abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31923760
Menno houd met niemand rekening, behalve met Joost en misschien Ingrid
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:04:29 #227
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31923792
Dido vindt dat ze te hard is geweest tijdens de nominatie....en weet zeker dat degene die zij genomineerd heeft, haar niet meer aardig gaat vinden.....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31923822
Joost "op wie ga je stemmen als Rob volgende week vertrekt?""
Menno "sommige doen erg hun best om door mij gekozen te worden"
pi_31923824
menno: als je op mij stemt dan stem ik ook op jouw

wordt beetje lastig als je meer dan 1 stem krijgt
  donderdag 3 november 2005 @ 12:05:50 #230
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31923825
chantal: er zijn er nog 8 die minstens net zo onsympathiek overkomen als ik

nou chantal.............. denk je dat echt??
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_31923848
menno heeft er nog 2 die hij mag.
joopst is daar iig een van denk ik. ingrid de andere?
  donderdag 3 november 2005 @ 12:06:41 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31923850
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 3 november 2005 @ 12:07:18 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31923864
Als ik het goed begrijp vindt Menno alleen nog Joost en Ingrid leuk. De rest begint hij een steeds grotere hekel aan te krijgen.
pi_31923867
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef teamlead het volgende:
ik ben heel benieuwd naar die bank vanavond... Ik hoop dat Chantal eens op die bank zit.... Ze zal er niet uitgaan voor er een kerel voor haar gevonden is.. maar die verlopen kop krijgt dat niet verwerkt....
Ze wordt helemaal gek en gaat zoeken wie er op haar heeft gestemd'
En die wordt helemaal af gezeikt door haar
pi_31923882
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:

Dido vindt dat ze te hard is geweest tijdens de nominatie....en weet zeker dat degene die zij genomineerd heeft, haar niet meer aardig gaat vinden.....
geen lieske gestemd Menno
pi_31923920
Menno "wie denk je zel f dat ik zou nomineren?"
Joost "Chantal, denk ik, omdat ze zo tegen je uitgevallen is, en omdat zij telkens blijft uitspreken dat jij niet de Menno laat zien die je bent. Ik kan me voorstellen dat jou dat de strot uit gaat hangen"
pi_31923928
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Als ik het goed begrijp vindt Menno alleen nog Joost en Ingrid leuk. De rest begint hij een steeds grotere hekel aan te krijgen.
Dan gaat hij zich straks nog eenzaam voelen
pi_31924001
Joost (..) en dat elke man fout denkt en stom probeert te doen.Dat kan mij irriteren.
Menno: Daarom...Ingrid schrok ook dat ik haar wilde masseren gewoon. Maar ik heb geen problemen met Ingrijd.
Joost: Hebben jullie het wel leuk gehad
Menno: Ja hartstikke.
Joost: Ik had wel verwacht dat jij Ingrid zou doen, ken ik je toch beter
Menn0: Je lacht je suf hier in huis
(...)
Joost: Ik hoop op een brede bank vanavond
Menno: ik ook, er zijn er drie die direct weggaan, er zijn mensen die niet echt sterk staan
Joost: Rob stond al met 1 been buiten (fluisterend)
Menno: ja
Menno: Chantal staat niet sterk
Joost: Ik ben benieuwd wat er gebeurt als chantal op de bank komt
Menno: ja, lieske had chantal

(...)
Joost: de twee mensen die de grootste steun aan jou hebben gehad zijn Lieske en ik. Maar ze kiest dus niet de makkelijkste weg? Moedig
Menno: ja, moedig, dus ik ben benieuwd wie zij dan heeft gekozen
Joost: ik heb zelfs gedacht dat ze wel eens op mij kon stemmen, ik niet op haar
(...)
Joost: (...) lieske is op een gegeven moment op me gaan staan, heel grappig. Chantal gaf gewoon heel lekkere massage, ik was helemaal loom toen ik naar bed ging. Jij lag al op bed toen ik kwam. Iedereen was bek af gisteren.

Menno: kijken of Lieske nog mee wil lopen
Joost: Lieselore!!
Joost: Lieselore!! Loop je met ons mee??
Lieske: onverstaanbaar
Joost: oke, lopen we verder met z'n tweeën
Menno: ik hou verder met nieman drekening, behalve jou dan en Inge, voor de rest met niemand, maar als twee mensen mij op de bank willen hebben is dat prma, het is de mening van het nederlandse publiek en niet van die mensen.
Joost: je zit toch met die spanning
Menno: neuh, dat heb ik niet zo, ik ga gewoon vanavond op d evank zitten en een paar kutdagen krijgen
Joost: de houdign die jij nu hebt krijgen we allemaal
Menn: weet ik niet, het is geen pretje om op de bank te komen.
(...)
Menno: maar ik doe niets voor de groepmeer, als ik de opdracht morgen laat mislukken...maar ik doe het voor jou, ik weet dat jij ook wil eten
Joost: we hebben je zeker nodig, je kweekt ook respect en waardering morgen
Menno: dat heb ik niet echt nodig
Joost: ja, ik weet niet of je er direct wat mee opschiet, maar je kan ons wel presteren om een prestatie neer te zetten
Menno:dan hebben jullie me wel nodig, en daar heb ik geen zin in, normaal denken jullie ook laat maar stikken dat ventje, een beetje dubbel. Ik zit in dubio, rare gedachte
Joost: je moet dat soort dingen sowieso goed onthouden

Joost: Ik heb nog een interessante vraag, stel dat Rob op de bank zit en de kans is groot dat hij moet gaan volgende week en ik mag Rob graag maar als het tijd is is het tijd, maar op wie ga je stemmen als Rob weg is?
Menno: als Rob weg is? ik zou het liefst een stuk of 4 nomineren. Sommigen krijg ik echt een schijthekel aan. Ze zijn zo irritant. Ik kan je wel een rijtje geven, maar dan zijn we morgen mog bezig. Ik vermaak me hier wle hoor! Bij sommigen is de irritatie grens wel bereikt.
(...)
Joost: heel veel mensen hebben geen goede reden en wijzen een soort van zondebok aan
Menno: dat is de makkelijkste weg he
Joost: zo'n makkelijke weg kiezen vind ik extreem dom, en er zijn er best veel die dat hebben gedaan
Menno: elke week komt er wel iemand bij boij dat rijtje schiet me n te binnen Er zijn er nu nog 2 waar ik mee over wil blijven
Joost: mijn groepje is ook aan het veranderen gegaan, omdat je mensen echt beter leert kennen
menno: zijn ze toch anders dan je dacht
(...)
Menno: de eerste 4 weken waren leuk, toen wat mindere weken en nu heb ik weer de grootste lol
Joost: ja
Menno: nee dat eh, op dit moment vermaak ik me prima, soms sluit ik me ook af en ga ik op bed liggen, heb ik ook geen zin om te rpaten
Joost: gewoon doen wat goed voelt
Menno: ik hou niet van zeuren en sommigen zeuren zo, ik zeur ook nooit. Ik snap niet dat je dat de hele dag door kan doen. Dat gaat irriteren en dan sluit je je af. Is aan de ene kant niet goed, maar aan de andere kant begrijp ik het
Joost: heel veel mensen hier zijn gruwelikj kverwend, zijn niet gewend te werken. Maar is ook we leuk om te zien dat niet iedereen in elkaar zit zoals jij

Menno: wie denk jij dat ik ga nomineren?
Joost: best lastig, misschien ieman dals Chantal of zo. Zeker ook omdat ze heel onredelijk is uitgevallen tegen jou, en omdat zij op één of andere manier voor mijn gevoel iets blijft uitspreken dat jij niet mag zijn zoals je bent en dat je niet de menno laat zien die je bent. Ik kan me voorstellen dat dat je strot uit gaat hangen
Menno: dat klopt wel, maar ze ken tme niet en intereseert me niet dat ze dan zegt dat ik mezelf niet ben, ze irriteert
Joost: ja, irritatie...is een mogelijkheid. Maar ik zou ook eh...ik zou ook bijv. Roel kunnen begrijpen, Maar ook omdat ik Roel voor mzelf heel goed kan motiveren.
Menno: iedereen kan ik wel opnoemen behalve jij, Ing en Nathalie. Voor die drie, in ieder geval jullie 2 blijf ik van af. En voor de rest allemaal hoor.

Joost: ik heb wel in het groepje met wie ik over wil blijven jij zit daar al sinds ik groepjes maak in en ing is er nu bij
Menno: wel een verandering, nathalie zat er bij mij eerst ook niet in
Joost: jou als persoon bem ik meer gaan waarderen en nathalie zit erin en lieske weet ik niet, ik heb niet veel met haar. Ik zal haar niet nomineren want waarom zou ik
(...)

Pffff, even geen zin meer

(...)= stuk gemist
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31924004
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dan gaat hij zich straks nog eenzaam voelen
ik denk dat hij dat stadium al voorbij is, en zich er bij neer gelegd heeft
  donderdag 3 november 2005 @ 12:12:24 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31924015
Volgens mij voelt Menno zich heel machtig omdat hij van Rob heeft gewonnen. Dat komt omdat ze allemaal denken dat Rob behoorlijk populair is... en Menno dus nóg populairder.
pi_31924026
Allemensen Chantal is echt 24 uur bezig met het spel/de camera's en de liveshow. Die hoor je echt nergens anders meer over praten dan dat. Wat zou er vanavond in de liveshow komen, wat dit en wat dat...
---- gaat winnen
  donderdag 3 november 2005 @ 12:13:04 #242
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31924041
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
<uitgebreid verslag>
knap hoor! k zou het niet kunnen zo
  donderdag 3 november 2005 @ 12:13:58 #243
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31924078
Hallo Fans!

Vandaag is de begin van een volledige feestweek!
Rob raakt weer genomineerd en ik hoop GNAGNA niet, want dat zou betekenen dat 1 ervan een glorieus moment beleefd volgende week.
Heerlijk, vanavond de nominaties en dan de hele week toeleven naar een climax waar Rob met verbeten kop weer verliest van Menno en het huis moet verlaten ...hij is er nog niet klaar voor zullen we maar zeggen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 3 november 2005 @ 12:15:17 #244
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31924122
Ik ben echt benieuwd wie Dido genomineerd heeft... ze is er van overtuigd dat die persoon heel boos gaat worden als de nominaties bekend worden....
damn.. en ik kan het vanavond niet zien
  donderdag 3 november 2005 @ 12:16:00 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31924142
Als Menno de keuze zou hebben om iemand van de bank af te halen (en hij er zelf dus ook op zit), zou hij Lieske eraf halen. Hij gaat er dus vanuit dat Lieske misschien nog wel populairder is dan hij.

Zei Menno niet trouwens niet dat hij helemaal niet met het spel bezig is? En net zei hij dat hij iemand dan van de bank af zou halen waarvan hij niet zeker weet of hij van diegene kan winnen.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:17:15 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31924175
Chantal: zenuwachtig Men?
Menno: neuh, zou niet weten waarvoor ik zenuwachtig zou moeten zijn. De nominaties worden bekend gemaakt, dus ik zit op de bank....

Ik ga neer als hij gewoon niet op de bank zit straks, omdat iedereen er vanuit ging dat hij wel genoeg stemmen zou krijgen van de anderen.....
pi_31924176
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Dido genomineerd heeft... ze is er van overtuigd dat die persoon heel boos gaat worden als de nominaties bekend worden....
damn.. en ik kan het vanavond niet zien
Ze heeft het licht gezien en heeft Roel genomineerd.

Of haar spiegelbeeldje, Nathalie.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31924188
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef avonne het volgende:

[..]

ik denk dat hij dat stadium al voorbij is, en zich er bij neer gelegd heeft
Is de groep zo slecht voor hem of is zijn houding binnen de groep slecht.
Ik denk het laatste
pi_31924200
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef versabommie het volgende:
Hallo Fans!

Vandaag is de begin van een volledige feestweek!
Rob raakt weer genomineerd en ik hoop GNAGNA niet, want dat zou betekenen dat 1 ervan een glorieus moment beleefd volgende week.
Heerlijk, vanavond de nominaties en dan de hele week toeleven naar een climax waar Rob met verbeten kop weer verliest van Menno en het huis moet verlaten ...hij is er nog niet klaar voor zullen we maar zeggen!
Schaam je zulke woorden te spreken
Al 2 exits stonden in het teken van het glorieuze verlies van Rob
en was het leuk ?

Rob is er nog steeds
Nu kunnen we ons beter richten op

"Robbie is OK"
misschien dat het dan lukt
pi_31924230
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ze heeft het licht gezien en heeft Roel genomineerd.

Of haar spiegelbeeldje, Nathalie.
Misschien chantal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')