkik een stuk loopvlak wat doormidden is gereten door een stuk chassis ofzo... Tis naar mijn idee geen volledige band...
Het thuiskomertje van die Enzo misschien ...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Dynia het volgende:
Die bandenresten lijken me ook niet echt van een enzo, beetje klein, maar kan ook aan mij liggen
Hoe kan het nou het rechter achterwiel zijn als die er nog gewoon op zit?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.
Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
beide achterbanden zijn nog in 1 stuk en hangen om de velg. links achter is niet eens lek. Het is zoals ik al zei een van de voorbanden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien moet het de rechter achterband zijn. Het lijkt me stug dat het de reserve wiel is.
Op foto 4 lijkt net als of er naast het groene lapje nog een lamme arm ligt met een zwarte horloge om.
Remsporen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:34 schreef r_one het volgende:
Gezien de smalle remsporen zou je zeggen dat er toch een andere auto buiten beeld in het weiland moet staan, profiel en maat van de mysterieuze band past beter bij de remsporen dan bij een Enzo.
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Burner2000 het volgende:
Ik vergis me, ik bedoelde de linker.
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef Mauro het volgende:
Remsporen?
Ik zie ze niet.
Wel zie ik allemaal vloeistof (koeling) op het wegdek liggen.
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef r_one het volgende:
Die strakke zwarte lijnen op foto 1 en 2 lijken me eerder rubber dan (koel)vloeistof.
En misschien sleepsporen van onderdelen, maar zeker geen remsporen...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
jep.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
In mijn ogen lijken het toch echt door vloeistof en schaduw gemaakte lijnen te zijn.
Oeps. Ik zit helemaal verkeerd te kijken. Ik dacht in eerste instantie dat http://www.sanjoen.nl/images/Enzo/2.jpg de voorkant was.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik lach om jouw domheid?
Ja he, die wil ik ook wel eentje, die zien er nog best goed uit. En dan wel die remschijf erbij he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |